quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
het moet niet gekker worden
Allochtoon wordt nieuwe Nederlander
oh, in dat geval, neem me niet kwalijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nou zeg..ik kwam daar ook pas zondag achter ja
ja tochquote:
we wilden gewoon niet dat jij het wistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't heeft jullie dus fucking 2,5 maand gekost om achter Debs d'r gegevens te komen? Stelletje sherlocks van niks eh![]()
Ooh en moggûh
mogguh nickquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't heeft jullie dus fucking 2,5 maand gekost om achter Debs d'r gegevens te komen? Stelletje sherlocks van niks eh![]()
Ooh en moggûh
ik ook niet meer..en ik moet nog een HEEL uurquote:
ik had het trouwens in 2 dagen kunnen weten, want ik had het allang opgenoemd..maar debbie zij dat het fout wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ooh en moggûh
nog een keertje danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogguh nick
ik was moos aan het afslachten gisteren met pes
toen failde konami werderom
ik word zo moe van die jongen hequote:
Fuck youquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook niet meer..en ik moet nog een HEEL uur
hm..no tnxquote:
p00pweet al heul lang heul veel van mij hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we wilden gewoon niet dat jij het wist
Dude, ik ben gewoon veul slimmer dan julliequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we wilden gewoon niet dat jij het wist
Ja hij laat me gewoon in de val lopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude, ik ben gewoon veul slimmer dan jullieVraag maar aan Debs
Could have..would have...should have...w/e dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had het trouwens in 2 dagen kunnen weten, want ik had het allang opgenoemd..maar debbie zij dat het fout was
dat klopt, p00p is een geniequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dude, ik ben gewoon veul slimmer dan jullieVraag maar aan Debs
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik word zo moe van die jongen he
Aand you luv itquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hij laat me gewoon in de val lopen
Je klaagde anders nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hm..no tnxbeen there, done that
Whehehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Komt hier zo'n nieuwe collega/stagiaire/whatever, ik zou toch zweren dat het Onur Torko was![]()
kun je dat eten ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Komt hier zo'n nieuwe collega/stagiaire/whatever, ik zou toch zweren dat het Onur Torko was![]()
ik heb gefakedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
en nog lachen ookquote:
Had ie ook zo'n mooie roos in zn haar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Iew zo viesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
wat een baasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Vertelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mads is een echte pimp trouwens...hij ging gister tekeer niet normaal
lolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
gvdquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en nog lachen ook
schavuit
dacht ikquote:
Hey doe jij eens lief tegen mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hier?written note
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey doe jij eens lief tegen mij
Mogguh Moozquote:
p00p kwam er meequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey doe jij eens lief tegen mij
Nu ga je het vertellen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
"quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu ga je het vertellen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.p00p weet het, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ook heeeel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
Dat zeg ik alleen op het hele en half uurquote:dus je moet nog een kwartier wachten voordat ik zeg
Nog 5,5 uur
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
quote:
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
ok thnxquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen op het hele en half uurdus je moet nog een kwartier wachten voordat ik zeg
Nog 5,5 uur![]()
![]()
moos, we weten officieel waar ze werkt
Inderdaad alsof de naam het probleem oplostquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"
1970: Buitenlander
1980: Gastarbeider
1990: Getinte medelander
2000: Allochtoon
2009: Nieuwe nederlander
Je kan het naampje wel steeds veranderen maar de problemen blijven hetzelfde.
Misschien daar eens iets aan doen?
Dan krijgt het naampje vanzelf een positieve klank...
"
daar heeft die gast wel gelijk in natuurlijk![]()
![]()
mogguh Pquote:
moos
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen op het hele en half uurdus je moet nog een kwartier wachten voordat ik zeg
Nog 5,5 uur!
![]()
![]()
Kun je het wel een ander naampje geven, maar vergast worden ze toch welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"
1970: Buitenlander
1980: Gastarbeider
1990: Getinte medelander
2000: Allochtoon
2009: Nieuwe nederlander
Je kan het naampje wel steeds veranderen maar de problemen blijven hetzelfde.
Misschien daar eens iets aan doen?
Dan krijgt het naampje vanzelf een positieve klank...
"
daar heeft die gast wel gelijk in natuurlijk
neej dat zei ze nieeee
Grapje heur allochtoontjes
ik heb absoluut geen zin in vandaag
eerste keer sinds ergens eind januari dat ik weer therapy heb..
hoopte stiekum dat ze vandaag weer af zou bellen
ik wil niet
Help me teach her how to fly......![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
moos, we weten officieel waar ze werkt
Vertel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
p00p weet het, ik niet
ik ben ook heeeel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iets beter maar veeeeel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
prnt screenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je het wel een ander naampje geven, maar vergast worden ze toch wel
neej dat zei ze nieeee
Grapje heur allochtoontjes
mag niet van debsquote:
hmmkej, bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet iets beter maar veeeeel beter
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je het wel een ander naampje geven, maar vergast worden ze toch wel
neej dat zei ze nieeee
Grapje heur allochtoontjes![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
quote:
ze heeft niet gezegt dat ik geen hints mocht gevenquote:
kijk op mijn hyves, bij vrienden en dan naar debbie zoeken
Doe nou niet zo domquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze heeft niet gezegt dat ik geen hints mocht geven
kijk op mijn hyves, bij vrienden en dan naar debbie zoeken
moos weet al lang waar ik werk
dusss
Oehw ze zit aan mequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben een ubersherlock..vraag maar aan p00p, en nu weet ik jullie achternamen etc dus
ik gaaaa....iets doen...wat weet ik nog nie
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oehw ze zit aan meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest hardop lachen![]()
![]()
Hyvesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze heeft niet gezegt dat ik geen hints mocht geven
kijk op mijn hyves, bij vrienden en dan naar debbie zoeken![]()
![]()
zeg madz, waarom staat er :fitness tussen je naam ?
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: