Ieder z'n bier. In the end gaat het er toch om dat we zoveel drinken om een hogere staat van bewustzijn te halen toch?quote:
Dacht ik toch bijna dat ik hete lesbische sex met je kon hebbenquote:
jij weet hetquote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ieder z'n bier. In the end gaat het er toch om dat we zoveel drinken om een hogere staat van bewustzijn te halen toch?
Nou dan heb ik niet zo heel veel voor je verpestquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij weet het![]()
Speciaal voor jou omdat je het goed had:
[ afbeelding ]
Ajchiwowaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij weet het![]()
[ afbeelding ]
Dat kan nog steeds hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dacht ik toch bijna dat ik hete lesbische sex met je kon hebben
Ja helaasch ben ik daar niet zo goed inquote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds hoor.Gewoon verstand op nul.
quote:
dat weet jij heul niequote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou dan heb ik niet zo heel veel voor je verpest
Wel okej maar moet echt een kont krijgenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij weet het![]()
[ afbeelding ]
beetje alcohol er in gooien?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja helaasch ben ik daar niet zo goed in
Biertje dan maar?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja helaasch ben ik daar niet zo goed in
Nou ik heb liever een partner die mij even verwend dan wanneer ik het zelf doe en er binnen 3 min van af benquote:
ja ik ook maar ja die zit op een eiland dus dan zelf maarquote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een partner die mij even verwend dan wanneer ik het zelf doe en er binnen 3 min van af ben
Ghb is wel chill, maar word er misselijk vanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
beetje alcohol er in gooien?
ghb anders?
En hij/zij neemt jou niet eens mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja ik ook maar ja die zit op een eiland dus dan zelf maar
gelukkig nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En hij/zij neemt jou niet eens mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |