abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66891926
Hmm klinkt lekker zeg!! Meestal kan je die flesjes vullen door ze in te knijpen en dan onder te dompelen in de vloeistof die je wilt. Dus dan zuigt hij de vloeistof erin! Zo kan je ze ook schoonmaken trouwens, inknijpen en in het afwaswater doen en loslaten (en dat 3-5x herhalen).
pi_66894868
Zoals Amthezia zei, je kan ze vullen door erin te knijpen en dan et tuutje goed onder dompelen in de vloeistof, zo krijg je ook iets dikker spul meestal er wel in. En schoonmaken precies zelfde.
Maar bij veel setjes krijg je voor echt vloeibaar spul wel een pipetje erbij en anders zijn die los ook vast wel te koop bij kookwinkels ofzo. Maar desondanks dat ik verschillende van die dingen heb vul ik toch meestal mijn flesjes door gewoon in te knijpen.

Tip: Als het flesje halfvol zit, nog keer knijpen met dat er al in tot de inhoud er net niet uitkomt en alle lucht er wel uit is en dan nog keer vullen ^.^ Werkt goed bij dikker spul. (wel eerst even laten zakken in flesje of naar de bodem schudden )

Je hebt ook flesjes met grotere tuutjes, maar dat verschilt erg per merk/soort zelfde als de inhoud van de flesjes.

Vanavond als ik tijd over heb naast berg huiswerk weer bento-en, kheb dr zin in
pi_66895545
Goede tips, ga ik zeker toepassen!
Ben door jullie echt helemaal in de mood om schattig eten te maken
  † In Memoriam † dinsdag 10 maart 2009 @ 17:31:30 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66903442
kyaraben blog van Shoppingmum. Echt heel schattig, maar ik vraag me soms af of het wel echt lekker is. (Zeker dat wat voor kaas moet doorgaan )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66906105
Hmm die kaas ziet er niet echt lekker uit......verder is het wel mooi
Ik heb trouwens ook vandaag van die cheapy cheddar gebruikt *bloos* dus ben net zo schuldig!!!!
pi_66906243
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Tokay het volgende:
Kijk, een mooi plaatje:

[ afbeelding ]
(verkapte tvp )
So hey! Dat ziet er amusant, en tegelijk ook nog eens lekker uit!

Props!
pi_66908826
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Macka66 het volgende:
kyaraben blog van Shoppingmum. Echt heel schattig, maar ik vraag me soms af of het wel echt lekker is. (Zeker dat wat voor kaas moet doorgaan )
Ziet er mooi uit, maar inderdaad de smaak weet ik niet. De keren dat ik "fake kaas" op heb vond ik het echt ranzig. Ergste was toen ik bij gastgezin voor een project was in Engeland mijn god ik weet niet wat het was maar blijkbaar moest het wel voor kaas doorgaan.

Thank god dat wij gewoon wat dat betreft lekkere Nederlandse kaas hebben enzo
Of lekker stukje brie of mozzarella, yumyum, dat laat zich ook prima meenemen in een salade.

En ik wou bento's maken voor morgen, maar ik had al idee dat ik in mijn chaos wat vergat.. oh ja... boodschapen. Dus bammetjes met losse salade morgen, meer is dr niet echt in huis.

En khad dr zo'n zin in balen.
Maar er maar van maken kwa salade wat kan.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:37:00 #258
77575 NiTiN
Move On Up
pi_66916409
zoeen had mijn missus me mee verrast vorige maand, zo lief

Wat zien we: cherry tomaatjes en komkommer en aardbeitjes
bolletje kaasgrillworst en een ei. Furikake zat er ook bij maar die at ik er niet bij.

echt tof dit spul
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_66918251
Ziet er goed uit allemaal!
pi_66924231
Ah dat is inderdaad lief

Ben ff bezig met mijn website (www.bento-babe.nl), en daarna post ik de foto's van vandaag.
Ik heb een kikkertje gemaakt
pi_66924615

Mijn oma maakte 40 jaar geleden zo haar augurken, zodat haar zoontje (mijn oom dus ) ze wel wou eten

Lief klein kikkertje

Overzichtfoto:

Er zit in: Aardappel salade met restjes courgette, ei, wortel, lenteui en een augurk kikker.
Cheddar-ham-chili wraps, humus en een hart eitje
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2009 @ 09:36:34 #262
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66925606
Geniale kikker! Oma Amthezia
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66927214
Ik was alleen nog niet tevreden over de pootjes maar het was 5.55, en voor 6.00 moet ik hem af hebben om naar het werk te kunnen! Dus de volgende keer ga ik ook ff experimenteren met de pootjes

Ik zal het doorgeven aan mijn Oma zal ze vast leuk vinden!
pi_66930488
Wat een geweldig kikkertje zeg en leuk dat je oom zo wel augurken wilde eten
pi_66935407
Ik ben helemaal fan, maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Als ik van die kekke eggmoulds enzo wil bestellen, waar kan ik dat dan het beste (goedkoopste) doen? Op ebay, of j-list, of iets anders?
pi_66961684
Ik heb geen ervaring met Ebay! Mij bevalt Jlist heel goed , als je wilt beginnen maak gewoon een beginnentje! Om die 5 euro die het misschien scheelt ga je vast niet dood aan
pi_66965813
Ik heb juist alles bij eBay gekocht, vooral bij Bento_Delicious, erg goede verkoper is dat
pi_66970082
Hahaha dan word het toch nog kiezen
Ik mis mijn bentootje wel hoor vandaag!! Maar net eiersalade gemaakt dat was ook lekker
pi_66975331
Toch nog eentje gemaakt

Bovenin: Peer en grapefruit
Onderin: Knoflook olijven, walnoten, paranoten, cheddar en 1 lief cherry tomaatje om wat meer kleur in het plaatje te brengen!
pi_66977566
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb juist alles bij eBay gekocht, vooral bij Bento_Delicious, erg goede verkoper is dat
Ik heb alles van e-bay... waar trouwens als je even zoekt jlist ook op zit als je wilt
Maar persoonlijk heb ik daar nog nooit iets gekocht, wel bij bento_delicious inderdaad en kan je eventueel nog wel wat namen geven op e-bay van sellers waar ik goede ervaring mee had. Weet niet of het veel scheelt, denk dat het even kijken is wat je zelf prettigste vind

En dat kikkertje ziet er leuk uit, erg schattig ^.^
Wou er binnenkort een pogen te maken uit paprika, heb er al meerdere voorbij zien komen en ze zijn toch wel erg schattig Van die lieve kraaloogjes
pi_66996538
Ow die ken ik nog niet laat eens binnenkort zien kikkertjes zijn schattig!

Mij bento van vandaag:

Rucola sla met lente ui. Avocado met een citroendressing en cherry tomaatjes. Humus, olijven met amandelen, cashewnoten en een vis eitje
pi_67033318
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 06:41 schreef Amthezia het volgende:
Ow die ken ik nog niet laat eens binnenkort zien kikkertjes zijn schattig!
Ik was dit plaatje tegen gekomen en dit lijkt me helemaal geweldig mocht ik dit voor elkaar krijgen, eventueel iets minder mooi :

Kvind et echt briljant Ik moet dit soonish proberen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:23:52 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67035375
ik vind ze er eigenlijk iets te eng-echt uit zien
you know, t idee dat je kikkers zit te eten enzo iehl
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67035632
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:23 schreef pinquit het volgende:
ik vind ze er eigenlijk iets te eng-echt uit zien
you know, t idee dat je kikkers zit te eten enzo iehl
Je kan ze natuurlijk ook iets minder "echt" maken als je dat wilt :p
Weet zowiezo niet of ik het zo voor elkaar krijg, eerst maar eens een geschikte groene paprika ervoor vinden. Denk niet dat elk formaat zich hiervoor leent voor in me lunch.

Kwam trouwens deze ook tegen en vond ze ook wel bento-proof :

Je moet d'r wel geschikte aardbeien voor hebben

Paksoi visjes!
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 16:12:12 #275
43556 miss_dynastie
pi_67041949
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Amthezia het volgende:
Ik heb geen ervaring met Ebay! Mij bevalt Jlist heel goed , als je wilt beginnen maak gewoon een beginnentje! Om die 5 euro die het misschien scheelt ga je vast niet dood aan
Het is vast al eens aan bod geweest, maar mag ik vragen hoeveel de verzendkosten daar zijn? Ik kijk vast scheel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')