Nou wel sympathiek hoor, stel je komt er zelf achter en moet vanuit het buitenland naar huis bellen, je loopt leegquote:Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef earthling39 het volgende:
Mijn vakantie heb ik later genomen en zit nu lekker te genieten ervan of beter 'zat'
Kreeg een telefoontje dat het financieel niet goed gaat en dat de lonen nu niet kunnen worden gestort.
En nog een fijne vakantie verder he.. we zullen je verder niet meer lastigvallen hiermee
Het heeft nog geen gevolgen, heb ook wel een spaarcentjequote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou wel sympathiek hoor, stel je komt er zelf achter en moet vanuit het buitenland naar huis bellen, je loopt leeg![]()
Tja.... best klote om te horen natuurlijk, maar gaat het gevolgen hebben voor je vakantie of houd het je nu best bezig?
Nieuw werk of meer vraag naar het oude werk?quote:Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef JaJoah het volgende:
Een tijdje geleden toch een behoorlijke dip meegemaakt bij ons (transportsector). Op dit moment kan ik toch niet zeggen dat het slecht gaat. Maak inmiddels weer overuren, moeten extra personeel aannemen, etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |