INFOIMP gelukt?quote:Ik studeer zelf Informatiekunde in Utrecht, ben eerstejaars, studeer het pas sinds november omdat ik ben begonnen met economie maar na 2 maanden ben overgestapt. De keuze voor Utrecht is omdat het in de buurt was, en dus lekker makkelijk, eigenlijk niet eens naar andere steden gekeken. Volgens de Keuzegids Hoger Onderwijs is de studie informatiekunde van de Universiteit Utrecht de nummer 1 in Nederland.
Zoals ik zei studeer ik het pas sinds november, na de eerste periode dus. Imperatief zal ik dus op z'n vroegst in september gaan volgenquote:
Bij ons had echt niemand dat de eerste keer gehaald, dat was toen echt zo'n vieze tegenvaller dat vak. Als je 't eenmaal door hebt is het echt zo leukquote:
Antwoorden van CI staan op internet, ik heb 12 fout dus een voldoendequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb IMP net niet gehaald. Had het wel kunnen halen, maar was vergeten dat ik een herkansing moest inleveren. Ja, 24 december ben ik aan het uitslapen.
Informatiemaatschappij was het andere vak uit de eerste periode. Ik zou het vergelijken met maatschappijleer van de middelbare school, in de trant van veel dat soort gelul, maar dan meer betrekking op, jawel, informatie. Ik vond het een erg interessant vak. Of het echt relevant is zou ik je niet kunnen vertellen, maar ik heb er wat van opgestoken.
Wat is daar dan anders aan dan in Utrecht, behalve dat het in Utrecht een "blok" heet en in Nijmegen een semester? Ik begrijp het punt niet zo goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hebben gewoon semesters, en in die semesters een aantal vakken
2 vakken per blok, dus enkele weken lang slechts 2 vakken tegelijk tegenover een half jaar lang 5 vakken tegelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wat is daar dan anders aan dan in Utrecht, behalve dat het in Utrecht een "blok" heet en in Nijmegen een semester? Ik begrijp het punt niet zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Hey!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:40 schreef KeeN2507 het volgende:
Leuk een IK topic! Ik leverde alweer exact een jaar geleden mijn master thesis in. Met veel plezier kijk ik terug op zowel de bachelor als de master BIS aan de UvA!
Ja hè. Ik ben derdejaars student aan de UU en heb dit vak vorige periode gevolgd. Ik zat in een groepje van vier mensen (minder dan gebruikelijk) en we het tweede en derde rapport de dag vantevoren gemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Waar is 'ons'? Is op de UU geen pretvak hoor, hard werken tijdens practicum, maar wel haalbaar.
Ik denk meer dat dat te maken heeft met het feit dat je derdejaars bent en dus al wat ervaring hebt met soortgelijke projectenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:43 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ben derdejaars student aan de UU en heb dit vak vorige periode gevolgd. Ik zat in een groepje van vier mensen (minder dan gebruikelijk) en we het tweede en derde rapport de dag vantevoren gemaakt.
Niet geleerd voor het tentamen. Uiteindelijk afgesloten met een 8 gemiddeld.
Begrijp me goed ik probeer niet te patsen hoor maar komop, dat vak is echt zó, zó, simpel
Hi!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hey!
We hadden het vrijdag nog over je
Hmmm nee, er was geen schokkend nieuws behalve de rekening... Het blijft natuurlijk altijd leuk om met zn allen op A&A te zeikenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:52 schreef KeeN2507 het volgende:
[..]
Hi!
Wel jammer dat ik er niet kon bij zijn idd! Zijn er nog leuke informatiekundige roddels besproken?
Dat is het leuke, het eerste project met meer dan twee mensen was dat. De rest van de dingen waren individueel of met een partner (die eigenlijk altijd hetzelfde was)quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik denk meer dat dat te maken heeft met het feit dat je derdejaars bent en dus al wat ervaring hebt met soortgelijke projecten
Met een opleiding IK liggen de banen momenteel nog steeds voor het oprapen hoor, in ieder geval in de randstad.. Denk juist een van de betere sectoren op het moment.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:59 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
Mijn advies aan degene die er over denken om IK te gaan doen ... niet doen de kredietcrisis zal zich nog jaren laten voelen en als junior zal je haast nergens aan de bak komen. Voor degene die nog bezig zijn ... switch naar een studie met meer directe economische waarde.
Waar basseer je je in vredensnaam op ... ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Met een opleiding IK liggen de banen momenteel nog steeds voor het oprapen hoor, in ieder geval in de randstad.. Denk juist een van de betere sectoren op het moment.
Eigen ervaring. Maar het is wel aan te raden om niet zoveel spelfouten in je sollicitatiebrief te maken, anders ben je bij voorbaat al kansloos.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:45 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
[..]
Waar basseer je je in vredensnaam op ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |