Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe ons nou eerst eens een sluitende definitie van een 'nico'.
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is rotterdams/delfs, vrienden van me gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Zo te horen is het voor jou elke dag feestquote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Ludootje het volgende:
Nee, mezelf even opfrissen voor de kroeg
Ze noemden jou Nico.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Student...quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zo te horen is het voor jou elke dag feest
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
TT dekt NU AL de lading van dit héle topic.
Sjonnies kan ook nogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?
Red je dat wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
Dat had toch ondertussen wel duidelijk moeten zijn hoor.. Blijkbaar ben je hier toch te weinigquote:
Carnaval!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
wij zien elkaar vast nog wel eens op Zandvoort bij het vrij rijden, mag je me alles vertellen wat je dwars zitquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Ah, een Job-Joris dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vond hem beter pre-edit.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ze noemden jou Nico.
-edit- Dit bedoel ik als grapje natuurlijk, fok enz. he.![]()
Verpleegsteruniform. Overduidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Toevallig is dit de vaste kroegavond van een paar vrienden en mijquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
op maandag naar de kroeg...en dan dacht ik stoer te zijn met mijn dinsdagavond kroegavond
Het moet niet veel zwaarder worden...quote:
Verpleegster!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Hte klinkt zo vies JBquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb kervelsoep op en het zit me niet eens echt in de weg
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij zien elkaar vast nog wel eens op Zandvoort bij het vrij rijden, mag je me alles vertellen wat je dwars zit
hier ga ik geen energie aan je verspillen
Ik ook, maar toch.... dit paste beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, een Job-Joris dus.
[..]
Ik vond hem beter pre-edit.
je gaat straks nietquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb kervelsoep op en het zit me niet eens echt in de weg
Wat is dat een schattige smiley!quote:
Is Artic de Nico?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.![]()
Maargoed je hebt er wel een handje van mensen bedreigen. Krea bijvoorbeeld.
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Verpleegsteruniform. Overduidelijk
Nog eentje. Maar dat bijenjurkje is zo snoezig en poezelig en knuffelig en zo.. en dan met die vleugeltjes op de rug..quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toevallig is dit de vaste kroegavond van een paar vrienden en mij
[..]
Het moet niet veel zwaarder worden...
[..]
Verpleegster!
is wel beide heeeeeeeel verschillendquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan een nico zijn Rip, is gewoon een benamig voorquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
KreaBea bedreigd? Wat is dit toch een mooie soapquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
We doen gewoon dat Nico vuige activiteiten met MLI heeft ontplooid. Die komt hier toch niet meer om het te ontkrachten.quote:
En je punt is...?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?![]()
[..]
Nog eentje. Maar dat bijenjurkje is zo snoezig en poezelig en knuffelig en zo.. en dan met die vleugeltjes op de rug..
Volgens mij zag ik er net weer eenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.
Daar heeft hij een ban voor gehad.
Einde & klaar.
Wellicht. Ik beredeneerde alleen vanuit mezelf, oftewel: Wat zou ik het liefst zienquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?![]()
[..]
it´s on!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.![]()
Maargoed je hebt er wel een handje van mensen bedreigen. Krea bijvoorbeeld.
En die had toch geen issues met vuige praktijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We doen gewoon dat Nico vuige activiteiten met MLI heeft ontplooid. Die komt hier toch niet meer om het te ontkrachten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom krijg je een ban, als je bij iemand langs wilt komen ?
Geen wonder dat Fokkers nooit buiten komen
neenee, het kan goed zijn dat ArTIC nu ook een Nico is. Dat vergat je nog.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.
Daar heeft hij een ban voor gehad.
Einde & klaar.
Dat kwam niet eens in de buurt bij een bedreiging.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er net weer een
je moet niet meer voorstellen bij Yvonne langs te gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
neenee, het kan goed zijn dat ArTIC nu ook een Nico is. Dat vergat je nog.
Zal ik ff bij je langskomen, spook?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
kut...ik ga straks bij een fokker langs..weer 48 uur erafquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
O wat goed, je hebt weer je aandacht gehad, negatieve aandacht zo heerlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik luister nu nét toevallig naar Ghostbusters!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo ik ben net vrijquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je moet niet meer voorstellen bij Yvonne langs te gaan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kwam niet eens in de buurt bij een bedreiging.
Als hij nou weer zei "Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!", dan zou het wel een bedreiging zijn
Doe normaal... Dat was er geenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik wel een ban voor overquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik ff bij je langskomen, spook?
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!quote:
Ja halloquote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe normaal... Dat was er geen
oh gaafquote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
Sorry.
Maar Sedan doelt op Artic als Nico
Je bent aan het miepenquote:
Your going down!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!
Als je wil kan ik je wel wat lessen geven want dit slaat nergens op natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!
Jawel, Sedan doelde op ArTiC vanwege een eerder voorvalletjequote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Tenminste, éérst niet. Nu misschien óók ArTIC, daar zijn de geleerden het nog niet over eens.
Succes.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is dit voor kutrel. Begin nou eens te schelden ofzo. Godverdomme!
Dan doe ik het wel
Jochem was erg goedquote:
Niet alleenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, Sedan doelde op ArTiC vanwege een eerder voorvalletje
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan moet je me geen succes wensen
Terugschelden! Mijn fb topic is ook al gesloten door Danny
Wie is Jochem nou weer? Rip, enig idee? Een vriend van die Nico?quote:
Sorry.. gaat niet lukkenquote:
Beetje matig, dat kan beterquote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nice!quote:
Het is ook niet boeiend om te volgen, hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Thrar het volgende:
ik volg het allemaal niet meer hier![]()
gelukkig is er een ruim 2 minuten durende trailer van transformers 2 in 1080p te downloaden op http://www.michaelbay.com/
Zie je wel. Eerst was er een andere nico.quote:
Sorry, ben heel slecht in rellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, dat er meer meespeeldequote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie je wel. Eerst was er een andere nico.
Pussy.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
niet genoeg want ik kan nog steeds posten
Het is iig niets. Jij zegt sorry omdat je niet goed kan rellen. Da kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei niet goed genoeg en dan tegen mij zeggen dat ik niet kan rellen.![]()
Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het is iig niets. Jij zegt sorry omdat je niet goed kan rellen. Da kan natuurlijk niet he
Laat me hem duidelijker stellen!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:20 schreef Thrar het volgende:
[..]
tegenwoordig kan alles hoor.. of het er een beetje normaal uitziet tsjah
Zo wordt het nooit wat natuurlijk, zal ik het maar weer overnemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Alweer.
Jij kan ook niet rellen. iig niet goed genoeg.
proost!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:Is eindelijk thuis
![]()
Mja weer 100% singel dus nu weer
Nee, want ik hou niet van rellen met leugens.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat natuurlijk, zal ik het maar weer overnemen?
Welkom bij de Frequent Rukker Club, waar u kunt sparen voor mooie geschenken bij iedere rukbeurt!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Is eindelijk thuis
![]()
Haha. Je komt er wel overheenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Is eindelijk thuis
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, want ik hou niet van rellen met leugens.
Boh! Wat ben jij een slechte leugenaarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Is eindelijk thuis
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef mrbox het volgende:
Is eindelijk thuis
![]()
Fijne avondquote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet teveel rellen he.. nu ik weg ben
Ik ben braaf.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet teveel rellen he.. nu ik weg ben
Je weet heel goed dat ik beide kanten van het verhaal heb gehoord.quote:
Dat vraag ik niet, ik vraag welke leugens.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben braaf.
![]()
[..]
Je weet heel goed dat ik beide kanten van het verhaal heb gehoord.
Veel verdraaingen. Verder praat ik er niet over op fok.
Ik heb echt best wel genoeg van de drama rond Brownie, MLI, S95 enz. Ander onderwerpquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben braaf.
![]()
[..]
Je weet heel goed dat ik beide kanten van het verhaal heb gehoord.
Veel verdraaingen. Verder praat ik er niet over op fok.
Als je het zelf al niet weet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik vraag welke leugens.
PM maar dat als je het niet hier neer wil zetten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je het zelf al niet weet.Zoals ik zei, ik ga er niet op in op fok.
Oeh is er een online catalogus ?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom bij de Frequent Rukker Club, waar u kunt sparen voor mooie geschenken bij iedere rukbeurt!
Ik lieg niet ask duimquote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Boh! Wat ben jij een slechte leugenaar
Owja ik zkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Jij zou een rel voordoen. Begin.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb echt best wel genoeg van de drama rond Brownie, MLI, S95 enz. Ander onderwerp
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
Owja ik zkerDaarom. Het was leuk & klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nog niet, daar werken we aan. Wel kan ik zeggen dat als je na 5000 rukbeurten nog steeds geen Grote Beurt hebt gehad, je een gratis Fleshlight krijgt. Bij 10000 rukbeurten wordt dit zelfs een Realdoll.quote:
kut....ik zit pas op 9995quote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet, daar werken we aan. Wel kan ik zeggen dat als je na 5000 rukbeurten nog steeds geen Grote Beurt hebt gehad, je een gratis Fleshlight krijgt. Bij 10000 rukbeurten wordt dit zelfs een Realdoll.
Nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef ProbeerMe het volgende:
Is het erg als ik er helemaal niets meer van snap waar het over gaat
A zeggen maar als het erop aan komt, geen B zeggen en vaag om de hete brei gaan draaienquote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie het alweer, veel uit de nek geluld maar als er om gevraagd wordt
Zelfs Ripley heeft het opgegeven inmiddels lijkt het, dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef ProbeerMe het volgende:
Is het erg als ik er helemaal niets meer van snap waar het over gaat
uhm, wat is het?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
tada.... vers voer
[ afbeelding ]
Een zeer studentikoze edoch voedzame maaltijd met verse meuk in 15 minuten
Het is een vrouw wat verwacht jequote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
A zeggen maar als het erop aan komt, geen B zeggen en vaag om de hete brei gaan draaien
Nee, zo dramatisch is het nou ook weer nietquote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Uitgaande van 3,3 rukbeurten per dag sta jij dus bijna 10 jaar droog?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarom. Het was leuk & klaar.owja leuk was het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah ik wist dat er een adder onder het gras zat, van die spaar systemen waar je nooit genoeg punten hebt voor de gratis dingenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet, daar werken we aan. Wel kan ik zeggen dat als je na 5000 rukbeurten nog steeds geen Grote Beurt hebt gehad, je een gratis Fleshlight krijgt. Bij 10000 rukbeurten wordt dit zelfs een Realdoll.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Mijn punt? Dat dat niet altijd even fijn is..quote:
O zeik niet zo, ik heb je bij je laatste pm al gezegd dat ik je niet meer pm.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrouw wat verwacht je
quote:
Je maakt eens wat meequote:
Ik draai nergens om heen, mag er wel vanuit gaan dat mensen zelf nog wel weten wat ze in msn zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
A zeggen maar als het erop aan komt, geen B zeggen en vaag om de hete brei gaan draaien
Ik zie nog niks in mijn inbox, je lult uit je nek dus hou gewoon je mond dichtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O zeik niet zo, ik heb je bij je laatste pm al gezegd dat ik je niet meer pm.
Omdat jij alles verdraait en ieder ander liegt.
Dan maar vrouw als dat jou een beter gevoel geeft.
Ik jou ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]had je nog niet gezien vandaag!
Ah, nu wel. Nou mooi. Wil nu iedereen zijn bek houden over dat verhaal?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik draai nergens om heen, mag er wel vanuit gaan dat mensen zelf nog wel weten wat ze in msn zeggen.
En dat mag ik hier niet posten.![]()
Voor mij gaat er een slotje op dit onderwerp nu.
Omg. Je ziet idd niks dombo. Want ik ga je niet pm'men.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie nog niks in mijn inbox, je lult uit je nek dus hou gewoon je mond dicht
Heb trouwens wat foto's kunnen maken, nog niet ge-upload maar dat komt vanacht welquote:
wel uuh groente, die na het blenden met tomaten ingekookt wordt tot een pastasaus, en vervolgens met je raad het al, pasta wordt gegetenquote:
Oh, lekker. Die heb ik alvast gemaakt voor morgenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel uuh groente, die na het blenden met tomaten ingekookt wordt tot een pastasaus, en vervolgens met je raad het al, pasta wordt gegeten
Smaakt dat niet drapperig?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel uuh groente, die na het blenden met tomaten ingekookt wordt tot een pastasaus, en vervolgens met je raad het al, pasta wordt gegeten
Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
ik vroeg jullie toch te stoppen met rellen tot ik terug was? doe dat dan ook aub
quote:
Ik zie nog steeds niksquote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg. Je ziet idd niks dombo. Want ik ga je niet pm'men.
Oja, dit is natuurlijk allemaal puur grappig bedoelt.
Ik wilde ook wel eten eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lekker hoor, net voor het opdienen klein beetje geraspte parmazaan door heen strooien!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, lekker. Die heb ik alvast gemaakt voor morgen
Wanneer kom je voor me koken?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lekker hoor, net voor het opdienen klein beetje geraspte parmazaan door heen strooien!
Rijst is beter dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil ook pasta eten
maar ik voel me sinds een uur echt kei beroerd dus ik durf niet
Je wou anders in natura het compenseren?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wanneer kom je voor me koken?
Oh wacht, je was een man
dan eet ik wel niksquote:
Ik wil gewoon verzorgd worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wou anders in natura het compenseren?
quote:
Goed voor je spijsvertering. Of veel vezels eten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan eet ik wel niks
ik wil mn pasta of niks
Ik ook. Mits magnetron beschikbaar!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen schijnen echt te kunnen koken.
Je hebt maar een recht en dat is het aanrecht!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus helemaal niet geëmancipeerd hè, tegenwoordig willen wij dat.
Emancipatie...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus helemaal niet geëmancipeerd hè, tegenwoordig willen wij dat.
Ik gedwongen, het was koken of geen etenquote:
Die wil ik ook nog.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ook. Mits magnetron beschikbaar!
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Emancipatie...
Eerst mekkeren om gelijke rechten, maar meteen gaan gillen om een man zodra het vuil buiten gezet moet worden.
Ik heb er nog eentje over!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog.Wat ben jij rijkkkkkkkkkkkkk.
Da's ook lekker respectvol t.o.v. Toyboyquote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
t enige waar een man goed voor is is zn piemel en zelfs die is vervangbaar
hee, dat heb ik vaker gehoordquote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoor d'rquote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook lekker respectvol t.o.v. Toyboy
Erger dan rijst in de goot gooien kan volgens mij niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hee, dat heb ik vaker gehoord
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Klopt!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hee, dat heb ik vaker gehoord
vanmorgen was ik aan t balen dat ik moest werkenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor d'r
Wat was het vanochtend ook alweer
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw kastje is... Is volgens mij een normaal formaat magnetron
Gelukkig maar!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ff niet met toyboy bezig toen ik dat tikte
Geniaal... Magnetrondaten!quote:
Daarvoor, over toyboy eigenwijsquote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanmorgen was ik aan t balen dat ik moest werken
dat hoeft nu niet want ik heb morgen vrij jaaaaaaaaaaa
kortzichtiger dan: t enige recht van een vrouw is t aanrechtquote:
Wees blij dat je nog een recht hebt!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kortzichtiger dan: t enige recht van een vrouw is t aanrecht
of dat we gaan gillen om mannen als de vuilnis buiten gezet moet worden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een recht hebt!
Pfff...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Deze is anders ook wel ergquote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lul, tong, vingers whateverquote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff...![]()
Ik heb meer te bieden dan alleen mijn lul en dat is al een kadootje opzich!
Het is dan ook elke keer een feest om het uit te pakkenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
De oplettende lezer vraagt zich nu af of hij bewust de verkleinde vorm heeft gekozen...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:
Pfff...![]()
Wou bijna op foto's vragen. Bijna....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff...![]()
Omg, hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:03 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Deze is anders ook wel erg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is dan ook elke keer een feest om het uit te pakkenSlet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vier minuten voorbereiden, vier minuten eten en vier minuten neuken. En bijna geen afwas na afloop!quote:
NEEENNNNN.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vier minuten voorbereiden, vier minuten eten en vier minuten neuken. En bijna geen afwas na afloop!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oplettende lezer vraagt zich nu af of hij bewust de verkleinde vorm heeft gekozen...
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oplettende lezer vraagt zich nu af of hij bewust de verkleinde vorm heeft gekozen...
Daar word je wel genaaid, zonder te neuken. Dan zou ik gewoon gaan magnetrondaten...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
NEEENNNNN.![]()
Ik ga wel naar Mediamarkt.
Air! Mijn plannen! Wat doe je?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
NEEENNNNN.![]()
Ik ga wel naar Mediamarkt.
Kijken of ze hufterproof zijn. Ik zou ze nog wat bijschaven overigens...quote:
Hey ik heb er gewerkt, men naait mij daar niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar word je wel genaaid, zonder te neuken. Dan zou ik gewoon gaan magnetrondaten...
Dan naaien ze in plaats daarvan een eerzame burger dubbel zo hard...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
Hey ik heb er gewerkt, men naait mij daar niet..
Daar heb je gelijk in, heb ik ook training in gehad.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan naaien ze in plaats daarvan een eerzame burger dubbel zo hard...
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
altijd als een man zoiets zegt van mn lul is een kadotje voel ik mezelf een stukje minder hetero worden
zal je vriend leuk vindenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
altijd als een man zoiets zegt van mn lul is een kadotje voel ik mezelf een stukje minder hetero worden
Dat weet ik, daarom koop ik er behalve CD's en DVD's ook niks...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
Daar heb je gelijk in, heb ik ook training in gehad.
*steekt vinger op*quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat op zich best een komisch gezicht isquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen
* ProbeerMe krijgt mental image van een lul ingepakt met strikje
Je laat kant en klaar maaltijden bezorgen, gooit de bezorger weer de deur uitquote:
Deze post bewijst maar weer dat een vrouw toch meer geniet van het bereiden van het eten dan het opeten van de maaltijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
Je laat kant en klaar maaltijden bezorgen, gooit de bezorger weer de deur uit
stopt de maaltijd in de magnetron en geniet.
Als ik het goed begrijp ben jij hiermee dus ervaringsdeskundigquote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat op zich best een komisch gezicht is
Ik kijk graag naar een persoon die kookt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post bewijst maar weer dat een vrouw toch meer geniet van het bereiden van het eten dan het opeten van de maaltijd.
Hopen dat 'ie niet afknelt dan...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat op zich best een komisch gezicht is
Speaking of wich, is een cockring met feestelijk strikje geen gat in de marktquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie niet afknelt dan...
Ja preciesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef Murmeli het volgende:
jezus jongens, zo kan ik het toch allemaal niet meer volgen?!?!?!
Doe we eigenlijk nog aan topics ? en ontopic posten of is dat nu echt over hier ?quote:
ik bedoel dingen in die lijnquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen
* ProbeerMe krijgt mental image van een lul ingepakt met strikje
We zijn altijd ontopic want dit is heus geen SC en als er al gesct word dan is het totaal kliekjesloos!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe we eigenlijk nog aan topics ? en ontopic posten of is dat nu echt over hier ?
Oh, daar kan het ook jaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt maar een recht en dat is het aanrecht!
Doe ik helemaal zelluf!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Emancipatie...
Eerst mekkeren om gelijke rechten, maar meteen gaan gillen om een man zodra het vuil buiten gezet moet worden.
ik vatte em verkeerd opquote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoel dingen in die lijn
hoe erg je je wel niet in je handjes moet knijpen en zo
Ga het producerenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Speaking of wich, is een cockring met feestelijk strikje geen gat in de markt
goertje!!!! lekker gewerkt vandaag? nog in de file gestaan of viel het mee?quote:
Och, we zitten weer even in een 'meer SC' periodequote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe we eigenlijk nog aan topics ? en ontopic posten of is dat nu echt over hier ?
IK ben niet van de toys & toebehoren zeg maarquote:
Niet meer dan normaal. En ik ben echt doodmoe. Ik weet niet waarom. Ga vandaag maar vroeg in bed liggen. Heb jij je een beetje vermaakt vandaag?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goertje!!!! lekker gewerkt vandaag? nog in de file gestaan of viel het mee?
terwijl je die lul met dat strikje vasthebt?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
hoe erg je je wel niet in je handjes moet knijpen en zo
Ik heb de structuur van Singles nooit begrepen dus geen ideequote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
gooi dr maar een stelling inquote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
als ik een lul vast heb en die kerel zegt dan zoiets dan gok ik dat ik knijp jaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
terwijl je die lul met dat strikje vasthebt?
Ik denk er net zo over... Ik voel een klik!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeuren ben (wat mag want ik heb het geopend en ik vind zeuren wel bij mn TT passen) ik heb ook een hekel aan mensen die het over een "klik" hebben.
Bv zo bij dat kookprogramma hardstikke leuk ik had meteen een klik met sjaakie! (9 van de 10 keer zegt sjaakie dan wat een maf mens ik moet haar niet. Goed zo, dat krijg je er van)
jou had ik ook nog niet gezien vandaagquote:
Oh...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
IK ben niet van de toys & toebehoren zeg maar
quote:
Dat voel je niet eensquote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik een lul vast heb en die kerel zegt dan zoiets dan gok ik dat ik knijp ja
Je mag mij wel wat van die hyper-/springerig-/vrolijkheid doen, als je er van over hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jou had ik ook nog niet gezien vandaag
oh help. Ik ben hyper en springerig en vrolijk en gek vanaaf... dat kan toch niet meer van de red bull van vanmiddag zijn
*stuiter
quote:
was gaar vandaag en niks gedaan op werkquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. En ik ben echt doodmoe. Ik weet niet waarom. Ga vandaag maar vroeg in bed liggen. Heb jij je een beetje vermaakt vandaag?
een "klik" is echt wel mijn woordje. Lijkt er op dat wij geen klik hebben wat dat betreft dan...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeuren ben (wat mag want ik heb het geopend en ik vind zeuren wel bij mn TT passen) ik heb ook een hekel aan mensen die het over een "klik" hebben.
Bv zo bij dat kookprogramma hardstikke leuk ik had meteen een klik met sjaakie! (9 van de 10 keer zegt sjaakie dan wat een maf mens ik moet haar niet. Goed zo, dat krijg je er van)
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je mag mij wel wat van die hyper-/springerig-/vrolijkheid doen, als je er van over hebt
Toevallig per ongeluk blauwe slaappillen met een Mitsubishi logo gepakt?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh help. Ik ben hyper en springerig en vrolijk en gek vanaaf... dat kan toch niet meer van de red bull van vanmiddag zijn
*stuiter
Dat kan zomaar de bedoeling zijn geweest, to begin with.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
als ik een lul vast heb en die kerel zegt dan zoiets dan gok ik dat ik knijp ja
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*stuiter
Ik was ze al kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Ludootje het volgende:
Toevallig per ongeluk blauwe slaappillen met een Mitsubishi logo gepakt?
dan zak ik met mn hand wat lager tot je het voeltquote:
Tnx!quote:
Volgens mij zijn die over de hele wereld bekendquote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Ludootje het volgende:
Niets? Das ook niet veelquote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was gaar vandaag en niks gedaan op werk
Ik doe niet aan pillenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*teruggeeft*quote:
quote:
Over een paar maandjes of zo sta ik mezelf misschien weer eens even wat toequote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die over de hele wereld bekend
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Over een paar maandjes of zo sta ik mezelf misschien weer eens even wat toe
*aanpakt*quote:Op maandag 16 februari 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
*teruggeeft*
Ik vroeg me al af wat je hier had laten liggen
Geylquote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zak ik met mn hand wat lager tot je het voelt
En voor commentaar als dit krijg je er nog een draai van 380 graden bij
Ik heb dat spul nog nooit geprobeerd, maar een jaartje of 5 terug waren een paar vrienden toch wel ERG ver heenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef Ludootje het volgende:
Over een paar maandjes of zo sta ik mezelf misschien weer eens even wat toe
Je moet ook maat kunnen houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef ProbeerMe het volgende:
Ik heb dat spul nog nooit geprobeerd, maar een jaartje of 5 terug waren een paar vrienden toch wel ERG ver heen
Finkers!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dat snap ik dan weer net.. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?
Altijd leuk, een feministe in de clubquote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zak ik met mn hand wat lager tot je het voelt
En voor commentaar als dit krijg je er nog een draai van 380 graden bij
driehoekige blauwe slaappillen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar hopeloos ouderwets in ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Finkers!
Heeft niets met nodig hebben te maken vind ik, maar met er voor kiezen om iets te doen. Zolang het een bewuste keuze is en je met je kop er bij blijft, zie ik het niet als een probleem of zo. Anders zou ik ook wel kunnen stoppen met drinken, roken, chips eten en noem maar op.
ow ik ben echt geen feminist hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd leuk, een feministe in de club
't Is nou niet echt dat ik maar alles wat ik tegenkom naar binnen werk hoor! Maar als er een leuke danceparty is, dan mag het wel van mezelfquote:Op maandag 16 februari 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar hopeloos ouderwets in ben.
Hebbie slaap?quote:
mag geen drugs meer van de dokterquote:Op maandag 16 februari 2009 20:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Finkers!
Heeft niets met nodig hebben te maken vind ik, maar met er voor kiezen om iets te doen. Zolang het een bewuste keuze is en je met je kop er bij blijft, zie ik het niet als een probleem of zo. Anders zou ik ook wel kunnen stoppen met drinken, roken, chips eten en noem maar op.
Ik heb dat sowieso niet nodigquote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is nou niet echt dat ik maar alles wat ik tegenkom naar binnen werk hoor! Maar als er een leuke danceparty is, dan mag het wel van mezelf
Dat was dus die gelegenheid over een paar maandjes waar ik mezelf vrijstelling voor heb gegeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag geen drugs meer van de dokter
toch wel jammer, wordt een saai feestje met koninginnedag (ja ok ok dat duurt nog lang)
Ja, ik ben niet helemaal lekkerquote:
quote:
Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe zoiets nou eigenlijk voelt, maar ben dan ook te terughoudend om het eerst te proberenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef Ludootje het volgende:
't Is nou niet echt dat ik maar alles wat ik tegenkom naar binnen werk hoor! Maar als er een leuke danceparty is, dan mag het wel van mezelf
ook in eindhoven toevallig? Technooooquote:Op maandag 16 februari 2009 20:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was dus die gelegenheid over een paar maandjes waar ik mezelf vrijstelling voor heb gegeven.
Maar jammer voor je
Ja, laten we alleen maar de gezonde dingen doen in het leven! Weet je zelfs dat er mensen zijn die auto rijden? Of sterker nog, er zelf een hebben?! Schandalig zeg ik je! Hoe moet dat wel niet met het milieu?quote:
saai is relatief!...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag geen drugs meer van de dokter
toch wel jammer, wordt een saai feestje met koninginnedag (ja ok ok dat duurt nog lang)
Oke, overdreven reageren is ook een kunst.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, laten we alleen maar de gezonde dingen doen in het leven! Weet je zelfs dat er mensen zijn die auto rijden? Of sterker nog, er zelf een hebben?! Schandalig zeg ik je! Hoe moet dat wel niet met het milieu?
nee daar ben je goed in he.... zatlapje van mequote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook in eindhoven toevallig? Technoooo
techno zonder drugs is toch anders haha, dan maar wat meer zuipen he
Kan je sowieso ook niet uitleggen, moet je proberenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe zoiets nou eigenlijk voelt, maar ben dan ook te terughoudend om het eerst te proberen
Utrecht, maar zou zomaar kunnen dat ik 's avonds nog naar het zuiden af zak. Vorig jaar ook in Den Bosch geëindigdquote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook in eindhoven toevallig? Technoooo
techno zonder drugs is toch anders haha, dan maar wat meer zuipen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |