abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66146296
Ben ik nog wakker met waardevol voetbal drama

MVV-speler Robert van Boxel zal niet bestraft worden voor de overtreding waarmee hij Excelsior-aanvaller Michel van Guldener het ziekenhuis in schopte. Scheidsrechter Mario Diks blijkt het incident wel degelijk te hebben gezien en beoordeeld. Omdat er geen rode kaart volgde kan de KNVB nu geen schorsing opleggen.

Het filmpje uit VI:

Tackle van Van Guldener op Van Boxtel tijdens Excelsior - MVV

Dit kan toch niet? Als zo'n overtreding en in het algemeen alle overtredingen, niet achteraf bestraft kunnen worden omdat de scheids het waar heeft genomen komen ze er nog mee weg ook
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_66146310
het is maar een spelletje met oerboeren die elkaar verrot schoppen voor een hoop geld.
De Puta Madre
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:31:24 #3
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_66146322
Deze overtreding was echt te smerig voor woorden ja , die vent zou een jaar niet mogen voetballen net als van Guldener.
I never workout
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:33:13 #4
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_66146338
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
het is maar een spelletje met oerboeren die elkaar verrot schoppen voor een hoop geld.
Klinkt niet echt als een spelletje, wel
Ik wens je een dolfijne dag
pi_66146358
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:33 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Klinkt niet echt als een spelletje, wel
nee, voetbal is moord en doodslag.
De Puta Madre
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:46:20 #6
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_66146448
Slechte TT.

Hij zou 38 wedstrijden moeten krijgen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_66146981
Het was idd een smerige overtreding.. Daar is geen twijfel over mogelijk, maar het is altijd wel opvallend om te zien dat men het pas zo veroordeelt als de gevolgen zo vervelend zijn (die jongen ligt er een half jaar uit?)..

Elke competitie-ronde zie je wel soortgelijke overtredingen, maar dan hoor je bijna niemand.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147897
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_66148071
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
Het was idd een smerige overtreding.. Daar is geen twijfel over mogelijk, maar het is altijd wel opvallend om te zien dat men het pas zo veroordeelt als de gevolgen zo vervelend zijn (die jongen ligt er een half jaar uit?)..

Elke competitie-ronde zie je wel soortgelijke overtredingen, maar dan hoor je bijna niemand.
Als de gevolgen minder zijn wordt het vaak goed gepraat, dat is bij dit soort gevolgen nogal moeilijk. Een schorsing van een x aantal wedstrijden was zeker op zijn plaats geweest.

Misschien toch maar eens de regel veranderen dat als de scheids het heeft waargenomen dat de knvb niet meer mag optreden. In deze was het goed geweest als de knvb de scheids wel had kunnen corrigeren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66148710
Inderdaad. Je ziet het gewoon (veel) vaker. Deze was heel smerig, maar staat echt niet op zichzelf. Jammer voor Van Guldener. En op een heel kromme manier zelfs nog jammer voor Van Boxel, want die was er mee weggekomen als Van Guldener niet (zo zwaar) geblesseerd was geraakt.
pi_66149235
Als ik scheids zou zijn en ik had het verkeerd gezien, zou ik gewoon verklaren dat ik het NIET had gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')