Vriendin van mij woonde bij em om de hoek. Ik ging daar dus regelmatig slapen in de hoop een glimp op te vangen van deze celebquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Vriendin van mij uit Waalwijk zag 'm ook altijd daar rondlopen, was toen de local celebrity.
Ik vond Martijn ook een schatjequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik was op mijn 13e zo'n enorme Starmaker-fan. Ik had een heel soort plakboek gemaakt met van iedereen foto's en stukjes erbij geschreven.![]()
En ook ik was ernstig verliefd op Martijn. Ik zie nu eigenlijk pas in dat het een sukkeltje was.
Starmaker was
Nooit van gehoordquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Is dit trouwens niet meer een topic voor Memory Lane?
Persoonlijk deed stefan mij niks,maar dat ken zei de henquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vriendin van mij woonde bij em om de hoek. Ik ging daar dus regelmatig slapen in de hoop een glimp op te vangen van deze celeb![]()
ik voel me sneu...
Nee, want we willen een nieuwe Starmaker,kicking and alive..NUquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
Starmaker
Topic mag zeker een schop hebben naar MLN.
Memory Lane.
die opmerking begrijp ik niet helemaal, ik heb zojuist het laatste nieuws gepost over brianquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
] ja want zolang mensen leven komt er waarschijnlijk geen nieuws meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
MLN is inderdaad een betere plaats. Geldt eigenlijk ook wel voor dat RLS topic in de huidige vorm.
Het zal je zoon of dochter zijn geweest die aan Starmaker heeft meegedaan en later in K-Otic..Ben je toch hardstikke trots.. Zo zag ik het een beetje ,Niet hoogstaand maar zingen konden ze best wel..quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, ik heb ook nog de cd! En ik ben ook nog naar een concert geweest, maar dat was al toen ze al waren afgezakt naar concerten in buurtdisco's.
Je hebt de klok horen luiden, nu die klepel nog even vinden!quote:Op woensdag 2 september 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
] ja want zolang mensen leven komt er waarschijnlijk geen nieuws meer![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Michellee het volgende:
Oh ik was ook een K-otic fan en ook verliefd op Martijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |