quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:03 schreef addmanager het volgende:
Ik denk dat ik toch eindelijk de overstap ga maken naar de partij van Wilders, ik ben het helemaal zat met dat tuig, bedrijgingen uit het niks etc, en nu weet ik ook wel dat het 't merendeel is en niet "maar een klein groepje".
Die linkse partijen worden nu toch echt te onrealistisch.
Ah, sarcasme lightquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Belachelijk dat die Nederlanders niet eens de moeite nemen om de talen van hun nieuwe landgenoten aan te leren.
Ja, want naast de PVV heb je alleen nog maar de PvdAquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:03 schreef addmanager het volgende:
Ik denk dat ik toch eindelijk de overstap ga maken naar de partij van Wilders, ik ben het helemaal zat met dat tuig, bedrijgingen uit het niks etc, en nu weet ik ook wel dat het 't merendeel is en niet "maar een klein groepje".
Die linkse partijen worden nu toch echt te onrealistisch.
Ja, dag... geen lifo, dan fifo, veel eerlijker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Sargon het volgende:
Nieuwe Nederlanders? Last in first out
Ja inderdaad, alleen soms zijn het er geen paar meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:15 schreef gepke het volgende:
blijven dezelfde mensen maar dan met een andere naam niks mis mee, en ik zelf ben ook buitenlands en de er zitten er altijd een paar tussen die het verpesten, maar is dat niet overal zo?
100% verdachten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 90% allochtonen.
Elke dag aortappelen met sloavink eten, maximaal een tientje uitgeven voor verjaardagen en zegeltjes sparen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:24 schreef sinadO het volgende:
Marokkanen en aanverwanten Nederlanders noemen... Gedraag je eerst eens fatsoenlijk, spreek de taal fatsoenlijk, heb respect voor de mensen die je tolereren in hun land en alleen dan mag je de naam Nederlander dragen.
Elke dag couscous vreten, elke maand je handje ophouden bij de overheid en bij elke verjaardag tot diep in de nacht Arabisch kattengejank als muziek opzetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Elke dag aortappelen met sloavink eten, maximaal een tientje uitgeven voor verjaardagen en zegeltjes sparen.
Je kunt het wel ridiculiseren maar hij heeft wel een punt. Dat jij het er niet mee eens bent betekent niet dat je hem direct belachelijk hoeft te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Elke dag aortappelen met sloavink eten, maximaal een tientje uitgeven voor verjaardagen en zegeltjes sparen.
Als Polen in Nederland een verjaardag vieren zetten ze arabisch kattengejank op. Gewoon om te zieken. Kut polen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef Levitation het volgende:
Ja, want alle allochtonen zijn arabier.
En allemaal werkloos, en potentiële terroristen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:10 schreef Levitation het volgende:
Ja, want alle allochtonen zijn arabier.
Zo zijn zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Als Polen in Nederland een verjaardag vieren zetten ze arabisch kattengejank op. Gewoon om te zieken. Kut polen!
Voor een arabische Marokkaan is het een mooi stereotype.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef thewishmaster het volgende:
Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken hoe ridicuul die opmerking was over die stereotypering van Nederlanders door zelf ook zo'n "mooie" stereotypering te plaatsen.
Ik was vergeten erbij te zetten dat het van toepassing was op Marokkanen, alsof het niet duidelijk was dat ik het daarover hadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor een arabische Marokkaan is het een mooi stereotype.Maar als je bedenk dat volgens het CBS ook bijvoorbeeld Antillianen, Amerikanen en Belgen allochtoon zijn, slaat het als een tang op een varken.
Maar da's juist het kutte bij iedere allochtonendiscussie iedereen heeft het altijd alléén maar over Marokkanen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik was vergeten erbij te zetten dat het van toepassing was op Marokkanen, alsof het niet duidelijk was dat ik het daarover had. Er stond ook niet bij dat het op ALLE allochtonen sloeg.
Het zijn toch ook allochtonen? En als ik het over allochtonen heb, heb ik het echt niet alleen over Marokkanen hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar da's juist het kutte bij iedere allochtonendiscussie iedereen heeft het altijd alléén maar over Marokkanen.Zeg dan Marokkaan of mijn part Nederlander-van-Marokkaanse-afkomst ofzo, maar niet allochtoon.
Naja, buitenlanders vind ik weer een prima term. Dat is namelijk iets anders dan allochtoon. Allochtoon is gewoon een kut term, simpelweg omdat je dan veel teveel mensen op 1 hoop veegt. Ook heel veel mensen die niets met de problemen te maken hebben, gewoon Nederlands spreken en een opleiding hebben. Kijk maar eens goed naar de definitie die het CBS hanteert voor allochtoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allochtonen? En als ik het over allochtonen heb, heb ik het echt niet alleen over Marokkanen hoor.
Maar nu moeten we volgens jou dus alle bevolkingsgroepen apart benoemen? Het was imo al onzin om de term buitenlanders te verbannen. Op de een of andere reden mag je het beestje niet bij zijn naam noemen...
Ok, dan schuif ik jou in mijn hokje "stomme kortzichtige eikels". Goed?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Allochtoon of nieuwe Nederlanders, het blijven alsnog buitenlanders voor mij. Generaliseren houdt de wereld overzichtelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |