en terecht, was wederom bagger.quote:
Que?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:40 schreef DutchGooner het volgende:
Tijd voor Ramos.
Ik bedoel dat Arsenal weer aan het prutsen was.quote:
Omdat hij zo goed presteerde bij Tottenham? Maar je hebt zeker een punt als je stelt dat Wenger het niet al te best doet de laatste tijd.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht, was wederom bagger.
Hopelijk de laatste wedstrijden van Wenger want op deze manier ga je dadelijk UEFA nog verspelen.
Tijd voor Ramos.
Omdat ie het met een goede spelersgroep bij Sevilla liet zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat hij zo goed presteerde bij Tottenham?
Ik begrijp best wat je bedoelt, maar hij verdient gezien z'n prestaties in mijn ogen het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ie het met een goede spelersgroep bij Sevilla liet zien.
Op WHL kan je daar niet van spreken en hij is direct beschikbaar.
AW had wmb vorig al weggemogen maar ik geloof dat ik hier de enige ben die het wel mooi geweest vind voor hem.
Dat voordeel heeft hij de laatste 2 seizoenen al gehad, we blijven niet bezig.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik begrijp best wat je bedoelt, maar hij verdient gezien z'n prestaties in mijn ogen het voordeel van de twijfel.
.
misschien affelay!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:14 schreef Bulletdodger het volgende:
zouden er spelers zijn die in de nederlandse competitie spelen een toevoeging zijn aan de selectie van Arsenal?
Nee Affelay niet, El Hamdaoui eerder maar ook dat zou meer iets voor de breedte zijn.quote:
ik voorspel een 0-0quote:
je was de komma vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wedden dat zodra we scoren, er ineens 0,1230129312 goals komen.
ik schat affelay hoger in dan El Hamdaoui.. dit seizoen breekt hij pas door, omdat er een geweldige toevoer is vanaf het middenveld met dembele, schaars, martens, de zeeuw, en mendes da silva.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee Affelay niet, El Hamdaoui eerder maar ook dat zou meer iets voor de breedte zijn.
dat klopt ja. Maar ik vind Affelay zo wisselvallig. Speelt weinig hele wedstrijden goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:27 schreef fetss het volgende:
[..]
ik schat affelay hoger in dan El Hamdaoui.. dit seizoen breekt hij pas door, omdat er een geweldige toevoer is vanaf het middenveld met dembele, schaars, martens, de zeeuw, en mendes da silva.
Mooi shirtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Maravilla het volgende:
Voetbalshirts #35
Wellicht het nieuwe uitshirt.I like it.
Je hebt gelijk. Viel me ook al een tijdje op dat het hier besproken wordt. Ik zal me er aan proberen te houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie het live verslaan van wedstrijden in het [Premier League 2008/2009 #24] doen?
We hebben dat liever niet in de clubtopics.
Waarschijnlijk kan ik dan niet meer mijn favoriete speler laten bedrukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Maravilla het volgende:
Voetbalshirts #35
Afschuwelijk, zoiets hebben we in de jaren '80 ook eens gehad. Blauw en groen, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:05 schreef Maravilla het volgende:
Voetbalshirts #35
Bendtner?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ik dan niet meer mijn favoriete speler laten bedrukken.
Je bent niet de enige die dat denkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Afschuwelijk, zoiets hebben we in de jaren '80 ook eens gehad. Blauw en groen, hoe verzin je het.
Beetje gay fotoquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:38 schreef Rejected het volgende:
[..]
Beetje gay fotoMaar das ook mijn favoriete speler(van de hele wereld
)
Maar ik denk dat hij iig nog wel een seizoen blijft hoor.
Welke is dat? Tegen Milan of die 2-3 tegen derby (?)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo beter dan?![]()
Enorme kippenvel overigens bij dit doelpunt.![]()
Milan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welke is dat? Tegen Milan of die 2-3 tegen derby (?)
Milanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welke is dat? Tegen Milan of die 2-3 tegen derby (?)
Alsof fans van west brom wat te lachen hebben ze staan BOTLquote:Bendtner had a chance to add to his tally but lashed wide after he had collected Emmanuel Eboue's scuffed shot.
West Brom's fans taunted him and his Arsenal team-mates by chanting "Champions League, you're having a laugh.
Door deze wedstrijd ben ik fan van hem geworden.quote:
Jeroen Grueter was toen de commentator.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:30 schreef Rejected het volgende:
[..]
Door deze wedstrijd ben ik fan van hem geworden.
Ik zoek altijd nog het filmpje hiervan met Nederlands commentaar.
Terugzingen: "Championship, you're having a laugh"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef Bulletdodger het volgende:
Quote van wedstrijdverslag op bbc.co.uk
[..]
Alsof fans van west brom wat te lachen hebben ze staan BOTL
Wat een kutartikelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
Stukje over Arsenal
op voetbalzone staat een stuk over Arsenal, dat ze achterin en op het middenveld meer "stoere kerels" nodig hebben. Daar kan ik me wel in vinden. Ook schrijven ze dat Wenger een softie is en dat hij weg moet, met dat vertrek ben ik het dan weer niet eens.
QFT. Wát een idioot is deze schrijver zeg. Duidelijk totaal niet verdiept in Arsenal en de problemen die er spelen. Het feit dat hij Rosicky noemt zegt al genoeg wmb. En meneer "gaat het maar niet hebben over de Europese prestaties" van Arsenal. Nee, dan moet hij namelijk toegeven dat Arsenal wel degelijk tot iets in staat is. Overigens goed om te lezen dat Qasim Hakim zó veel inside kennis heeft dat hij ons nu al kan melden dat we Salomon Kalou, Yoann Gourcuff en Sotiris Ninis gaan kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een kutartikel. De Sagna's en de Clichy's voegen niets toe
Wat een mongool. En als we al die 6 prinsjes fit hadden stonden we nu veel hoger.
Dit is de eerste keer dat ik op Sport1 kijk naar een andere wedstrijd dan van Arsenal.quote:
Net als de sperz een aantal jaren geleden. Die scheten op de laatste speeldag letterlijk in hun broek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Aston Villa speelde met lood in de benen die gasten kunnen echt de druk niet aan
maar we staan nog steeds 3 punten achterquote:
Bekijk het positief, het had 6 kunnen blijvenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar we staan nog steeds 3 punten achter
Die ploeg is ook gewoon overrated...Twente in NL zakt ook vanzelf in..VIlla zelfde verhaal. Te afhankelijk van een paar spelers ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik op Sport1 kijk naar een andere wedstrijd dan van Arsenal.
Aston Villa speelde met lood in de benen die gasten kunnen echt de druk niet aan
Niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef TTD het volgende:
volgend jaar CL![]()
maar dit is wel een zorgelijk bericht
http://www.goal.com/en/ne(...)es-ill-leave-arsenal
Geweldige conspiracy theory inderdaad dat Arsenal daar mee te maken hadquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:42 schreef fanneke het volgende:
Net als de sperz een aantal jaren geleden. Die scheten op de laatste speeldag letterlijk in hun broek.
Tuurlijk, ik ben er ook wel blij mee maar ik denk niet dat we ze zo ingehaald hebben. Zullen we eerst onze eigen wedstrijden moeten blijven winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:50 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Bekijk het positief, het had 6 kunnen blijven
Laat sperz maar winnen, die 4e plek is net even wat belangrijkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:25 schreef Gunner het volgende:
Zondag al direct een moreel dillemma. Moet Tottenham nu winnen of Villa?
The lesser of two evils... hmmm... tough choice.
mee eens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laat sperz maar winnen, die 4e plek is net even wat belangrijker
quote:Arsenal ziet Walcott en Eduardo weer aansluiten
Theo Walcott en Eduardo zijn aankomende zondag weer van de partij wanneer Arsenal het in de FA Cup opneemt tegen Burnley. Beide Arsenal-aanvallers zijn hersteld van hun blessures en staan op het punt hun rentree te maken.
Walcott stond sinds november langs de kant met een schouderblessure. De kwetsuur liep hij op in de interland tussen Engeland en Duitsland. Eduardo maakte vorige maand zijn comeback nadat hij in februari van het vorige jaar zijn been brak.
In het duel met Cardiff moest de spits echter direct weer naar de kant met een nieuwe blessure. Wel wist Eduardo in zijn eerste duel sinds ruim een jaar door te gaan met waar hij voor zijn blessure mee bezig was: scoren. Tegen de ploeg uit Wales trof hij twee keer doel.
"Theo en Eduardo zitten zondag bij de wedstrijdselectie", bevestigt Arsenal-trainer Arsène Wenger in gesprek met Arsenal TV. Walcott komt tegen Burnley sowieso in actie, met de Kroaat is Wenger iets voorzichtiger. "We moeten even afwachten of Eduardo geen reactie krijgt op zijn blessure."
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nice! Die kunnen we wel gebruiken tegen Roma.
2 tot 3 weken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
InderdaadFabregas duurt nog minstens een maand toch?
What else is new?quote:Barcelona have cranked up the pressure on Arsenal by going public over their interest in £25m-rated Cesc Fabregas. (Sun)
beetje vermoeiend aan het worden iedere keer die geruchtenquote:
Dat zou wel een typische Arsene aankoop zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:43 schreef TTD het volgende:
Nog een ander gerucht is dat Dembele naar Londen zal vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |