SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik op dit moment even in toeval geloof.
imago is allesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Goede TT, kwaak! Serieus, had ik niet achter jou gezocht
ik ga echt nooit meer met hem trouwenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mijn ouders over en tegen elkaar hebben gezegd en die gaan nu weer trouwen. Woede maakt vaak verkeerde woorden los. Als je echt dacht dat ie zo slecht was, was ie niet de vader van je kinderen geweest denk ik
Ik ben het niet met je eens. Mensen doen vaak alsof je ontoerekeningsvatbaar wordt als je verliefd bent, maar dat vind ik persoonlijk echt onzin - je blijft de verantwoordelijkheid over je eigen keuzes houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar ze je een waar woord, keuze. Het is een keuze om tegen beter weten in toch iemand te ontmoeten, en dat is waarom ik op dat vlak geen medelijden heb met duimpje. Ik snap het wel hoor, verlangen gaat soms tegen het logische verstand in.
koken is leukquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Geen idee LudootjeKomt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.![]()
klopt helemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
Trouwens over liefhebben, boosheid en zo.. Ik denk dat het idd maar menselijk is als iemand boos op een ander reageert. Dat betekent alleen maar dat er nog een stuk gevoel en een stuk 'geven om' zit.
En dat is normaal. Soms is boosheid en je afreageren op de ander nodig om je los te maken van iemand. Eerst verdriet, dan boosheid etc etc.
Dat is onzin. Soms als iemand zich ongelukkig voelt en ziet dat een ander het wel goed heeft, wordt diegene jaloers en gaat naar tegen je doen. Probeer je je er niets van aan te trekken en het in een ander perspectief te zienquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
Hij haat mij echt gewoon omdat ik ik ben
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat je weet dat dat er achter zit relativeert het misschien wel een beetjequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Hehequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.
Dat begrijp ik ook wel hoor en dat is precies de reden dat ik hier ook niet alles neerplemp.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Komt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Wanneer zien we elkaar ?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Heb jij dat ook wel eens, dat je associaties maakt die voor anderen heel vergezocht zijn, maar voor jezelf hartstikke logisch zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |