SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik op dit moment even in toeval geloof.
imago is allesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Goede TT, kwaak! Serieus, had ik niet achter jou gezocht
ik ga echt nooit meer met hem trouwenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mijn ouders over en tegen elkaar hebben gezegd en die gaan nu weer trouwen. Woede maakt vaak verkeerde woorden los. Als je echt dacht dat ie zo slecht was, was ie niet de vader van je kinderen geweest denk ik
Ik ben het niet met je eens. Mensen doen vaak alsof je ontoerekeningsvatbaar wordt als je verliefd bent, maar dat vind ik persoonlijk echt onzin - je blijft de verantwoordelijkheid over je eigen keuzes houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar ze je een waar woord, keuze. Het is een keuze om tegen beter weten in toch iemand te ontmoeten, en dat is waarom ik op dat vlak geen medelijden heb met duimpje. Ik snap het wel hoor, verlangen gaat soms tegen het logische verstand in.
koken is leukquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Geen idee LudootjeKomt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.![]()
klopt helemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
Trouwens over liefhebben, boosheid en zo.. Ik denk dat het idd maar menselijk is als iemand boos op een ander reageert. Dat betekent alleen maar dat er nog een stuk gevoel en een stuk 'geven om' zit.
En dat is normaal. Soms is boosheid en je afreageren op de ander nodig om je los te maken van iemand. Eerst verdriet, dan boosheid etc etc.
Dat is onzin. Soms als iemand zich ongelukkig voelt en ziet dat een ander het wel goed heeft, wordt diegene jaloers en gaat naar tegen je doen. Probeer je je er niets van aan te trekken en het in een ander perspectief te zienquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
Hij haat mij echt gewoon omdat ik ik ben
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat je weet dat dat er achter zit relativeert het misschien wel een beetjequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Hehequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.
Dat begrijp ik ook wel hoor en dat is precies de reden dat ik hier ook niet alles neerplemp.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Komt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Wanneer zien we elkaar ?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Heb jij dat ook wel eens, dat je associaties maakt die voor anderen heel vergezocht zijn, maar voor jezelf hartstikke logisch zijn?quote:
Moet je maar niet de hele tijd zitten te E-playenquote:
Op een gegeven moment ben je wel uitgerelativeerd hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat je weet dat dat er achter zit relativeert het misschien wel een beetje
Ja! Bij ons (mijn broertjes en ik) gaat het zelfs zo ver dat we iets horen, alledrie dezelfde associatie hebben, dan keihard lachen en dat de rest er niets van meekrijgtquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, dat je associaties maakt die voor anderen heel vergezocht zijn, maar voor jezelf hartstikke logisch zijn?
ik was ook schoonquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koken voor een schone dame is nog leuker!
misschien is het niet tegenbeter weten in maar toch een stukje hoop....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar ze je een waar woord, keuze. Het is een keuze om tegen beter weten in toch iemand te ontmoeten, en dat is waarom ik op dat vlak geen medelijden heb met duimpje. Ik snap het wel hoor, verlangen gaat soms tegen het logische verstand in.
tuurlijk blijf je dat, iedereen is *altijd* verandwoordelijk voor zijn of haar eigen keuze's! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat duimpje een ingecalculeerd risico heeft genomen om toch met TB aan de slag te gaan. Tegen beter weten in misschien wel zelfs.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Mensen doen vaak alsof je ontoerekeningsvatbaar wordt als je verliefd bent, maar dat vind ik persoonlijk echt onzin - je blijft de verantwoordelijkheid over je eigen keuzes houden
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bij ons (mijn broertjes en ik) gaat het zelfs zo ver dat we iets horen, alledrie dezelfde associatie hebben, dan keihard lachen en dat de rest er niets van meekrijgt
En als je het dan uitlegt, begrijpt een ander niet wat je zegt
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar een zonnig lang moet verhuizen.
<insert gemene opmerking over nu de rest van de keuken nog hier>quote:
Cutequote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
(en ja... voor de goede lezertjes onder ons, daarom heb ik bijna te lang gewacht om Murmeli te PB'en en een bak thee te gaan drinken in een kroeg!) En daar heb ik tot op heden dan weer wel spijt van, want murneli is in het grote mensen leven een tof mens!
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is onzin. Soms als iemand zich ongelukkig voelt en ziet dat een ander het wel goed heeft, wordt diegene jaloers en gaat naar tegen je doen. Probeer je je er niets van aan te trekken en het in een ander perspectief te zien
haha ja die thee dat was wel je laatste kans geweest ja, als je toen NOG niet had gehapt.....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
(en ja... voor de goede lezertjes onder ons, daarom heb ik bijna te lang gewacht om Murmeli te PB'en en een bak thee te gaan drinken in een kroeg!) En daar heb ik tot op heden dan weer wel spijt van, want murneli is in het grote mensen leven een tof mens!
die was best schoon maar jij hebt hem vies gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<insert gemene opmerking over nu de rest van de keuken nog hier>
Ik denk dat het allemaal best goedkomt met jouquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar een zonnig lang moet verhuizen.
Dat denk ik ook ja. als je geen kinderen met hem had gehad dan kon ie je ook nergens meer op pakken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugen
btw hij is degene is gaan samenwonen met een ander op de dag dat ik vertrokken ben, ik had gehoopt dat ik er daardoor 'makkelijk' uit kon komen zonder dit gedoe
Machteloosheid...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugen
btw hij is degene is gaan samenwonen met een ander op de dag dat ik vertrokken ben, ik had gehoopt dat ik er daardoor 'makkelijk' uit kon komen zonder dit gedoe
we zijn alleen een beetjequote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Jullie zijn zoooooooooooo een stelletje, Kwaak en Murmeli
Awwwwwwwquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
Bedankje gehad via sms voor het superlieve ontbijtje en dat ik een schatje ben.
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. als je geen kinderen met hem had gehad dan kon ie je ook nergens meer op pakken.
en nu valt het ook ff samen met het afscheid van toyboy en dat maakt het ook wel extra sip.
Gij Playert!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
gefeliciteerd................quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |