Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe ons nou eerst eens een sluitende definitie van een 'nico'.
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is rotterdams/delfs, vrienden van me gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Zo te horen is het voor jou elke dag feestquote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Ludootje het volgende:
Nee, mezelf even opfrissen voor de kroeg
Ze noemden jou Nico.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Student...quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zo te horen is het voor jou elke dag feest
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
TT dekt NU AL de lading van dit héle topic.
Sjonnies kan ook nogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?
Red je dat wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
Dat had toch ondertussen wel duidelijk moeten zijn hoor.. Blijkbaar ben je hier toch te weinigquote:
Carnaval!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
wij zien elkaar vast nog wel eens op Zandvoort bij het vrij rijden, mag je me alles vertellen wat je dwars zitquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Ah, een Job-Joris dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vond hem beter pre-edit.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ze noemden jou Nico.
-edit- Dit bedoel ik als grapje natuurlijk, fok enz. he.![]()
Verpleegsteruniform. Overduidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Toevallig is dit de vaste kroegavond van een paar vrienden en mijquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
op maandag naar de kroeg...en dan dacht ik stoer te zijn met mijn dinsdagavond kroegavond
Het moet niet veel zwaarder worden...quote:
Verpleegster!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Hte klinkt zo vies JBquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb kervelsoep op en het zit me niet eens echt in de weg
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij zien elkaar vast nog wel eens op Zandvoort bij het vrij rijden, mag je me alles vertellen wat je dwars zit
hier ga ik geen energie aan je verspillen
Ik ook, maar toch.... dit paste beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, een Job-Joris dus.
[..]
Ik vond hem beter pre-edit.
je gaat straks nietquote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb kervelsoep op en het zit me niet eens echt in de weg
Wat is dat een schattige smiley!quote:
Is Artic de Nico?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.![]()
Maargoed je hebt er wel een handje van mensen bedreigen. Krea bijvoorbeeld.
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Verpleegsteruniform. Overduidelijk
Nog eentje. Maar dat bijenjurkje is zo snoezig en poezelig en knuffelig en zo.. en dan met die vleugeltjes op de rug..quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toevallig is dit de vaste kroegavond van een paar vrienden en mij
[..]
Het moet niet veel zwaarder worden...
[..]
Verpleegster!
is wel beide heeeeeeeel verschillendquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan een nico zijn Rip, is gewoon een benamig voorquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
KreaBea bedreigd? Wat is dit toch een mooie soapquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is Artic de Nico?
En is Krea bedreigd?
We doen gewoon dat Nico vuige activiteiten met MLI heeft ontplooid. Die komt hier toch niet meer om het te ontkrachten.quote:
En je punt is...?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?![]()
[..]
Nog eentje. Maar dat bijenjurkje is zo snoezig en poezelig en knuffelig en zo.. en dan met die vleugeltjes op de rug..
Volgens mij zag ik er net weer eenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.
Daar heeft hij een ban voor gehad.
Einde & klaar.
Wellicht. Ik beredeneerde alleen vanuit mezelf, oftewel: Wat zou ik het liefst zienquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat is dat niet vragen om opdringerige kerels?![]()
[..]
it´s on!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is goed hoor, als jij zo kansloos bent.![]()
Maargoed je hebt er wel een handje van mensen bedreigen. Krea bijvoorbeeld.
En die had toch geen issues met vuige praktijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We doen gewoon dat Nico vuige activiteiten met MLI heeft ontplooid. Die komt hier toch niet meer om het te ontkrachten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom krijg je een ban, als je bij iemand langs wilt komen ?
Geen wonder dat Fokkers nooit buiten komen
neenee, het kan goed zijn dat ArTIC nu ook een Nico is. Dat vergat je nog.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Artic was boos om wat Sedan zei en zei dat hij wel bij Sedan langs zou komen.
Daar heeft hij een ban voor gehad.
Einde & klaar.
Dat kwam niet eens in de buurt bij een bedreiging.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er net weer een
je moet niet meer voorstellen bij Yvonne langs te gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
neenee, het kan goed zijn dat ArTIC nu ook een Nico is. Dat vergat je nog.
Zal ik ff bij je langskomen, spook?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
kut...ik ga straks bij een fokker langs..weer 48 uur erafquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
O wat goed, je hebt weer je aandacht gehad, negatieve aandacht zo heerlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik luister nu nét toevallig naar Ghostbusters!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo ik ben net vrijquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je moet niet meer voorstellen bij Yvonne langs te gaan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat kwam niet eens in de buurt bij een bedreiging.
Als hij nou weer zei "Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!", dan zou het wel een bedreiging zijn
Doe normaal... Dat was er geenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik wel een ban voor overquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik ff bij je langskomen, spook?
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!quote:
Ja halloquote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe normaal... Dat was er geen
oh gaafquote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
Sorry.
Maar Sedan doelt op Artic als Nico
Je bent aan het miepenquote:
Your going down!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!
Als je wil kan ik je wel wat lessen geven want dit slaat nergens op natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken en sla je hele gezicht tot pulp!
Jawel, Sedan doelde op ArTiC vanwege een eerder voorvalletjequote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Tenminste, éérst niet. Nu misschien óók ArTIC, daar zijn de geleerden het nog niet over eens.
Succes.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is dit voor kutrel. Begin nou eens te schelden ofzo. Godverdomme!
Dan doe ik het wel
Jochem was erg goedquote:
Niet alleenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, Sedan doelde op ArTiC vanwege een eerder voorvalletje
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan moet je me geen succes wensen
Terugschelden! Mijn fb topic is ook al gesloten door Danny
Wie is Jochem nou weer? Rip, enig idee? Een vriend van die Nico?quote:
Sorry.. gaat niet lukkenquote:
Beetje matig, dat kan beterquote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nice!quote:
Het is ook niet boeiend om te volgen, hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Thrar het volgende:
ik volg het allemaal niet meer hier![]()
gelukkig is er een ruim 2 minuten durende trailer van transformers 2 in 1080p te downloaden op http://www.michaelbay.com/
Zie je wel. Eerst was er een andere nico.quote:
Sorry, ben heel slecht in rellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, dat er meer meespeeldequote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie je wel. Eerst was er een andere nico.
Pussy.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
niet genoeg want ik kan nog steeds posten
Het is iig niets. Jij zegt sorry omdat je niet goed kan rellen. Da kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei niet goed genoeg en dan tegen mij zeggen dat ik niet kan rellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |