Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
Onbevrucht inderdaad, dus er komt geen kuiken uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
jah hallo. Zo dom is die vraag toch niet? Toch
Ik heb geen vent maar toch leg ik elke maand een eitje. Schijnbaar..
Ja hoor, voor het eitjes leggen heb je geen haan nodig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Uhm, gaat het nu over kippeneitjes of over jouw eitjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriendin had kippen en die wilden maar geen eieren leggen, toen heeft ze zo'n plastic nep-ei gekocht, en dat moet je dan in het nest leggen en dat werkt dan motiverend ofzo.
Dus zei de volgende ochtend in hoopvolle afwachting in dat nest kijken, ligt er niet alleen geen vers ei, maar was dat plastic ei ook verdwenen. we verdenken de kip ervan hem naar binnen genapt te hebben.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Eieren van een door een haan bevruchte kip moet je niet eens willen eten.
Joh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, voor het eitjes leggen heb je geen haan nodig!
Voor het bevruchten van de eitjes wel![]()
* Mini_rulez wist het ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zolang de eitjes niet bebroed worden, groeit er niets in hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriendin had kippen en die wilden maar geen eieren leggen, toen heeft ze zo'n plastic nep-ei gekocht, en dat moet je dan in het nest leggen en dat werkt dan motiverend ofzo.
Dus zei de volgende ochtend in hoopvolle afwachting in dat nest kijken, ligt er niet alleen geen vers ei, maar was dat plastic ei ook verdwenen. we verdenken de kip ervan hem naar binnen genapt te hebben.
IVF voor kippenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh?.
Hopelijk wordt het nog eens mogelijk eitjes te bevruchten zonder tussenkomst van een haan.
Nee, zelfs dat niet eensquote:
In theorie zou je de kern uit een eicel kunnen halen en in een zaadcel kunnen stoppen om een andere eicel te bevruchten, maar dan kun je wel alleen dochters krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh?.
Hopelijk wordt het nog eens mogelijk eitjes te bevruchten zonder tussenkomst van een haan.
Hoop je niet gewoon stiekem dat dat ooit voor mensen geldt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet eens.
Gewoon: twee kippen batsen samen en er komt een kuikentje.
Ah.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In theorie zou je de kern uit een eicel kunnen halen en in een zaadcel kunnen stoppen om een andere eicel te bevruchten, maar dan kun je wel alleen dochters krijgen.
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah.
Nou, ik zou meer een jongetjesmoeder zijn denk ik.
Kippen zijn sociale dieren hoor, koop er dan twee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
En het antwoord is, dames en heren: Soms wel en soms niet. Kijk daar hebben we wat aan..
Ik wil mn mama een kip voor moederdag geven. Lijkt me leuk. En origineel uiteraard.
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
En het antwoord is, dames en heren: Soms wel en soms niet. Kijk daar hebben we wat aan..
Ik wil mn mama een kip voor moederdag geven. Lijkt me leuk. En origineel uiteraard.
Bespeur ik hier een toekomstige wetenschappelijke doorbraak van jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.
Kippen zijn net zo eigenwijs als katten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |