Daar zou ik ook wel tevreden mee zijn als ik Ajacied was.. Nu hoop ik het vooral voor het Nederlandse voetbal. Ik denk echter dat Ajax blij mag zijn wanneer ze de schade weten te beperken tot een nederlaag van max 2 doelpunten verschil..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef golfer het volgende:
Ik be tevreden met een gelijkspel daar en dan hier thuis geniepig in de laatste minuut winnen.
Zo zo, en wie ben jij mister Authentiks?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:14 schreef ATKS het volgende:
Waar gaat de tijd heen.
Wij zijn ajax, wij zijn de beste?
Ik ben nieuw hieroquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, en wie ben jij mister Authentiks?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het middenveld goal dichtmetselen met fysiek sterke spelers, hopen op een gelijkspel, zodat er volgende week nog echt ergens voor te spelen is.
met stekelenburg ben ik daar best bang voor om eerlijk te zijn. niet echt 100% zeker deze periodequote:
dat was begin van het seizoen, competitie was nog niet eens begonnen in Italie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Groningen heeft ook tegen Fiorentina gespeeld toen was het best spannend
Nope.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef PyTh het volgende:
Zit aissati bij de selectie voor de wedstrijd van vanavond?
Ohja die is er ook nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef PyTh het volgende:
Zit aissati bij de selectie voor de wedstrijd van vanavond?
vergeet je ons geweldig presterende verdedigng niet? Mutu maakt geen schijn van kans.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder Gabri.. Zonder Vertonghen.. En zonder Enoh.
Mag je blij zijn dat Italianen nooit teveel moeite doen, anders was je er zo knetterhard afgegaan met dit middenveld..
krijgen we 2 of 3 spitsen, ik vraag me af wat de bedoeling is hiervan vanavond. ik hoop niet dat we afgeslacht worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Basten wil met 4 middenvelders gaan spelen. Hebben we die wel?
Anita-Lindgren-Urby--Schilder
Idd.. hopelijk ook een uitgoal scoren..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
krijgen we 2 of 3 spitsen, ik vraag me af wat de bedoeling is hiervan vanavond. ik hoop niet dat we afgeslacht worden.
We zijn nooit kansloos, als Suarez en Mickey goed spelen zit er zeker een goed resultaat in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat was begin van het seizoen, competitie was nog niet eens begonnen in Italie.
Ik principe is Ajax kansloos zou ik zeggen, maar ik hoop op een puntje.
Tomassonquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef DeTolk het volgende:
23-4-2003 was echt de meest zwarte nederlaag.
Lindgren - Emanuelson - Sno - Sulejmani.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Basten wil met 4 middenvelders gaan spelen. Hebben we die wel?
Anita-Lindgren-Urby--Schilder
Maar Tomasson moest de bal nog net voor de doellijn aanraken om het doelpunt op z'n naam te krijgen.quote:
En dan vergeten ze de verloren CL finale van '96 in Rome tegen Juve nogquote:
Om ook eens succes te hebben tegen Ajax, daarom zie ik het ook als een goal van Inzaghiquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar Tomasson moest de bal nog net voor de doellijn aanraken om het doelpunt op z'n naam te krijgen.
Radio aan dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef The_Verve het volgende:
Het commentaar bij de beelden vanavond is van deze klasbak!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige wedstrijd was dat.Dida was ook eens heel goed.
Dat lijkt er al iets meer op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Ajaxfan het volgende:
in het Parool staat:
Stekelenburg
V/d Wiel-Oleguer-Vermaelen- Schilder
Bakircioglu-Lindgren-Emanuelson-Anita
Sulejmani-Suarez
Anders dan genoemd op internet dus.
Leeft die kerel nog, Dida?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige wedstrijd was dat.Dida was ook eens heel goed.
Alleen hier al om hoop ik dat Ajax een stunt uithaalt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Adothehague het volgende:
Alvast een post voor over een ruime 1.5 uur.
Ik ga kijken en ga Fiorentina aanmoedigen.
VAMOS VIOLA VAMOS VIOLA.
Je moet toch wat als je voor de verandering eens geen exclusieve inside info hebt te melden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Adothehague het volgende:
Alvast een post voor over een ruime 1.5 uur.
Ik ga kijken en ga Fiorentina aanmoedigen.
Mijn voorspelling is een 4-0 overwinning voor La Viola vanavond.
2x Kuzmanevic, 1X Montolivo en 1x Mutu.
VAMOS VIOLA VAMOS VIOLA.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ast_aan_4-3-3__.htmlquote:Van Basten houdt vast aan 4-3-3
FLORENCE - Na een nachtje slapen in Florence, heeft Marco van Basten toch besloten vast te houden aan 4-3-3. De Ajax-trainer zei gisteren voor de training in het Artemio Franchi Stadion te overwegen over te stappen op 4-4-2, omdat resultaat in de Europa Cup voorop staat.
Ajax traint in het stadion van Fiorentina. Foto: JONG, ROB DE
Please Wait ...
Uiteindelijk zag Van Basten daar toch vanaf en past hij Robbert Schilder en Vurnon Anita in zijn elftal in.
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Schilder: Anita, Emanuelson, Lindgren; Kennedy, Suarez, Sulejmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |