abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71229639
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:31 schreef JDx het volgende:

[..]

Dichtbij Danackers?

Maar officieel dus Mexicaanse griep in Emmen? Wat zijn trouwens de verschillen met de gewone griep,
Geen. Het is alleen besmettelijker. De symptomen zijn hetzelfde.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:45:24 #177
215259 Fctje
Baas in de club.
pi_71229999
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:31 schreef JDx het volgende:
Woon je hier niet meer?
Nee teveel last van het geschreeuw van jou en je vrienden (lees: jan- erick ) woon nu boven de c1000 lekker uitzicht en binnen 5 minuten is het bier boven
Fock de bioscoop bitch mijn tv is groot
pi_71230193
Ah, vriend van me wist wie het was. Was een bekende in zijn vriendenkring. Ken haar wel van gezicht. Zit momenteel dus in het ziekenhuis.
Hoi.
pi_71231896
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef pekel het volgende:
Ah, vriend van me wist wie het was. Was een bekende in zijn vriendenkring. Ken haar wel van gezicht. Zit momenteel dus in het ziekenhuis.
Ja inderdaad, het gaat best goed met haar, maar ze houden haar (logischerwijs) daar.
pi_71282303
Maar hoe zit het met officiele cijfers dan, word er al toegegeven in de media dat er in Emmen ook diverse mensen zijn met Mexicaanse griep?
pi_71285732
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef JDx het volgende:
Maar hoe zit het met officiele cijfers dan, word er al toegegeven in de media dat er in Emmen ook diverse mensen zijn met Mexicaanse griep?
Emmen.nu doet het, heeft ook contact gehad met woordvoerder van ziekenhuis.

Verder he-le-maal niemand. Vreemd. Zelfs de gemeente heeft geen info over de griep. Doofpotje?
Hoi.
pi_71286357
Ja dat bedoel ik. Volgens mij houden ze het low...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:30:27 #183
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71286371
Hmm Wel apart dat het niet wordt gemeld in de media. Daar zijn ze drukker over die britse militair met mexicaanse griep.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_71286705
Zat trouwens net even op Emmen.nu, een site die ik normaal NOOIT bezoek.

Wat een belachelijke site is dat zeg, en die reacties... pffff, echt een niveau van heb ik jou daar. Niet alleen de inhoud, maar ook het taalgebruik.

Hahaha, ik schaam me gewoon als Emmenaar.
pi_71287031
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef JDx het volgende:
Zat trouwens net even op Emmen.nu, een site die ik normaal NOOIT bezoek.

Wat een belachelijke site is dat zeg, en die reacties... pffff, echt een niveau van heb ik jou daar. Niet alleen de inhoud, maar ook het taalgebruik.

Hahaha, ik schaam me gewoon als Emmenaar.
Klopt, is het dieptepunt in de gemeente Emmen, die site.
Hoi.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:49:45 #186
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71287110
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef pekel het volgende:

[..]

Klopt, is het dieptepunt in de gemeente Emmen, die site.
Ja want verder is alles en iedereen in Emmen van hoog niveau
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_71287273
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja want verder is alles en iedereen in Emmen van hoog niveau
Nee hoor. Nog veel meer in gemeente Emmen is minder qua ontwikkeling. Maar ik neem aan dat je de reacties daar nog nooit gelezen hebt?

Of ben je toevallig een werknemer van Emmen.nu?
Hoi.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:04:08 #188
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71287662
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef pekel het volgende:

[..]

Nee hoor. Nog veel meer in gemeente Emmen is minder qua ontwikkeling. Maar ik neem aan dat je de reacties daar nog nooit gelezen hebt?

Of ben je toevallig een werknemer van Emmen.nu?
Als ik mij depri voel dan ga ik die reacties daar lezen. Lach me altijd rot dan

Ik vind het toch al apart volk hier in Emmen
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_71288232
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Als ik mij depri voel dan ga ik die reacties daar lezen. Lach me altijd rot dan

Ik vind het toch al apart volk hier in Emmen
Wat doe je hier dan nog....?
pi_71293364
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:13 schreef pekel het volgende:

[..]

Emmen.nu doet het, heeft ook contact gehad met woordvoerder van ziekenhuis.

Verder he-le-maal niemand. Vreemd. Zelfs de gemeente heeft geen info over de griep. Doofpotje?
Er wordt niet over elk individueel geval gecommuniceerd.
pi_71294368
Zag net een spierwitte Skyline GT-R in Emmen rijden
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:55:51 #192
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71294519
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog....?
Apart volk is een reden om te vertrekken?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_71294768
Ik kreeg van Icare een mail met richtlijnen voor de mexicaanse griep
pi_71295399
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Apart volk is een reden om te vertrekken?
Ik hoop het
pi_71302055
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:04 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik kreeg van Icare een mail met richtlijnen voor de mexicaanse griep
Copy and Paste!
pi_71302992
Zoals je uit de media hebt kunnen vernemen, is er sprake van een uitbraak van de Mexicaanse griep (H1N1). Ook in Rayon Zuid-Oost krijgen wij de komende maanden te maken met deze griep. In Drenthe zijn de eerste (zeer lichte) griepgevallen bekend.

Wij hebben de afgelopen weken intensief contact gehad met de GGD en andere overheidsinstanties en zijn goed voorbereid op een eventuele grote uitbraak. Hoewel nog onbekend is met hoeveel griepgevallen we daadwerkelijk te maken gaan krijgen, zijn de belangrijkste voorbereidingen inmiddels getroffen. Waaronder hygiënische maatregelen en de inkoop van extra beschermingsmaterialen.

Tevens zijn er draaiboeken in de maak, waarin beschreven wordt hoe wij moeten handelen als wij in contact komen met griepgevallen. De maatregelen en acties worden door Icare afgestemd op de landelijke draaiboeken. (Zie ook de bijlage). In Nederland is het RIVM actief en in het verlengde daarvan alle GGD’en. De GGD beschikt over een actueel (landelijk) draaiboek en handelt hier ook naar. Mocht zich binnen Icare een situatie voordoen, waarbij mogelijk sprake is van het betreffende virus, dan zal conform het draaiboek en de richtlijnen van het RIVM worden gehandeld.

De komende maanden is het vooral van belang dat je het volgende doet:

1. Neem zelf voldoende hygiënische maatregelen in acht. (Zie bijlage).
2. Signaleer je griepverschijnselen bij de klant (hoge koorts in combinatie met koude rillingen, hoesten, hoofdpijn en spierpijn), adviseer de klant dan om contact op te nemen met de huisarts. Informeer je leidinggevende en/of de wijkverpleegkundige hierover. Neem beschermende maatregelen door tijdens het werken bij de klant handschoenen en mond-neusmaskers te dragen.
3. Vermoed je dat je zelf deze nieuwe griep hebt, neem dan contact op met de huisarts en je eigen leidinggevende (telefonisch). Een infectie met dit virus lijkt op de gewone griep met als opvallendste verschijnselen luchtwegproblemen (hoesten) en koorts hoger dan 38 graden.
Zolang je geen klachten hebt, kun je gewoon werken. Tot nog toe zijn de griepverschijnselen van dit nieuwe griepvirus Influenza (H1N1) vergelijkbaar, of zelfs lichter, dan de reguliere griepvarianten waar we jaarlijks mee te maken hebben.
Tot slot wil ik aangeven dat er een ‘capaciteitsplan’ in de maak is om ervoor te zorgen dat wij wanneer de griep ook bij onszelf toeslaat de noodzakelijke zorg kunnen blijven leveren.
Meer informatie over deze griep vind je in de bijlage en op www.rivm.nl. Wanneer er sprake is van belangrijke nieuwe ontwikkelingen en/of maatregelen word je uiteraard op de hoogte gebracht.

De overheid adviseert om individuele hygiënische maatregelen in acht te nemen om verdere verspreiding te voorkomen of te vertragen.
Deze adviezen zijn;
• vermijd, indien mogelijk, contact met grieppatiënten
• was regelmatig je handen
• papieren zakdoeken gebruiken en weggooien na gebruik
• heb je hoge koorts in combinatie met hoesten, koude rillingen, hoofdpijn en spierpijn, blijf dan thuis en drink voldoende. Bedek neus en mond als je hoest of niest, het liefst met een papieren zakdoek. Gooi deze na gebruik direct weg en was je handen. Als je vermoedt dat je de nieuwe Influenza A (H1N1) hebt, neem dan telefonisch contact op met je huisarts.
• Signaleer je hoge koorts in combinatie met hoesten, koude rillingen, hoofdpijn en spierpijn bij klanten en heb je het vermoeden dat het gaat om de nieuwe Influenza A (H1N1), adviseer hen dan contact op te nemen met de huisarts. Geef hen tevens de tips om thuis te blijven, voldoende te drinken en neus en mond tijdens hoesten of niezen te bedekken.
• bij verzorging van een klant die besmet is met het virus, gebruik handschoenen en mondneusmaskers. Na contact met de klant handen wassen en inwrijven met handalcohol.
De overheid neemt een aantal maatregelen:

• er zijn virusremmers ingeslagen; regie voor verspreiding ligt bij GGD
• er is een bestelling geplaatst voor 34 miljoen doses vaccin (2 per persoon) die waarschijnlijk in oktober beschikbaar zullen zijn; regie voor verspreiding ligt bij VWS/GGD
• voorlichting middels de site van het RIVM http://www.rivm.nl

Informatie op Internet
• Veelgestelde vragen over de Mexicaanse Griep > http://www.rivm.nl/cib/th(...)-mexicaansegriep.jsp
• Nieuws over de Mexicaanse Griep > http://www.rivm.nl//cib/t(...)nieuwe-influenza.jsp

Dit is wat ik kreeg van mijn werk, misschien heb je er iets aan
pi_71310372
Als ik dit zo lees dan heb ik de mexicaanse griep, gelukkig is het nu ten einde, heb alleen nog die gigantisch irritante "luchtwegproblemen", maar een echt verschil tussen een gewone en mexicaanse griep is er dus eigenlijk niet, dus ik zal het nooit weten.
pi_71323946
Zo de 2e binnen de familie met de 'Griep'.

Gaat lekker dus.
pi_71335516
Ik vroeg bij de slijter om drank wat goed was voor de keel, watdan... ja griep bla bla, ohnee, al mn collega's ook al...
pi_71356979
Ah, still alive na zo'n zware dag/avond/nacht.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')