So hey! Dat ziet er amusant, en tegelijk ook nog eens lekker uit!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Tokay het volgende:
Kijk, een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
(verkapte tvp)
Ziet er mooi uit, maar inderdaad de smaak weet ik niet. De keren dat ik "fake kaas" op heb vond ik het echt ranzig. Ergste was toen ik bij gastgezin voor een project was in Engeland mijn god ik weet niet wat het was maar blijkbaar moest het wel voor kaas doorgaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Macka66 het volgende:
kyaraben blog van Shoppingmum. Echt heel schattig, maar ik vraag me soms af of het wel echt lekker is. (Zeker dat wat voor kaas moet doorgaan)
Ik heb alles van e-bay... waar trouwens als je even zoekt jlist ook op zit als je wiltquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb juist alles bij eBay gekocht, vooral bij Bento_Delicious, erg goede verkoper is dat
Ik was dit plaatje tegen gekomen en dit lijkt me helemaal geweldig mocht ik dit voor elkaar krijgen, eventueel iets minder mooi :quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:41 schreef Amthezia het volgende:
Ow die ken ik nog nietlaat eens binnenkort zien
kikkertjes zijn schattig!
Je kan ze natuurlijk ook iets minder "echt" maken als je dat wilt :pquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:23 schreef pinquit het volgende:
ik vind ze er eigenlijk iets te eng-echt uit zien![]()
you know, t idee dat je kikkers zit te eten enzo![]()
iehl
Het is vast al eens aan bod geweest, maar mag ik vragen hoeveel de verzendkosten daar zijn? Ik kijk vast scheel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Amthezia het volgende:
Ik heb geen ervaring met Ebay! Mij bevalt Jlist heel goed, als je wilt beginnen maak gewoon een beginnentje! Om die 5 euro die het misschien scheelt ga je vast niet dood aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |