Hij heeft ook een Marokkaans accentje vind ik als hij praat.quote:
Wow Maduro verdient veel... speelt ie ook nog trouwens?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Valencia16 miljoen salaris deze week
Hij was toch een hele goede speler?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp wat een held
Jonge had je maar zo gevoetbald zoals je praat.
Je kunt overdrijven.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Spougle het volgende:
Wat een geweldig programma is het toch ook
Gelukkig, dan hebben we weer gewonnenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
Weer geen Ajax-aflevering.
Is al weken geleden
Zeker hab ik al vaker gezegd. Had gewoon in de basis gestaan in 88 als ie normaal had gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was toch een hele goede speler?²
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Spougle het volgende:
Wat een geweldig programma is het toch ook
Samen halen ze een voldoende.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Studio Voetbal is het geweldig
Dat is tegengehouden door die arme meneer Kuijer...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef venomsnake het volgende:
Maar Meeuwis voor enkele miljoenen aan Groningen verkopen ho maar.
Onzin, volgens mijn bron is het Roda JC>quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik gok op WillemII.
Door de inbreng van Hanegem werd het toch echt niet beter hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef SwitSok het volgende:
Er willen alleen geen gasten meer komen zeker
Verder vond ik Voetbal Insite toch vele malen beter en dat kwam eigenlijk door van Hanekam. Die maakte af en toe een droge opmerking of Wilfred stelde hem een vraag en hij zei: wat ken mij dat nou schelen.
Van der Grijp is 10x beter dan Willem. Willem zat maar wat stom om zich heen te kijken, en met zijn duimpjes te draaien. Zakkenvuller, laat 'm maar door een gat in het hek verdwijnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef SwitSok het volgende:
Er willen alleen geen gasten meer komen zeker
Verder vond ik Voetbal Insite toch vele malen beter en dat kwam eigenlijk door van Hanekam. Die maakte af en toe een droge opmerking of Wilfred stelde hem een vraag en hij zei: wat ken mij dat nou schelen.
Zo mooi is dat allemaal niet. Erger me er kapot aan. Vent in de 30 praat als een nepneger.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Marokkaans accentje vind ik als hij praat.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |