En toch kijk je elke week weerquote:
Voor het nieuwe seizoen heeft hij wel weer een clubquote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef leonnekes het volgende:
Atterveld niet naar ADO
Die hebben samen minder persoonlijkheid dan 1 Van Gaal.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:45 schreef SimK het volgende:
Twee van Gaals
Ik vind twee Koemans al wel genoeg
Inderdaad. Voor de pers een vervelend man maar spelers vinden hem geweldig, klaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfffff wie boeit het nou of Louis nou echt zo'n lul is ofniet...... elke keer weer een discussie erover.
Ik was altijd een fan van hem.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen:"Ik heb niet zoveel vertrouwen in Henk van Stee." Waar baseert zo'n Derksen dat op? Op gevoel, op zijn stoelgang?²
Wanneer dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was altijd een fan van hem.
Ik vraag me tegenwoordig af of ie het allemaal nog wel volgt.
Nu gaat ie weer tegen Leonardo tekeer terwijl die het seizoen van Ajax heeft gered
Als invaller ja, maar zodra hij in de basis begint zoals je tegen Volendam zag speelt hij dramatisch.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:50 schreef tong80 het volgende:
Hallo Derksen Leonardo was briljant de laatste wedstrijden
Hoezo overschat hij zich?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:53 schreef leonnekes het volgende:
Tomasson overschat in mij ogen zich zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |