Say whatquote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klinkt veel strakker maar tegelijkertijd ook losser, mooie versterker.
quote:
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
Komende tijd even niet. Zware kredietcrisisquote:
Lange instrumentale zooi is voor mannen die met pasen naar eieren zoekenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hell...we hebben een nieuw nummer van 7 minuten en de zanger gaat pas op 4 minuten zingen..
Sja, of een controle ofzo... enkel op onze paginaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...
Je bent pas tof als die klaar isquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
ESP.![]()
Hoe tof ben ik trouwens als ik zeg dat ik heb besloten mijn eigen gitaar te bouwen?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent pas tof als die klaar is
Nee, dan leest hij de krant off stage. Wij zijn gewoon erg aan het patsen dan. Maar daarna wordt het inhaken met een biertje, hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:22 schreef Daantke het volgende:
Als 'ie de eerste drie minuten grunt vind ik het nog wel awesome
Ontwerp?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben net begonnen, heb een paar delen van m'n bed weggenomen omdat ik hout nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |