Goede vraag. Uhm, tot het niet meer past is hier nu de regel. Fleur zit zeg maar nu op de laatste stand qua hoogte en qua lengte van de gordels. Ze is nu 113,5 groot en bijna 20 kg. Dus uhm.... zoiets dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef poemojn het volgende:
maar tot welk gewicht kun je de vijfpuntgordels dan gebruiken? Als dat hoog is is dat toch een heel handig systeem voor al die ouders met 3 kinderen op een achterbank die klagen dat ze de gewone gordel bijna niet dicht krijgen?
In dat geval deze vraag, die eigenlijk totaal off-topic is. Wij hebben een bus met dubbele cabine. De achterbank heeft wel driepuntgordels, maar deze zijn niet met gordelspanner. Zowel Fleur en Maud zitten daar dus in 5-puntgordel stoelen in. Maar Fleur wordt dus zo langzamerhand te groot voor deze stoel. Mijn gevoel zegt dan, Fleur straks in een zitverhoger op de voorstoel in de driepuntsgordel met gordelspanner en ik maar op de achterbank in die onhandige 3-punt. Maar mag dat? En is het inderdaad minder veilig om in een gordel zonder spanner te zitten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zeg het alleen maar want ik weet er gewoon stiekem iets meer vanaf dan gemiddeld
Ik heb het een tijdje beiden gedaan. Dit omdat ik merkte dat mijn dochter veel behoefte had aan sociale contacten, op de dagen dat ik vrij ben bijvoorbeeld heel veel met het buurjongetje en -meisje speelde en zich met mij thuis echt een beetje verveelde. Ondanks dat we heel veel leuke dingen deden (gaan zwemmen, kinderboerderij, dierentuin etc..) Zij gingen naar de psz dus ik dacht dat zij dat ook leuk zou vinden. Maar na een paar maanden was ze het zat, ze wilde niet meer en ze vond de andere kinderen niet leuk. Dus zijn we er weer mee gestopt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat Meike dan naar het kdv en de peuterspeelzaal ?
Zijn er ouders die beiden doen ? En waarom ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |