Die vragen mag je over vier weken nog eens stellen, want het uitwendige gedeelte wordt dan pas aangeslotenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe is het met je supersonische oor? Zijn de duizelingen al over? En klinkt Mark anders dan voorheen? En versta je hoge tonen beter dan bv lage tonen. Of maakt dat niks uit? En heb je je haar al gewassen? En.. ohnee. Dat was het.
\nieuwsgierig Aagje.
Hm, ik zie er niks gemeens in eigenlijk, maar goed, ik steek denk ik dan net iets "harder" in elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Sugar het volgende:
Vivi: omdat het me niet zo zinvol lijkt er verder op in te gaan. Voor jullie is het duidelijk, er wordt mij geen vraag gesteld, toch? Bovendien vond ik bepaalde opmerkingen echt gemeen net en vind ik het niet echt leuk er dan nog open en eerlijk op in te gaan.
Ze hebben wel lef, dat moet ik ze nagevenquote:
Wat spannend! Nog een klein maandje dus. En dan moet je dus heel intensief met Mark gaan oefenen om spraak te verstaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die vragen mag je over vier weken nog eens stellen, want het uitwendige gedeelte wordt dan pas aangesloten.
De duizelingen zijn zo goed als over. Merk er alleen nog wat van als ik te snel met m'n hoofd schud of knik. En ik ben nog wat instabiel buiten (op de fiets enzo), maar het gaat de goede kant op. En ja hoor, ik mocht na een paar dagen m'n haar al met kopje wassen (kopje over de wond dus zodat die niet nat zou worden) en na een week zonder kopje.
En ik ga hoge tonen beter horen dan lage tonen, want de CI is gemaakt voor spraak en spraak zit in de hoge tonen(muziek ook in de lage tonen, dus de bas schijnt als een tik te horen, maar goed mijn ervaringen hoor je over een week of vier dus
).
ja honing kan inderdaad ook primaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het leek me zo zoet, maar toen bedacht ik me dat ik zelf altijd honing door de mosterddressing doe.
Ja. Over vier weken is de eerste aansluiting en ik heb geen idee hoe het zal gaan. De lucky few kunnen meteen al eea verstaan, maar daar moet je niet op rekenen zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat spannend! Nog een klein maandje dus. En dan moet je dus heel intensief met Mark gaan oefenen om spraak te verstaan?
Wat is kiepie kiepie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Anosmie het volgende:
Lijstje:
O: verdorde droge sinaasappel (hij zag er zo lekker oranje uit.)
T: Actievarius Yoghurtius
L: salade met kiepie kiepie
T: 6 walnootjes
T: Grapefruit
D: Tomatensoep
T: Loopband
*POK*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is kiepie kiepie?![]()
En is het een goed gevulde soep?
Ja weet ik en dat bedoelde ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hopen allemáál dat het met Sugar beter zal gaan.
Het enige dat heel vervelend (ja sorry, even eerlijk zijn) begint te worden is dat ze, zoals Co ook al zegt, steeds weer naar de bekende weg vraagt en dat ze al lang weet wat onze antwoorden zullen zijn.
Nee. Is gewoon bij de audioloog in het kamertjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
Vikjeee als je wordt aangesloten moet jij dan ook aan de hartmonitor? Of hoeft dat niet bij CI-patienten?
Ik heb mijn lenzen in gekregen (10x misgeprikt, heb nu van die mooie huiloogjes), zie je over kwartiertjequote:
Ja bij mij wordt dat ding je hersenstam ingeramd dus het is afwachten hoe je spieren reageren op stimulering - ik had een paar keer trekkende ledematen enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon bij de audioloog in het kamertje.
Ik moet er wel rekening mee houden dat ik weer last kan krijgen vanduizeligheid
.
En waarom hartmonitor?.
Heb je nog geen douchegel in je nieuwe huisje dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
O en ik moet gaan en ik ben vandaag lelijk en ik stink volgens mij. Doei!
yes Chickie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik had het zeker zelf kunnen verzinnen.
whehehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |