Nog meer neuken ouwe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
Neuken helpt vaak om de weeën op te wekken trouwens.quote:
mwah daar gaat een uitrekendatum voor een miskraam niet mee weg denk ik A.quote:
Dat is 'ie eigenlijk wel verplicht he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, je gaat toch wel een minuut tot minuut verslag posten hier?
Iets met bakstenen onder de poten van je bed aan het voeteneind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal hem er vanavond even induwen J. Wat voor standje is het beste?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die vraag had Hilde zondag ookwaar haar kind bleef dus.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwangere zusje zat van de week in het zwembad voor zo'n straal op je schouders en die vroeg "kan ik de baby er zo niet uitbubbelen?"
Dat kan wel, maar dat is meer iets voor heel lenige vrouwen (die hun bekkenbodemspieren echt goed getraind hebben), of voor vrouwen die "ruimbehuist" zijn "daar beneden".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ripley het volgende:
Andere suggesties, JK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed R, dit is nauwelijks een onderwerp voor dedinsdagochtend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |