Dank jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:52 schreef Joesse het volgende:
kutjury, ik was de eerste met een SCH grap en krijg de poedel, terwijl de na-apers wel op 't podium komen
oh ja en Rumille had zeker op t podium moeten staan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Isiolo het volgende:
eervolle vermeldingen aan Frits & Frits
Advantage Nadal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:53 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Elk nadal heb z'n voordeel
Nee, ik hè, Ruud?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:52 schreef Ruud het volgende:
die jury
(niet dat ik op het podium had moeten staan)
Ik ook Ruudje, ach toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik geef jou vandaag wel kans om te winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:37 schreef kleinzusje het volgende:In Isiolo's broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:03 schreef Suijk het volgende:
Da's goed om te weten, dan win je niet.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef RayMania het volgende:
Lijkt veel op deze, sjimz; Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #158: Vet gedrukt!!!!!
Aant carnavalluh?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:36 schreef Isiolo het volgende:
[..]
WHUAHAHAUAHAUAHAHAHAHAHAHA oarige tonproater da gezeet
quote:-Isiolo-
-Straatvoetballer neemt na zijn voetfout een tiebreak -
quote:-sezten-
-Hands-
quote:-Starzky-
-Na dal in tenniscarriere nu zelf ballenjongen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Ook Nadal ziet op tegen 'shirt uit'.-
Het was een hoofdletter Iquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:55 schreef Suijk het volgende:
Jouwe was ook niet onaardig, maar ik haat het als er spellingsfouten of opmaakfoutjes in een onderschrift staan.
feliquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef sezten het volgende:
Eindelijk![]()
![]()
Die herkansing was wel nodig ook
Ja, je had natuurlijk eigenlijk gewonnen, maar ik dacht, die komt nooit meer online, om een foto te zoeken, om te jureren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |