Loondata 2009quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef WasMachinator het volgende:
wat zijn de loondata van 2009? hoe sneller hoe beter op het moment namelijk :p
Jullie magazijn is waarschijnlijk groter dan onze hele winkel. Volgens onze vorige SM hebben wij het kleinste assortiment van alle AH's.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef NJ het volgende:
1000 vierkante meter bij ons. Ruimte genoeg..
welk filiaal?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Leuke TT
[..]
Jullie magazijn is waarschijnlijk groter dan onze hele winkel. Volgens onze vorige SM hebben wij het kleinste assortiment van alle AH's.
4 dolly's met 20 trays (4x dolly + 5 trays) of gewoon 10 losse op elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:21 schreef korting het volgende:
Hoe kan je eigenlijk van die dolly's terugsturen? 5 stuks op elkaar met grijze kratjes ofzo?
Dat zou best kunnen. Toen wij omgingen van Konmar naar AH kregen we natuurlijk een hoop medewerkers uit andere filialen over de vloer en van een paar wisten we dat hun filiaal inderdaad kleiner was dan ons magazijn. Die keken dan ook hun ogen uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Jullie magazijn is waarschijnlijk groter dan onze hele winkel. Volgens onze vorige SM hebben wij het kleinste assortiment van alle AH's.
Anyone?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:09 schreef Kadooosh het volgende:
Zal wel weer een vraag zijn die 10x is langs gekomen(volgens mij heb ik hem zelfs al een keer gesteld) maar wat zijn ADV uren ook alweer.
Heb er namelijk 60 van..
Volgens mij had ik er vorig jaar 0.
Heb ook nog 130 vakantieuren misschien maar binnenkort 9 weken vakantie nemen.
Weet je eigenlijk niet een zon slecht idee, deze zomer gewoon 6 weken vakantie nemen.
Gaat het misschien nog doen ook.
Ben je laatst toevallig in contracturen omhoog gegaan, dus boven de 12 uur gekomen?quote:
Yup van 30 naar 60 gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ben je laatst toevallig in contracturen omhoog gegaan, dus boven de 12 uur gekomen?
En daar is je antwoord. Boven de twaalf uur per week heb je recht op ADV uren, omdat je 'veel' werkt en dus eens een middagje vrij moet zijn voor iets ofzo.quote:
Dus ik krijg gewoon 4 weken vrij voor niks?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef NJ het volgende:
[..]
En daar is je antwoord. Boven de twaalf uur per week heb je recht op ADV uren, omdat je 'veel' werkt en dus eens een middagje vrij moet zijn voor iets ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |