Gaaf!quote:
Tofquote:
Nee. Dat is deze:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee! Lelijkste gitaar die ik (tot nu toe) van Gibson heb gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Naast zoiets heb ik weer zoiets vanquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naast zoiets heb ik weer zoiets van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ooit zal ik het ook kunnen
Of niet, totaal geen motivatie om ziets te oefenen eigenlijkBeetje leuk liedjes spelen is okee
Vandaag RATM videotje gemaakt
Smaak te pakken nu, best leuk zo'n filmpje opnemen
Begin is alleen een beetje kut getimed
klopt, deze is helemaal crapquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Dat is deze:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naast zoiets heb ik weer zoiets van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ooit zal ik het ook kunnen
Of niet, totaal geen motivatie om ziets te oefenen eigenlijkBeetje leuk liedjes spelen is okee
Vandaag RATM videotje gemaakt
Smaak te pakken nu, best leuk zo'n filmpje opnemen
Begin is alleen een beetje kut getimed
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daag me niet uit [ afbeelding ]
Ja dat doe je wel en dat weten we allemaal, dus kom maar op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarnaast speel ik natuurlijk geen metalW
Voordat ik dát strak achter elkaar kan spelen mga ik eerst nog wel ff oefenenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel en dat weten we allemaal, dus kom maar op..
Ik ben vandaag into SRV.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een AC/DC gevoel voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |