abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66425911
Mja in Rome hebben we er waarschijnlijk Eduardo en Walcottt bij.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66427045
Is Eduardo ingeschreven?
pi_66427318
Volgends mij wel. Gewoon iedereen. Geblesseerd of niet.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:29:42 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66427781
Ik moest helaas hosselen, hoe speelde van Persie?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_66438094
Als we het uit handen geven, is het echt onze eigen schuld. Dit had 3-0 moeten zijn gewoon. Bendtner moet je echt verkopen in de zomer, die komt niet alleen gisteren maar elke wedstrijd te kort. Enige wat je kunt zeggen dat hij wel elke keer op de juiste plaats staat.

Wel mooi dat de Rossi niet meedoet in de return en dat die kut Totti er niet in slaagde van Persie geel te laten krijgen en dus ook geschorst zou zijn.

Nu hopen dat we het goede spel een vervolg kunnen geven in de competitie en FA Cup.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_66438284
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moest helaas hosselen, hoe speelde van Persie?

²
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66439587
ajax had nog interesse om bendtner te huren en ook hoffenheim wilde hem overnemen. gewoon meteen doen want die jongen is niet geschikt voor het spel van arsenal, hij staat op de juste plek maar is te sloom of te slecht in afwerking.

dit had gewoon 3-0 moeten zijn om het vervolgens rustiger aan te kunnen doen in rome. erg jammer.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66439759
Hmm heeft niemand anders het gevoel dat we de CL kunnen winnen als we niet tegen een andere Engelse ploeg moeten?
pi_66440066
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm heeft niemand anders het gevoel dat we de CL kunnen winnen als we niet tegen een andere Engelse ploeg moeten?
het zou ook tegen een engels team kunnen. arsenal heeft bewezen dit seizoen tegen de toppers uiterst goed te kunnen spelen. ik denk als het om de toppers gaat een de aandacht erop gericht is dat deze spelers beter spelen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66440925
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

het zou ook tegen een engels team kunnen. arsenal heeft bewezen dit seizoen tegen de toppers uiterst goed te kunnen spelen. ik denk als het om de toppers gaat een de aandacht erop gericht is dat deze spelers beter spelen.
Tegen Chelsea zie ik Arsenal wel doorgaan, Liverpool ook wel. Alleen Man Utd niet. Die lijken me veel te sterk bezig op dit moment.
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:22:42 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_66447777
Lekkere pot met een ouderwets Arsenal.

Alleen jammer dat we de return niet tot een formaliteit hebben kunnen maken.
Arsenal gaat door want we scoren altijd in Italie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_66493408
Eduardo zal niet op tijd fit zijn, maar Adebayor waarschijnlijk. En als je het mij vraagt, is gezien de vorm van adebayor, het helemaal niet zo'n grote verbetering ten opzichte van onze Nikolaas.
pi_66532340
Van de officiele site:
quote:
Diaby springs fitness 'surprise' for Fulham

Abou Diaby is now FIT for Saturday's game against Fulham.

Arsène Wenger ruled the Frenchman out of this weekend's London derby after Diaby was forced off with a calf injury during Tuesday's win over Roma. But the midfielder has made a speedy recovery and keeps his place in the Arsenal squad. He is joined there by Andrey Arshavin, ineligible for the Champions League but free to play in the Premier League.

“Diaby is available, he recovered surprisingly well,” revealed Wenger at his pre-match press conference. “It seems I took him off at the right moment [against Roma].

“There are a few small injuries but everybody who played on Tuesday is available. Arshavin joins in so it’s the same squad as Tuesday but Arshavin comes in for Fran Merida."

Wenger did not spring any more surprises on the injury front so captain Cesc Fabregas (knee), Theo Walcott (shoulder), Tomas Rosicky (hamstring tendon), Mikael Silvestre (calf), Eduardo and Emmanuel Adebayor (both hamstring) remain on the sidelines. Walcott returns to full training on Monday and is still expected to be back first.

"It looks like Eduardo, Walcott and Adebayor will be coming in the next two weeks," confirmed Wenger. "It's a real bonus, the first one will be Walcott."
Diaby is weer fit!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:06:12 #189
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_66537129
Of we daar nou blij mee moeten zijn..
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:45:36 #190
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66538574
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef Kingside het volgende:
Of we daar nou blij mee moeten zijn..
Beter Diaby dan Song...
pi_66547296
Je kan zeggen wat je wil over diaby, maar die vent heeft echt een puike mentaliteit. Elke keer maar het geduld hebben om na 1 of 2 wedstrijden weer een maand langs de kant te staan.
Dat doorzettingsvermogen kan wel een boost zijn voor het team.
pi_66547747
En het fysiek van Diaby vind ik ook wel top
pi_66557195
Het gaat weer goed...nog steeds geen tegengoal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66557573
terug van vakantie nog even een kwartiertje meepikken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_66557926
moeten we natuurlijk wel aan de bal komen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:57:04 #196
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66558032
En weer een waardeloze 0-0.

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_66558046
Wat een verloren seizoen.

pi_66558092
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:41 schreef Rejected het volgende:
En het fysiek van Diaby vind ik ook wel top
Alleen vertraagd hij regelmatig erg onnodig het spel...
pi_66558093

dat somt het allemaal wel op.
know'm sayin?
word? word.
pi_66558136
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')