Wij niet. Soms twijfel ik er wel over, omdat Simon het erg leuk vindt te spelen en ik denk dat hij wel wat meer kinderen mag tegenkomen. Maar dan zou hij anderhalve dag naar het kdv gaan, 1 dag naar opa//oma en op de twee dagen dat hij lekker bij mij thuis is, weg moeten naar de psz.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat Meike dan naar het kdv en de peuterspeelzaal ?
Zijn er ouders die beiden doen ? En waarom ?
Nou, dat is het hem ook. Het is gewoon méér van hetzelfde. Maar ik merkte heel erg dat ze het niet leuk vond omdat de kindjes op de PSZ op sociaal vlak toch wat achterliepen op die van het KDV. Dus na twee maanden was het weer klaar, het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk er niet aanBrent leert dezelfde dingen op het Kdv
Brent slaapt nooit zonder speen (1 in de mond, de rest van zijn verzameling in zijn handjes). Hij weet dat de speen voor het slapen is en als hij naar beneden wil dan gooit hij het ding op zijn bedquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:35 schreef Tazz het volgende:
Hier ook nog een speen. Wel proberen we te zorgen dat ze hem overdag niet krijgt, maar met slapen toch bijna wel noodzakelijk...
We proberen het nu wel (nog) meer af te bouwen zodat ze met 3 geen speen meer heeft.
En waarom zou dat niet lukken Popples? Een coldturkey is even flink doorbijten, maar dan ben je er wel vanaf. Mijn zus heeft het bij mijn nichtje gedaan, die is nu 4 jaar. Drie dagen onrustig inslapen, nu gaat het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:56 schreef Popples het volgende:
karin hier hebben we ook nog een speen. en in een keer afleren werkt toch niet.
Ik denk dat wij in de zomervakantie die manier gaan proberen. En dan elke week een stukje verder afknippen, zodat het ding ongemerkt ineens 'op' is.quote:
ik heb vorige week proberen de speen af te leren om hem haar zelf weg te laten gooien.
maar helaas dat hielp niet. ik had er later een stukje van de speen geknipt en vroeg is die lekker? zegt ze ook nog ja heel lekker. dus dacht nou hij is kapot dus nu wil ze hem niet meer maar helaas.
Ah, Ive.... Grote vent. Vindt hij het wel fijn om weer bij zijn vriendje te zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef cattie het volgende:
Vandaag is Ive voor de 2e keer naar de groep oudste kindjes. Hij vindt het niet makkelijk, ik moest een tijd bij hem blijven zitten en spelen enz. Maar toen hij eenmaal druk aan het spelen was met ridders en een kasteel kon ik met behulp van een leidster die met ive ging spelen gelukkig toch weg zonder drama.
Hmm ja, nou ja. het is natuurlijk wel beter zonder een speen. Voor de kaak, voor de spraak (niet dat daar wat mis mee is), voor de tanden, tegen het kwijlen wat ze nog wel soms doet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:35 schreef Mibos2 het volgende:
Karin hier geen speentjes in huis maar waarom zou je er nu af moeten van het CB? Volgens mij beslissen jullie dat toch wel zelf of zie ik het nu verkeerd?
Vriendje is op vakantie...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, Ive.... Grote vent. Vindt hij het wel fijn om weer bij zijn vriendje te zijn?
wij hebben het geprobeert en ik zal je zeggen ze was zo schor van het schreeuwen, knal rode hoofd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet lukken Popples? Een coldturkey is even flink doorbijten, maar dan ben je er wel vanaf. Mijn zus heeft het bij mijn nichtje gedaan, die is nu 4 jaar. Drie dagen onrustig inslapen, nu gaat het goed.
[..]
Ik denk dat wij in de zomervakantie die manier gaan proberen. En dan elke week een stukje verder afknippen, zodat het ding ongemerkt ineens 'op' is.
Karin, hier op het CB roepen ze ook al heel lang dat die speen eruit moet. Maar Thies heeft hem alleen in bed, ik vind het nu nog prima. Ik merk wel dat hij een open beet heeft, en hij slist. Weet niet of dat puur en alleen door de speen komt, maar het is wel (mede) een motivatie om in de zomer er vanaf te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |