Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe ons nou eerst eens een sluitende definitie van een 'nico'.
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is rotterdams/delfs, vrienden van me gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Zo te horen is het voor jou elke dag feestquote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Ludootje het volgende:
Nee, mezelf even opfrissen voor de kroeg
Ze noemden jou Nico.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Student...quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zo te horen is het voor jou elke dag feest
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
TT dekt NU AL de lading van dit héle topic.
Sjonnies kan ook nogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeg maar wat ze in Maastricht een Johan noemen?
Red je dat wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
Dat had toch ondertussen wel duidelijk moeten zijn hoor.. Blijkbaar ben je hier toch te weinigquote:
Carnaval!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Student...
Heb nu vakantie (al moet ik de komende drie dagen werken), en volgend weekend carnaval. En volgende week vrijdag mag ik mijn wekelijkse twee uurtjes college weer volgen.
wij zien elkaar vast nog wel eens op Zandvoort bij het vrij rijden, mag je me alles vertellen wat je dwars zitquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden van me uit rotterdam gebruikte dat wel eens. Sukkel, kneus, loser betekent het.
Ah, een Job-Joris dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vond hem beter pre-edit.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ze noemden jou Nico.
-edit- Dit bedoel ik als grapje natuurlijk, fok enz. he.![]()
Verpleegsteruniform. Overduidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Toevallig is dit de vaste kroegavond van een paar vrienden en mijquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
op maandag naar de kroeg...en dan dacht ik stoer te zijn met mijn dinsdagavond kroegavond
Het moet niet veel zwaarder worden...quote:
Verpleegster!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Carnaval!
Ik twijfel. Heb 2 leuke pakjes zien hangen. Verpleegstersuniform of bijenpakje? Die is zooooo snoezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |