Ja, maar ik ken mezelf. Ik ga het dan verpesten.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:44 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Bij ons zijn er genoeg relaties![]()
Ook met teamleiders en vakkenvullers![]()
was verkeerde smiley net
Precies, ga ervoorquote:Btw, ik zou eigenlijk schijt moeten hebben.
Het gaat er toch ook niet om wat je bentquote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken mezelf. Ik ga het dan verpesten.![]()
En ik ben geen teamleider en ik ben ook geen vakkenvuller.
Btw, ik zou eigenlijk schijt moeten hebben.
Panklaarquote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef GioStyle het volgende:
Hehe, I know.
Ik doe informatiebalie und du?
Hehe, zij werkt vanavond, maar ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:11 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Panklaar![]()
Vanavond weer
Ik sta ook wel eens houdbaar en kassa![]()
Maar ivm school en stage is het bijna altiijd panklaar
Dank uquote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hehe, zij werkt vanavond, maar ik niet.
Werkze dan maar.
Haha ach dan weet ze het gelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 17:18 schreef GioStyle het volgende:
Elke vrijdag: 1600 t/m 2230
Elke zaterdag: 1200 t/m 2030
Oh god, nu maar hopen dat ZIJ niet op Fok! zit.
Ik werk altijd die tijden.
We sluiten om 8 uurquote:Op maandag 2 maart 2009 17:24 schreef GioStyle het volgende:
Hm, zij werkt ook van die vage tijden. Ik bedoel waarom ga je niet gewoon 1 hele dag werken in plaats van 3x3 uur? Trouwens ik neem aan dat je tot 2115 moet? Of sluit jouw AH pas om 2200?
Bij ons is er ook een stelletje. Was nog wel grappig, want ze kusten elkaar een keer gedag in het magazijn en toen flipte de bedrijfsleider helemaal.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Bokita het volgende:
[..]
Precies, ga ervoor. Bij ons zijn er ook wel wat stelletjes. Er is nu laatst één stelletje gekomen waarvan ik me afvraag hoe lang het gaat duren. Twee weken ervoor zat hij me nog te vertellen over hoeveel vriendinnetjes hij er dit schooljaar al doorheen heeft gejaagd, maar 't is wel schattig
.
Ik ben elke maandag en donderdag vrij. Ik zou best willen ruilen, maar dan krijg ik geen toeslaguren meer dus ga ik minder verdienen. Keuzes, keuzes, keuzes.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:26 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
We sluiten om 8 uur![]()
Alleen vers komt pas rond half 7 dus dat vullen we tot 9 uur.
En ik moet daarvoor altijd naar school of stage lopen dus kan geen hele dag werken
Whehe, dan had ik het wel geweten.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij ons is er ook een stelletje. Was nog wel grappig, want ze kusten elkaar een keer gedag in het magazijn en toen flipte de bedrijfsleider helemaal.Maar goed, die is ook van mening dat meisjes in de vulploeg voor teveel afleiding zorgen. Dus dan weet je het wel. Gelukkig hebben we de deli-meisjes nog.
Je hebt al genoeg geld gekregenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik ben elke maandag en donderdag vrij. Ik zou best willen ruilen, maar dan krijg ik geen toeslaguren meer dus ga ik minder verdienen. Keuzes, keuzes, keuzes.
Weet ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 17:34 schreef GioStyle het volgende:
Hm, ja dat weet ik wel zeker.Ben ook een stukje ouder denk ik.
Ik moet nog steeds achter mijn functiejaren aan.Ik heb recht op 3 functiejaren terwijl volgens mijn uurloon vergeleken met de CAO nog steeds op 0 staat.
Belasting.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm wtf maar ¤591 terwijl ik 52,50 uur gewerkt heb en 1 dag vrij 7,5 adv/vakantie...
52,50x ¤9,30= 488 + 7x¤10 reiskosten 70=558 + 7,5 uur adv/vakantie ¤69 zou dus +/- ¤627 moeten krijgen.
En ik had eigenlijk ook winstuikering verwacht maar als die erbij zit klopt er al helemaal geen fuck van.
Zeker weer dit gezeik dat ik uren mis, heb dat afgelopen maanden elke fucking keer behalve vorige periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |