abonnement Unibet Coolblue
pi_66898049
Wat klinkt dat lief, die gesprekjes van Thies. En staand slapen, hoe krijgt hij het voor elkaar.

Storm kan echt al lekker kletsen, wat een wijsneus.

Haha Dean.
Af en toe vraag ik me echt wel eens af hoe ze nou bij dat soort dingen komen.

Damian zegt geen ik. Toen hij zijn eigen naam nog niet kon uitspreken hoorde ik het wel af en toe voorbij komen maar nu noemt hij zichzelf Deetje.

Ik heb wat hulp nodig.
Damian luistert de laatste tijd totaal niet. Af en toe vind ik het moeilijk om te weten wat ik er mee aanmoet.
Als hij echt stout is krijgt hij 3 waarschuwingen en daarna gaat hij op de gang. Ik vertel dan voor hij naar de gang moet kort waarom hij daar moet zitten en als hij weer de huiskamer in mag maken we het eerst weer goed. Hij weet me dan ook prima te vertellen wat hij fout gedaan heeft. Maar tegenwoordig als ik hem van de gang wil halen blijft hij gewoon staan of duikt ergens in een hoekje van de gang. Hij vertikt het om te komen en maakt er een spelletje van.
Bij alles wat ik daarna doe lijkt er weer zoveel te ontstaan waardoor hij vergeet waarom hij op de gang zit. Want als ik hem zelf van de gang afhaal en aandacht vraag, gaat dat met zoveel moeite. Hij probeert dan weg te rennen, kijkt me niet aan en vaak heb ik pas na een minuut zijn aandacht. Dat duurt gewoon te lang. En aan de andere kant, als ik de deur weer dichtdoe en hem op de gang laat zitten tot hij er zelf af wil komen is hij ook al vergeten waar het nou precies om ging.
Ik kies er nu voor om hem van de gang te halen omdat ik hem niet zijn zin wil geven, maar hij houdt dit nu al een maand vol.
Wat zouden jullie doen? Gewoon volhouden en er vanuit gaan dat het een fase is? Een andere strafmethode proberen? Of misschien weet iemand nog een andere oplossing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')