abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67042371
AHHhhhhhhhhhhhhh wat een supercoole plaatjes! ZO schattig hahah,
Ik wil paksoi visjes gaan maken *NU* oh shit..... heb geen paksoi in huis hihihihihi
Thanx voor het posten !

Jlist verschilt qua verzendkosten, het gaat per 100 gram. En de hele goedkope duurt 2 maanden lang per boot, ik gebruik meestal de middelste is dat duurt 3 weken. Meestal ben ik rond de 20 euro kwijt aan verzendkosten, maar daar zitten dan ook bentoboxen bij, en die zijn aan de zware kant meestal!
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 19:19:15 #277
43556 miss_dynastie
pi_67047423
Ik heb een bestelling geplaatst en heb gekozen voor first class air delivery, was maar een paar euro duurder idd en een stuk sneller. Die punches lijken op gewone hobbypunches, of niet? Nou ja, ben benieuwd wanneer ik mijn spullen krijg
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 23:16:23 #278
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67055283
Die punches zijn over het algemeen idd gewone hobby punches. Voor nori moeten ze wel goed scherp zijn, en je kunt ze als het nodig is scherpen door een paar keer in aluminiumfolie te punchen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_67061513
Ow dat is een goede tip!!! Dankjewel Macka
Ik heb ook wat van die punches, altijd leuk om ergens een hartje of een vlindertje te doen Ik twijfel alleen nog steeds of ik van die emoticon-punches ga kopen......meestal zijn ze zo duur!!
pi_67069087
quote:
Op zondag 15 maart 2009 08:37 schreef Amthezia het volgende:
Ow dat is een goede tip!!! Dankjewel Macka
Ik heb ook wat van die punches, altijd leuk om ergens een hartje of een vlindertje te doen Ik twijfel alleen nog steeds of ik van die emoticon-punches ga kopen......meestal zijn ze zo duur!!
Ik gebruik tot nu toe alleen maar hobby punches geen officiele. En voor oogjes gebruik ik 2 rondjes die bij een pootafdruk van een kat punch-vormpje eruit komen. Die met gezichtjes zijn echt heel leuk en handig, maar inderdaad zo duuur :/ Staat op mijn verlanglijstje voor " ooit nog keer " enzo.

Je kan ook natuurlijk gewoon een schaar pakken en daar pogen handig mee te doen, is ook niets mis mee.
Maar die tip om ze scherp te houden is wel erg handig.

En tja de verzendkosten, ik heb via e-bay altijd iets rond de 10 a 15 dollar max aan verzenkosten over het algemeen. (eventueel optional met $2,- insurance ofzo )
Maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel gewicht je in een pakketje samen hebt. Zou zowiezo mits via e-bay een totaal aanvragen als ik jou was, dan zit het in een pakketje met korting op verzenkosten meestal. In plaats van allemaal kleine losse pakjes Verzend tijd is dan via air mail tussen de 7 en 15 dagen meestal. En buiten e-bay weet ik er eigenlijk niet zoveel vanaf

Wel vanavond weer bento-en
Maar as usual, nu eerst huiswerk braaf afmaken
pi_67078687
Net me bento voor morgen gemaakt en kheb er nu al trek in
Eerst nog een snel foto van me salade van vorige vrijdag:

Excuses voor de slechte foto's -.-
Geef weer zomer! Dan hoef ik die stomme flitser niet te gebruiken

Mijn bento voor morgen:
Links: een aapje/kip/konijn -prikkertje met druifjes, ijsbergsla, "bloemetje"poging van een mini mandarijntje met een kaas bloemetje in het midden. Mini-pita-broodjes met daarop ook kaasbloemetjes en komkommer/kaas erin.
Rechts: Volkoren macaroni met eronder nog wat saus en gegrilde champignons, erop een konijntje van kaasraspels, komkommer en een wortel van euhm tja, wortel (hoe origineel) en komkommer.

Heb zo'n furikake stencil gebruikt voor de geraspte kaas en dat kon slechter gaan eigenlijk. Maar gaat toch wel beter met furikake gewoon. En had de pitabroodjes van tevoren ietsje vochtig gemaakt, en een extra gemaakt om te proeven en was niet echt droog ofzo
(kan me herinneren dat iemand ze ook had geprobeerd en die wel droogjes waren? )
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2009 @ 20:38:03 #282
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67081489
Wat een kunstwerkjes weer, Vahmpcat! Dat mandarijntje met grijnslach

Voor het eerst sinds lange tijd weer een bento gemaakt. Voor het avondeten! Gezellig met vriend en kindjes hapjes prikken uit de bakjes en elkaar voeren Ik moest razendsnel een foto maken want er zaten twee hongerige hyenaatjes op de loer met zo'n gezicht van 'dat lust ik wel!'.

Boven: zelfgemaakte minifalafels met knoflooksaus (in een aapjesbakje), wraps met zalm en roomkaas, bakje sla met half ei, druifjes.
Onder: onigiri's, ringo bakje met furikake, wortelbloesems geglaceerd met sinaasappelsap en honing.
Niet op de foto: plakjes ham, kaas en avocado voor Lucie om met uitstekertjes gezichtjeswraps en -boterhammen mee te maken
er waren natuurlijk nog wel meer wraps en worteltjes en falafels voor de grotere eters
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_67081768
Ziet er mooi uit Macka! Dat moet lekker zijn geweest ^.^
Je zou er vaker moeten maken!

Die appel-saus-dingetjes blijven zo leuk
En dat gapende sterretje
pi_67085859
Echt superlief die trommeltjes!

Zelf vind ik altijd zo moeilijk om te bedenken wat ik meeneem voor de lunch. Ik vind het zelf niet lekker als het niet koud genoeg is. En heb ook geen mogelijkheid om het in een koelkast te zetten ofzo.

Warmen jullie dingen ook nog op uit je trommeltje of eet je het echt zo uit het bakje? En kan je het dan op je werk in de koelkast zetten of houden jullie gewoon van lauw eten
pi_67092074
Oww dat gapende sterretje, how cute!

Ik heb dit weekend een grooote bak huzarensalade gemaakt, en daar zal ik deze week ook lekker van smikkelen (in de bento)!
Verder zat er ook een eitje in rechts: cheddar-chili wraps en mozerella-olijf-tomaat spiesjes!
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2009 @ 10:40:59 #286
43556 miss_dynastie
pi_67095060
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef Macka66 het volgende:
Die punches zijn over het algemeen idd gewone hobby punches. Voor nori moeten ze wel goed scherp zijn, en je kunt ze als het nodig is scherpen door een paar keer in aluminiumfolie te punchen.
Wat een goede tip, dank je
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef vahmpcat het volgende:
Zou zowiezo mits via e-bay een totaal aanvragen als ik jou was, dan zit het in een pakketje met korting op verzenkosten meestal. In plaats van allemaal kleine losse pakjes Verzend tijd is dan via air mail tussen de 7 en 15 dagen meestal. En buiten e-bay weet ik er eigenlijk niet zoveel vanaf
Dat valt bij Ebay juist vaak tegen, vind ik. Maar als ik dan de prijs zie bij JList snap ik ook wel waarom: in die verzendkosten zit hun winst en ze hoeven daar geen ebay-fee over te betalen. Maar als je, zoals ik nu, meerdere dingen bestelt, ben je goedkoper uit via JList.

Wat een kunstwerkjes weer Amthezia, lijkt het maar zo of is je salade echt heel erg roze ?
pi_67095323
Wat een leuke bento's weer en dat is ook een manier ja, om het gewoon als avondeten te eten met je hele gezin, leuk hoor!
pi_67096073
Hahahah ja die salade is ook errug roze Op mijn website staat ook waarom
pi_67107752
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Ananajasje het volgende:
Warmen jullie dingen ook nog op uit je trommeltje of eet je het echt zo uit het bakje? En kan je het dan op je werk in de koelkast zetten of houden jullie gewoon van lauw eten
Ik heb geen mogelijkheid tot opwarmen (helaas soms) maar dat komt door het belachelijke cateringbedrijfje op school, die wil alleenrecht op alles. Je hebt thermo-tasjes en doosjes die voedsel warmer/koeler houden maar je kan ook koel-elementen in je pakketje bij proppen, of van die ijsklontjes met plastic erom ^.^ Zeker in zomer belangrijk mits je geen koelkast hebt, je wilt geen eten te warm/bedorven hebben natuurlijk.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Amthezia het volgende:
Hahahah ja die salade is ook errug roze Op mijn website staat ook waarom
Het is vrij roze ja En site? heb ik iets gemist? link
pi_67125344
Hahaha link is in mijn onderschrift

Maar ff reclame dan:

www.bento-babe.nl
pi_67143803
Iedereen valt stil van reclame *blush* sorry!!
pi_67158852

Sterrennacht voor mijn liefje

Salade voor mij
pi_67160585
Leuk die sterrennacht zeg en die salade ziet er ook lekker uit!
pi_67166399
Salade was lekker! Alleen miste ik de dressing een beetje.....had net teweinig tijd om dressing te maken vanochtend..... misschien dat toch beter plannen de volgende keer :$
pi_67167884
hoe maken jullie zo een hello kitty ei??
en andere eieren
Voices tell me I'm the shit.
pi_67167953
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Amthezia het volgende:
Salade was lekker! Alleen miste ik de dressing een beetje.....had net teweinig tijd om dressing te maken vanochtend..... misschien dat toch beter plannen de volgende keer :$
Als je geen bederfelijke spullen als knoflook, verse kruiden oid gebruikt, kun je dressing in afgesloten flesjes/potjes best lang bewaren in de koelkast! Gewoon in het weekend maken voor de hele week.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:17:51 #297
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67168028
Al die dingen zien er zo lekker uit !

Vooral die wrap dingen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67168614
@coldfeet, ja dat is het probleem juist, ik heb graag mijn dressing met vers citroensap en (als ik het in huis heb) ook verse kruiden..... nou ja volgende keer beter!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:10:30 #299
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_67169685
Geweldig dit, er gaat een wereld voor me open
Zodra de zon weer gaat schijnen* kom ik hier zeker terug!

*=en ik vaker in het park eet
Ik heb al een boek.
pi_67171033
Doet iemand hier binnenkort nog een redelijk grote bestelling waar ik toevallig aan kan meedoen? Ik ben nog op zoek naar van die kleine flesjes waar ik sojasaus in kan doen. Maar tot nu toe is alles wat ik tegenkom aan verzendkosten echt totaal niet inverhouding met de prijs van de flesjes.

Als iemand nog een goede website weet, waar ik die dingen kan bestellen en de verzendkosten nog redeiljk zijn, hou ik mij ook aan bevolen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')