Erg feestelijk hoe dat wit tegen het roze afsteekt Pen-guin !!
Realiseer me dat ik al mijn kleurtjes die ik had gekocht voor rijstkleurtjes had geprobeerd, maar nooit mijn rood/roze, vraag me af waarom

Oranje, rood, groen, geel en blauw wel, hmz.
Had je de rijst in gekleurd water gekookt of pas toegevoegd achteraf?
Zeekraal en die mini-mandarijntjes staan op mijn lijst om komende zaterdag op de markt te gaan zoeken als ik niet meer te erg snotter ^.^ En een lading radijsjes, al veel te lang geleden dat ik die heb gegeten en moet ook iets leuks mee te doen zijn.
Dan nog de bento die ik had gemaakt voor mezelf maar mijn vriend op had gegeten:
![]()
Makkelijke comfortfood bento:
links: satesaus met nori sterretjes, 2 groente-driehoekjes, rijst met stukjes prei, ham en scrambled egg met daarover furikake (kvond de kleur ook geweldig!)
rechts: sinasappel, 2 rolletjes met kaas en komkommer, paar paaseitjes.
En hij vond de furikake erg lekker aan zijn snoet te zien toen hij het op at en baalde dat precies nadat hij het op had het pakje arriveerde met daarin het kruiden-kuikentje. Hij is normaal niet zo fan van alle schattige frutsels die ik heb, maar het kuikentje vind ie geweldig
Hier nog een overzicht van wat er nieuw is om komende week mee aan de slag te gaan, kben er echt zo blij mee. Kben net een kind met kerst/sinterklaas als er wat voor me bento's binnen komt
(en excuses voor de slechte foto, kleuren zijn wat flets enzo, maar avondfoto dus moest wel flitsen)
![]()
Dat kuikentje

Zeker nu lente er weer aankomt misschien leuk voor lente-bento's

*borrelt op ideeën*
Ben bij de grotere flesjes en bij de piggy-flesjes blij dat et tuitje iets groter is dan bij sommige flesjes, makkelijker om dikker spul erin te krijgen. De grotere flesjes ook speciaal voor me vriend, die wil vaak veel saus. En ik heb ook nog nooit stencils gehad/geprobeerd, ben benieuwd!