abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 17:49:35 #126
253125 kbakba12
Kinderbureau Annet
pi_68277409
Kinderbureau Annet staat voor kinderen begeleiden vanuit het hart, elk kind is uniek en elk kind staat centraal. Kinderbureau Annet biedt activiteiten aan als kinderopvang, logeeropvang, kindercoaching, kinderfeesten, schminken etc.
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 18:14:32 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_68277983
Welke grap lopen we nu mis?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_72694298
Mijn vakantie heb ik later genomen en zit nu lekker te genieten ervan of beter 'zat'
Kreeg een telefoontje dat het financieel niet goed gaat en dat de lonen nu niet kunnen worden gestort.

En nog een fijne vakantie verder he.. we zullen je verder niet meer lastigvallen hiermee
pi_72694876
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef earthling39 het volgende:
Mijn vakantie heb ik later genomen en zit nu lekker te genieten ervan of beter 'zat'
Kreeg een telefoontje dat het financieel niet goed gaat en dat de lonen nu niet kunnen worden gestort.

En nog een fijne vakantie verder he.. we zullen je verder niet meer lastigvallen hiermee
Nou wel sympathiek hoor, stel je komt er zelf achter en moet vanuit het buitenland naar huis bellen, je loopt leeg

Tja.... best klote om te horen natuurlijk, maar gaat het gevolgen hebben voor je vakantie of houd het je nu best bezig?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 13 september 2009 @ 12:24:32 #130
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_72694952
Een tijdje geleden toch een behoorlijke dip meegemaakt bij ons (transportsector). Op dit moment kan ik toch niet zeggen dat het slecht gaat. Maak inmiddels weer overuren, moeten extra personeel aannemen, etc etc.

ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_72695359
"hier" hebben ze ook zoveel mensen ontslagen dat er nu milde chaos heerst. Te weinig mensen beschikbaar, te weinig gedeelde kennis waardoor alles veel moeizamer gaat. Mensen met weinig ervaring vervangen mensen met veel ervaring (met alle gevolgen van dien). Ze proberen de marges op te krikken door hetzelfde werk met minder mensen te doen en met minder kennis, m.a.w. begint een puinhoop te worden. Klanten lopen ook niet weg omdat dit veel te duur is. De kwaliteit gaat dus hard achteruit maar ik geloof dat niemand anders verwacht in deze tijden. Lijkt er sowieso op dat het investeren in deze multinational in NL afgelopen is. De markt verschuift nu wel erg snel naar Azie.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_72716812
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nou wel sympathiek hoor, stel je komt er zelf achter en moet vanuit het buitenland naar huis bellen, je loopt leeg

Tja.... best klote om te horen natuurlijk, maar gaat het gevolgen hebben voor je vakantie of houd het je nu best bezig?
Het heeft nog geen gevolgen, heb ook wel een spaarcentje
Maar het houd me bezig omdat ik niet weet wat ik mag en kan verwachten.
pi_72771934
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef JaJoah het volgende:
Een tijdje geleden toch een behoorlijke dip meegemaakt bij ons (transportsector). Op dit moment kan ik toch niet zeggen dat het slecht gaat. Maak inmiddels weer overuren, moeten extra personeel aannemen, etc etc.

Nieuw werk of meer vraag naar het oude werk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')