Je betaalt gewoon normaal belasting. Geen speciaal tarief omdat het vakantieuren zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:08 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Weet iemand hier of het klopt dat je over de vakantie uren e.d. nu 33,5 % belasting betaald?
Waarom heeft iedereen zoveelquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik ben ook lief en ik heb ook nog eens geld.![]()
1.213,42 EUR
Ik had ook meer verwacht.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel
Zal mijn salaris niet kloppen?
Zullen wij maar ruilen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik had ook meer verwacht.![]()
Op zijn minst 1500 euro dus ze krijgen nog wel wat van me te horen.
Whehe, zou willen dat ik dat kon zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Haha sorry![]()
Nee ik ben gelukkig met mijn vriend dan maar minder geld
Misschien kan je er een kopen in het buitenlandquote:Op maandag 2 maart 2009 16:29 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Whehe, zou willen dat ik dat kon zeggen.![]()
Ik ben gelukkig zonder vriendin (ex) dan maar met meer geld.
Muwahaha!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Misschien kan je er een kopen in het buitenland
Leuke collega dan? (is toch het AH topicquote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Muwahaha!![]()
Zo wanhopig ben ik dan ook weer niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef GioStyle het volgende:
Hmm, nu je het zegt... er zit wel wat leuks bij, ja.
Lijkt me alleen niet zo verstandig als ik daarmee ga daten.
Hm, ja dit is het AH-topic.
Bij ons zijn er genoeg relatiesquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef GioStyle het volgende:
Speltip 9: Hou privé en werk gescheiden.
En het zou de werksfeer weleens negatief kunnen beïnvloeden; Ik moet haar taken geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |