abonnement Unibet Coolblue
pi_66314361
walcott terug in 2 weken, rosicky bij de reserves in 3 en cesc over 4 weken weer terug. Aldus de arsenal site.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:25:38 #102
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_66315334
ARSENAL v SUNDERLAND LINE-UP
Almunia, Sagna, Gallas, Touré, Clichy, Nasri, Denilson, Song, Arshavin, Bendtner, Van Persie.

Subs: Fabianski, Vela, Ramsey, Djourou, Eboué, Gibbs, Merida.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_66315375
Fran ook op de bank
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66315381
Arshavin
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66319308
Dit is gewoon triest...0-0 thuis tegen fucking Sunderland..0,0 creativiteit, zo ongeveer geen enkele uitgespeelde kans en zelfs de felheid ontbrak.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:03:12 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_66319377
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Dit is gewoon triest...0-0 thuis tegen fucking Sunderland..0,0 creativiteit, zo ongeveer geen enkele uitgespeelde kans en zelfs de felheid ontbrak.
Precies mijn gedachte. Heel erg triest. Diezelfde spelers gaan klagen dat ze weg willen omdat ze geen CL spelen. Ik zou zeggen: kijk eens naar jezelf want het is toch echt je eigen schuld, een enkeling daargelaten.
pi_66319456
TJa, vandaag was er ook niemand die dan positief opviel. Alleen Almunia verdiende een voldoende denk ik maar die had dan ook niets te doen. Arshavin krijgt ook het voordeel van de twijfel, die werkte tenminste hard en probeerde iets, maar bij hem ontbreekt het ritme gewoon nog. Bendtner was weer crap zoals altijd, van Persie had het ook niet, Nasri dacht er ook te makkelijk over en iemand als Song is gewoon te slecht. Verdedigend stond het verder wel aardig maar dat mag ook wel tegen een ultra defensive ploeg als Sunderland.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66321003
Arshavin valt nog niks te verwijten vind ik. Die probeerde het een aantal keer prima (15e minuut, mooi indraaiend schot en hij gaf nog een goede voorzet waar ook meer mee gekund had).

Qua inzet was het gewoon veel te mager.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:45:36 #109
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66321922
Vela had hier gewoon de winnende moeten maken.
pi_66322904
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef Gunner het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. Heel erg triest. Diezelfde spelers gaan klagen dat ze weg willen omdat ze geen CL spelen. Ik zou zeggen: kijk eens naar jezelf want het is toch echt je eigen schuld, een enkeling daargelaten.
Zó waar, ze hebben het met name in zulke wedstrijden laten liggen dit jaar. Dat kan best een keer gebeuren, maar niet 10 keer, want dan verdien je het gewoon om geen CL te spelen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_66326121
wat een frustratie voor de fans! Met weer puntenverlies oplopen wordt een kwalificatie voor de CL wel erg moeilijk en als we alleen UEFA cup spelen, dan zal er wel een mass-exodus plaats vinden
pi_66338040
De onmacht was werkelijk frustrerend. Iedereen compleet van de mat spelen en vervolgens niet scoren of prijzen winnen was ook annoying maar dit is al helemaal niks.

Vela, Bendter , Denilson , Song , Eboue , Gibbs, allemaal spelers voor in de breedte waarvan een groot gedeelte gewoon in de basis moet starten dankzij de enorme waslijst.

Zoals vaker geroepen, Wenger heeft niet gehandeld op het vertrek van Flamini. Dat is iets waar ik nog steeds erg pissed om ben en hem kwalijk neem.

pi_66340434
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
wat een frustratie voor de fans! Met weer puntenverlies oplopen wordt een kwalificatie voor de CL wel erg moeilijk en als we alleen UEFA cup spelen, dan zal er wel een mass-exodus plaats vinden
Waar moeten ze dan heen? Als spelers geen goed seizoen draaien is er ook maar weinig belangstelling.

Je hoort geruchten dat RVP zijn contract niet wil verlengen, maar goed zijn contract loopt ook nog even toch?
pi_66343691
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Je hoort geruchten dat RVP zijn contract niet wil verlengen, maar goed zijn contract loopt ook nog even toch?
Tot 2011. Is nog wel even inderdaad.
pi_66343738
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
wat een frustratie voor de fans! Met weer puntenverlies oplopen wordt een kwalificatie voor de CL wel erg moeilijk en als we alleen UEFA cup spelen, dan zal er wel een mass-exodus plaats vinden
Ik wil er niet eens aan denken. Elk jaar zijn we zo dichtbij een goed team en dan gaan er weer mensen weg.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66346101
Denk eens aan Fabregas en aan Adebayor? Nou niet echt bepaalt spelers die je zo een twee drie wilt, laat staan, kan vervangen. Daarnaast is er ook zat belangstelling voor Walcott.
pi_66400915
quote:
LONDEN - Arsenal-trainer Arsène Wenger vreest dat Robin van Persie na dit seizoen zal vertrekken, als Arsenal zich niet kwalificeert voor het kampioenenbal voor volgend jaar. "Als we prijzen met Arsenal willen winnen, dan moeten we dit team bij elkaar houden."

"We moeten de komende weken zoveel mogelijk punten bij elkaar sprokkelen in de competitie en een aantal prijzen winnen. Dat is de enige mogelijkheid om spelers als Van Persie of Cesc Fabregas bij ons te houden", aldus Wenger.

Aan de andere kant weet de Franse trainer dat zijn spelers er alles aan zullen doen om aan het einde van het seizoen een beker in de lucht te houden. "Maar ze zullen voor zichzelf moeten beslissen of ze het écht willen. Van Persie en Fabregas weten dat we ongelooflijk veel potentie hebben. Maar ze zijn als ieder ander en willen nú prijzen winnen. De rest van het team moet ook dat besef krijgen. Ik heb het in ieder geval wel."

Arsenal moet het al een aantal jaar zonder toevoegingen aan de prijzenkast doen. "Zolang je geen prijzen wint krijg je kritiek van de buitenwacht", weet ook Wenger. "Maar we moeten er in blijven geloven. Met teamgeest komen de bekers vanzelf."

Vanavond speelt Arsenal in de tweede ronde van de Champions League tegen AS Roma.
bron: telegraaf.nl
pi_66401662
Ik denk dat Van Persie wel blijft.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:07:41 #119
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66403655
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:14 schreef ktnxbye het volgende:
Ik denk dat Van Persie wel blijft.
Het is maar de vraag of hij de basis haalt van een Madrid of Barcelona, voor andere clubs vind ik hem te goed. En in Italië zie ik hem niet slagen. Hij is goed, maar Quaresma is denk ik beter.

Weet iemand trouwens de uitslag van zijn semenanalyse?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:11:50 #120
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66403827
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens de uitslag van zijn semenanalyse?
Wat.
pi_66405207
Mooi dat Juan en Vucinic geblesseerd zijn vanavond.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66411404
In de Telegraaf staat nu ineens een compleet ander bericht over Van Persie

http://www.telegraaf.nl/t(...)ekenen__.html?p=19,2

Geweldige journalistiek toch weer
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:00:41 #123
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66411873
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:45 schreef ktnxbye het volgende:
In de Telegraaf staat nu ineens een compleet ander bericht over Van Persie

http://www.telegraaf.nl/t(...)ekenen__.html?p=19,2

Geweldige journalistiek toch weer
Royal sadness.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:10:27 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66412207
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef Horloge het volgende:

[..]

Royal sadness.
Nou, VI.nl kan er ook wat van. Weet iemand überhaupt de uitslag al?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_66412785
Die zaak tegen hem is allang geseponeerd man..
Money won is twice as sweet as money earned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')