quote:
Op zondag 15 maart 2009 08:37 schreef Amthezia het volgende:Ow

dat is een goede tip!!! Dankjewel Macka

Ik heb ook wat van die punches, altijd leuk om ergens een hartje of een vlindertje te doen

Ik twijfel alleen nog steeds of ik van die emoticon-punches ga kopen......meestal zijn ze zo duur!!
Ik gebruik tot nu toe alleen maar hobby punches geen officiele. En voor oogjes gebruik ik 2 rondjes die bij een pootafdruk van een kat punch-vormpje eruit komen. Die met gezichtjes zijn echt heel leuk en handig, maar inderdaad zo duuur :/ Staat op mijn verlanglijstje voor " ooit nog keer " enzo.
Je kan ook natuurlijk gewoon een schaar pakken en daar pogen handig mee te doen, is ook niets mis mee.
Maar die tip om ze scherp te houden is wel erg handig.
En tja de verzendkosten, ik heb via e-bay altijd iets rond de 10 a 15 dollar max aan verzenkosten over het algemeen. (eventueel optional met $2,- insurance ofzo )
Maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel gewicht je in een pakketje samen hebt. Zou zowiezo mits via e-bay een totaal aanvragen als ik jou was, dan zit het in een pakketje met korting op verzenkosten meestal. In plaats van allemaal kleine losse pakjes

Verzend tijd is dan via air mail tussen de 7 en 15 dagen meestal. En buiten e-bay weet ik er eigenlijk niet zoveel vanaf
Wel vanavond weer bento-en
Maar as usual, nu eerst huiswerk braaf afmaken