SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik op dit moment even in toeval geloof.
imago is allesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Goede TT, kwaak! Serieus, had ik niet achter jou gezocht
ik ga echt nooit meer met hem trouwenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mijn ouders over en tegen elkaar hebben gezegd en die gaan nu weer trouwen. Woede maakt vaak verkeerde woorden los. Als je echt dacht dat ie zo slecht was, was ie niet de vader van je kinderen geweest denk ik
Ik ben het niet met je eens. Mensen doen vaak alsof je ontoerekeningsvatbaar wordt als je verliefd bent, maar dat vind ik persoonlijk echt onzin - je blijft de verantwoordelijkheid over je eigen keuzes houdenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar ze je een waar woord, keuze. Het is een keuze om tegen beter weten in toch iemand te ontmoeten, en dat is waarom ik op dat vlak geen medelijden heb met duimpje. Ik snap het wel hoor, verlangen gaat soms tegen het logische verstand in.
koken is leukquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef MNR het volgende:
Geen idee LudootjeKomt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.![]()
klopt helemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
Trouwens over liefhebben, boosheid en zo.. Ik denk dat het idd maar menselijk is als iemand boos op een ander reageert. Dat betekent alleen maar dat er nog een stuk gevoel en een stuk 'geven om' zit.
En dat is normaal. Soms is boosheid en je afreageren op de ander nodig om je los te maken van iemand. Eerst verdriet, dan boosheid etc etc.
Dat is onzin. Soms als iemand zich ongelukkig voelt en ziet dat een ander het wel goed heeft, wordt diegene jaloers en gaat naar tegen je doen. Probeer je je er niets van aan te trekken en het in een ander perspectief te zienquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
Hij haat mij echt gewoon omdat ik ik ben
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat je weet dat dat er achter zit relativeert het misschien wel een beetjequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Hehequote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt denk ik door "Straight up"... Daarin zingt ze ook iets van "hand in hand".
Mijn gedachtekronkels zijn uniek.
Dat begrijp ik ook wel hoor en dat is precies de reden dat ik hier ook niet alles neerplemp.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Komt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
daarom doet hij ook zo maar ik had liever dat hij me kon loslaten
Wanneer zien we elkaar ?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga echt nooit meer met hem trouwen
ik zeg ook niet dat alles aan hem slecht is, alleen zijn houding naar mij en hoe hij met de situatie en de kids omgaat nu is wel degelij niet juist.
Elke situatie is anders en ik begrijp dat jouw verhaal weer heel anders is maar heb geen zin om hier meer uitleg te geven over de situatie maar denk dat je dan wel zou begrijpen dat het niet altijd zo is als bij jouw ouders...
Heb jij dat ook wel eens, dat je associaties maakt die voor anderen heel vergezocht zijn, maar voor jezelf hartstikke logisch zijn?quote:
Moet je maar niet de hele tijd zitten te E-playenquote:
Op een gegeven moment ben je wel uitgerelativeerd hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat je weet dat dat er achter zit relativeert het misschien wel een beetje
Ja! Bij ons (mijn broertjes en ik) gaat het zelfs zo ver dat we iets horen, alledrie dezelfde associatie hebben, dan keihard lachen en dat de rest er niets van meekrijgtquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, dat je associaties maakt die voor anderen heel vergezocht zijn, maar voor jezelf hartstikke logisch zijn?
ik was ook schoonquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koken voor een schone dame is nog leuker!
misschien is het niet tegenbeter weten in maar toch een stukje hoop....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En daar ze je een waar woord, keuze. Het is een keuze om tegen beter weten in toch iemand te ontmoeten, en dat is waarom ik op dat vlak geen medelijden heb met duimpje. Ik snap het wel hoor, verlangen gaat soms tegen het logische verstand in.
tuurlijk blijf je dat, iedereen is *altijd* verandwoordelijk voor zijn of haar eigen keuze's! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat duimpje een ingecalculeerd risico heeft genomen om toch met TB aan de slag te gaan. Tegen beter weten in misschien wel zelfs.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Mensen doen vaak alsof je ontoerekeningsvatbaar wordt als je verliefd bent, maar dat vind ik persoonlijk echt onzin - je blijft de verantwoordelijkheid over je eigen keuzes houden
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja! Bij ons (mijn broertjes en ik) gaat het zelfs zo ver dat we iets horen, alledrie dezelfde associatie hebben, dan keihard lachen en dat de rest er niets van meekrijgt
En als je het dan uitlegt, begrijpt een ander niet wat je zegt
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar een zonnig lang moet verhuizen.
<insert gemene opmerking over nu de rest van de keuken nog hier>quote:
Cutequote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
(en ja... voor de goede lezertjes onder ons, daarom heb ik bijna te lang gewacht om Murmeli te PB'en en een bak thee te gaan drinken in een kroeg!) En daar heb ik tot op heden dan weer wel spijt van, want murneli is in het grote mensen leven een tof mens!
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is onzin. Soms als iemand zich ongelukkig voelt en ziet dat een ander het wel goed heeft, wordt diegene jaloers en gaat naar tegen je doen. Probeer je je er niets van aan te trekken en het in een ander perspectief te zien
haha ja die thee dat was wel je laatste kans geweest ja, als je toen NOG niet had gehapt.....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
(en ja... voor de goede lezertjes onder ons, daarom heb ik bijna te lang gewacht om Murmeli te PB'en en een bak thee te gaan drinken in een kroeg!) En daar heb ik tot op heden dan weer wel spijt van, want murneli is in het grote mensen leven een tof mens!
die was best schoon maar jij hebt hem vies gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
<insert gemene opmerking over nu de rest van de keuken nog hier>
Ik denk dat het allemaal best goedkomt met jouquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar een zonnig lang moet verhuizen.
Dat denk ik ook ja. als je geen kinderen met hem had gehad dan kon ie je ook nergens meer op pakken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugen
btw hij is degene is gaan samenwonen met een ander op de dag dat ik vertrokken ben, ik had gehoopt dat ik er daardoor 'makkelijk' uit kon komen zonder dit gedoe
Machteloosheid...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestal kan ik dat ook wel, ik trek me het overgrote gedeelte al niet meer aan. Maar als mn kids zo thuiskomen is dat wel heel moeilijk even en dan moet ik even ga spugen
btw hij is degene is gaan samenwonen met een ander op de dag dat ik vertrokken ben, ik had gehoopt dat ik er daardoor 'makkelijk' uit kon komen zonder dit gedoe
we zijn alleen een beetjequote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Jullie zijn zoooooooooooo een stelletje, Kwaak en Murmeli
Awwwwwwwquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
Bedankje gehad via sms voor het superlieve ontbijtje en dat ik een schatje ben.
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. als je geen kinderen met hem had gehad dan kon ie je ook nergens meer op pakken.
en nu valt het ook ff samen met het afscheid van toyboy en dat maakt het ook wel extra sip.
Gij Playert!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
gefeliciteerd................quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
Goed werkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Feitosa het volgende:
Zie d,r komend weekend weer. Dat word neuken!!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gij Playert!
Voor herhaling vatbaar?
Het enthousiasme spat er van af!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zie d,r komend weekend weer. Dat word neuken!!
Hahaha!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zie d,r komend weekend weer. Dat word neuken!!
*Onschuldig kijkt* 8quote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
Moet je maar niet de hele tijd zitten te E-playen
Ze vind me een lekker ding, dat heeft ze al eerder gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Murmeli het volgende:
Tof feitosavindt ze je ook wel een beetje een lekker ding enzo? date material?
ik weet eigenlijk niet meer zo goed hoe het er nu voorstaat bij jullie haha
jij wilde dat ik een curry ging maken voor je!... En hij was wel lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die was best schoon maar jij hebt hem vies gemaakt
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
(is het een andere dame als de dame waar je laatst over vertelde?)
Ik heb jouw liefje al zooooooooooo lang in mn telefoon staan (ondertussen misschien zelfs niet meer) maar nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Zo, nu op het station wachten op mijn liefje.
Awwwwwwquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Echt waar?! Wat leuk!quote:
Voor de gezellige werkdag? Of voor de blowjob, een van de tweequote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
Mijn collega zegt de laatste tijd vaak (als hij naar huis gaat of als ik ga): "bedankt maar weer he?". En dan moet ik lachen (ontwapenend), maar begrijp niet wat hij hiermee bedoelt.
Iemand een idee?
bedankt dat je helemaal in zijn gedachten zit ofzo!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
Mijn collega zegt de laatste tijd vaak (als hij naar huis gaat of als ik ga): "bedankt maar weer he?". En dan moet ik lachen (ontwapenend), maar begrijp niet wat hij hiermee bedoelt.
Iemand een idee?
monogaam daten heet dat!.. stelletje is een labeltje, en we zijn er beide van overtuigd dat labeltjes geen goed plan zijn. We zien wel wat er gebeurt, voorlopig is het ernstig leukquote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Jullie zijn zoooooooooooo een stelletje, Kwaak en Murmeli
Ik heb geen idee, kan het niet plaatsen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Thrar het volgende:
[..]
bedankt dat je helemaal in zijn gedachten zit ofzo!
Ja, denk ik ook, volg het alleen niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik gok dat het een vorm van humor is MNR
Ligt een beetje aan het type persoon. Bij sommigen wil het helemaal niets zeggen, bij anderen juist wel. Ik ben bijvoorbeeld iemand die te pas en te onpas iedereen "lieverd" noemt. Sommige mensen hebben dat ook verkeerd opgevatquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
Iemand een idee?
klinktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zometeen kervelsoep proberen te eten
Dat of hij vindt je leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik gok dat het een vorm van humor is MNR
Kervelsoep.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zometeen kervelsoep proberen te eten
hij zal wel met plezier naar je kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef MNR het volgende:
Iemand een idee?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Slettebolletje!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb jouw liefje al zooooooooooo lang in mn telefoon staan (ondertussen misschien zelfs niet meer) maar nog steeds niet gezien
deed alleen wel pijn vanmorgen op het toiletquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij wilde dat ik een curry ging maken voor je!... En hij was wel lekker!
goed bezig ouwequote:
Ik vind het heel lekker, maar ik ben ziek, dus benieuwd of ik het wegkrijg.quote:
ook niet proberen te volgen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan het niet plaatsen.
[..]
Ja, denk ik ook, volg het alleen niet.
ik heb t nooit gehad maar t KLINKT niet lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het heel lekker, maar ik ben ziek, dus benieuwd of ik het wegkrijg.
Ik denk gelijk dat jullie allemaal halsbrekende seksacts hebben uitgehaaldquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deed alleen wel pijn vanmorgen op het toilet
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het enthousiasme spat er van af!
Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef MNR het volgende:
Wat ben je trouwens rustig Rhu, niet van jou gewend. Was het echt zo'n lange dag?
Ik bedoelde meer dat enthousiasme van je toen je zei "Dat word neuken!!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vind het erg leuk dat ik haar komend weekend zie.
ik krijg het benauwd van labeltjesquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
monogaam daten heet dat!.. stelletje is een labeltje, en we zijn er beide van overtuigd dat labeltjes geen goed plan zijn. We zien wel wat er gebeurt, voorlopig is het ernstig leuk
Tja , da,s erg lekker met haar. Goed en actief in bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat enthousiasme van je toen je zei "Dat word neuken!!"
Hehe, carnaval. Daar heb ik nu ook wel zin in.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jadat ben ik dan weer niet gewent haha
een hele dag vol college
Ik ben toe aan de carnaval zullen we maar zeggen
hoe is monogaam daten geen label?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik krijg het benauwd van labeltjes
maar ik mis je wel nu
ik ga de hele week bij slapen denk ik hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef MNR het volgende:
Bedankt voor de reactie jongens![]()
[..]
Hehe, carnaval. Daar heb ik nu ook wel zin in.
Nou, kijk er maar lekker naar uit dan![]()
moet je volgende keer beetje beter vijzelen en kauwen!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deed alleen wel pijn vanmorgen op het toilet
Ik vind labeltjes soms wel fijn eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik krijg het benauwd van labeltjes
maar ik mis je wel nu
Mooi!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga de hele week bij slapen denk ik haha
Elk vrij uurtje dat ik heb gewoon meteen mn ogen dicht
Of nou ja vooruit slapen dan
deze vraag paas ik even door aan Kwaak...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is monogaam daten geen label?
Oe labeltjes!!! Dan wil ik altijd weten waar ik onder val!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind labeltjes soms wel fijn eigenlijk
nee eerder een pittige curry van 2 soorten pepers en wat dooie kipquote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk gelijk dat jullie allemaal halsbrekende seksacts hebben uitgehaald
Curry's.. pepers.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef kwaakvaak het volgende:
nee eerder een pittige curry van 2 soorten pepers en wat dooie kip
Kan erg leuk zijn...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef Grimm het volgende:
Internet daten.. Iemand ooit zoiets gedaan? er wil iemand met me afspreken die me via hyves heeft gezien
Ja, is best leukquote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef Grimm het volgende:
Internet daten.. Iemand ooit zoiets gedaan? er wil iemand met me afspreken die me via hyves heeft gezien
meteen doenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef Grimm het volgende:
Ja, in het verleden.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:28 schreef Grimm het volgende:
want vandaag....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wel van pittigealleen vandaag even niet
Jij bent ziek!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want vandaag....
ben je moe?
op msn is ze wel erg vlot zeg maar en ik moet zeggen dat ze er wel goed uitziet..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, in het verleden.
Aha, en wat vind je er zelf van?
Waar ligt je twijfel?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
op msn is ze wel erg vlot zeg maar en ik moet zeggen dat ze er wel goed uitziet..
het is wel een soortje van label, maar het heeft een veel minder zware lading dan relatie en ja het is een gevoelsding. Feit is, we vinden elkaar leuk, en kunnen het goed vinden samen, dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar om nu 7 dagen na een eerste ontmoeting te roepen dat het een relatie is, gaat gewoon te ver. Een relatie is in mijn wereld het stadium waar je in gaat als een poosje monogaam gedate hebt, rustig beetje opbouwen, aftasten en praten over elkaars dingen die je gedaan/meegemaakt hebt. Het voelt nu, en ik besef me dat ik als een ouwe sok klink, gewoon veel anders aan dan gescharrel toen ik een jaar of 25 was. Meer zelf bewust, en stuk minder druk dat het perse een relatie moet worden. Dus tja... dat is ongeveer in een onpersoonlijke notendop wat ik voelquote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
deze vraag paas ik even door aan Kwaak...
lieverd...kan jij deze ff nemen... ik weet het juiste antwoord niet
Ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gooi overal wel lomboks of sambal in.
ik vind het wel grappig dat het gevraagd wordt in een topic waar iedereen met elkaar loopt te daten en te slettenquote:
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
op msn is ze wel erg vlot zeg maar en ik moet zeggen dat ze er wel goed uitziet..
Dat wordt niks danquote:Op maandag 16 februari 2009 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gooi overal wel lomboks of sambal in.
Iedereen?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig dat het gevraagd wordt in een topic waar iedereen met elkaar loopt te daten en te sletten
waarom niet als sig?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven....
denk dat ik deze maar eens onder mn control v ga zetten...
ja, dank je.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is wel een soortje van label, maar het heeft een veel minder zware lading dan relatie en ja het is een gevoelsding. Feit is, we vinden elkaar leuk, en kunnen het goed vinden samen, dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar om nu 7 dagen na een eerste ontmoeting te roepen dat het een relatie is, gaat gewoon te ver. Een relatie is in mijn wereld het stadium waar je in gaat als een poosje monogaam gedate hebt, rustig beetje opbouwen, aftasten en praten over elkaars dingen die je gedaan/meegemaakt hebt. Het voelt nu, en ik besef me dat ik als een ouwe sok klink, gewoon veel anders aan dan gescharrel toen ik een jaar of 25 was. Meer zelf bewust, en stuk minder druk dat het perse een relatie moet worden. Dus tja... dat is ongeveer in een onpersoonlijke notendop wat ik voel
Geweldig!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ook
Tosti's, pindakaas, zuurkool, curry's, you name it. Sambal
Jij moet eerst die ado dumpen en dan heb je plek zatquote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je even kijken wanneer ik nog een gaatje heb dan?
Dank je.
jij hebt altijd een gaatje denk ik zo? hoop ik iig voor jequote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je even kijken wanneer ik nog een gaatje heb dan?
Dank je.
sambal is goed!... zeker de gebakken variant, die wat donkerder van kleur is!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook
Tosti's, pindakaas, zuurkool, curry's, you name it. Sambal
Vanavond kan ze al niet, stond dat niet in je agenda?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij moet eerst die ado dumpen en dan heb je plek zat
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig dat het gevraagd wordt in een topic waar iedereen met elkaar loopt te daten en te sletten
ja eerst nog rek en strrek oefeningen doen. heb net ff een soepje weggewerkt wat ik van jou eigenlijk niet mag etenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sambal is goed!... zeker de gebakken variant, die wat donkerder van kleur is!
over eten gesproken, kijken wat ik zo in elkaar ga draaien, koelkast is ernstig leeg, en het restje van gisteren verdwijnt als het goed is straks in de maag van een niet nader te noemen kikker
Die optie is vooralsnog geen optiequote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij moet eerst die ado dumpen en dan heb je plek zat
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanavond kan ze al niet, stond dat niet in je agenda?
Dat hou je niet hoor, die epic ass van mijquote:Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom je even bij mij op schoot notuleren?
Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is wel een soortje van label, maar het heeft een veel minder zware lading dan relatie en ja het is een gevoelsding. Feit is, we vinden elkaar leuk, en kunnen het goed vinden samen, dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar om nu 7 dagen na een eerste ontmoeting te roepen dat het een relatie is, gaat gewoon te ver. Een relatie is in mijn wereld het stadium waar je in gaat als een poosje monogaam gedate hebt, rustig beetje opbouwen, aftasten en praten over elkaars dingen die je gedaan/meegemaakt hebt. Het voelt nu, en ik besef me dat ik als een ouwe sok klink, gewoon veel anders aan dan gescharrel toen ik een jaar of 25 was. Meer zelf bewust, en stuk minder druk dat het perse een relatie moet worden. Dus tja... dat is ongeveer in een onpersoonlijke notendop wat ik voel
Is 'ie zo groot dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hou je niet hoor, die epic ass van mij
Ligt eerder aan de frequentie van de afspraakjes denk ik. Niet zozeer aan het aantal dagen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorik zou na 7 dagen ook niet snel over een relatie praten ik wou alleen maar ff zeggen dat het hele labeltjes ding dus een non-argument is
![]()
*fobo nog eens checktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een flatgebouw is er niks bijHelaas
Nou.. ik heb nog nooit ge-internetdate zeg maar.. ach we zien ook wel.. een borrel in de stad kan nooit geen kwaadquote:
Zijn ze bijna net zo groot als je boobies?!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een flatgebouw is er niks bijHelaas
ookal zie je elkaar 7 keer in die 7 dagenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ligt eerder aan de frequentie van de afspraakjes denk ik. Niet zozeer aan het aantal dagen.
Dat is waarquote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou.. ik heb nog nooit ge-internetdate zeg maar.. ach we zien ook wel.. een borrel in de stad kan nooit geen kwaad
Die zorgen weer voor een aardig evenwicht jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zijn ze bijna net zo groot als je boobies?!
Nee, dat is wat snel idd.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ookal zie je elkaar 7 keer in die 7 dagen
Dan zou ik het nog niet zo noemen denk ik
MNR! Hoiquote:
Zo bedoel ik het niet. In mijn geval zie ik m,n date b.v. 3 weken lang niet voordat we weer kunnen afspreken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Nou, laat maar horen wanneer je de date strikt
soep uut blik!.....quote:Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja eerst nog rek en strrek oefeningen doen. heb net ff een soepje weggewerkt wat ik van jou eigenlijk niet mag eten
Hyves?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef Grimm het volgende:
Ik ga me eerst maar ns wat meer in hyves verdiepener gaat een wereld voor me open
afstandquote:Op maandag 16 februari 2009 17:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. In mijn geval zie ik m,n date b.v. 3 weken lang niet voordat we weer kunnen afspreken.
Dus dan kan je nog 4 maanden daten en maar 4 dates hebben gehad. Zo bedoel ik het
Wat is daar nu weer mis mee?quote:
vandaag niet aan de lotto meedoen dus!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben een kluns vandaag
Eerst breek ik bijna m'n bankpas doormiddenEn daarna laat ik alle bami uit de pan in de gootsteen vallen
Lease autoquote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
afstand
en/of ws iets anders?
Organisch zijn de mijne meestal wel, maar dat heeft meer met de tijd die ze in m'n koelkast staan te makenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee?Heb jij de tijd om elke dag een organische topmaaltijd in elkaar te draaien?
quote:
Gaat goed! Met jou?quote:
Drukke agenda.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
afstand
en/of ws iets anders?
Dan nog rijd je niet elke dag even op en neer als je daarmee drie uur onderweg bent...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben een kluns vandaag
Eerst breek ik bijna m'n bankpas doormiddenEn daarna laat ik alle bami uit de pan in de gootsteen vallen
Daar doe ik nooit aan mee, misschien zou ik het dan juist moeten doenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vandaag niet aan de lotto meedoen dus!
Haha. Dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Gaat goed! Met jou?
Wil even een compliment maken dat je attent bent en doorvraagt enz..
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar doe ik nooit aan mee, misschien zou ik het dan juist moeten doen
Met een beetje 'pech' zou ik dus ook bij Theo Maassen vanavond eruit gepikt moeten worden, terwijl ik op rij 19 zit
Dit is nog maar de eerste keer dat het gebeurd in uhm 5 jaar ofzo..quote:
nee, 1 dag heen, andere dag terugquote:Op maandag 16 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog rijd je niet elke dag even op en neer als je daarmee drie uur onderweg bent...
rij 19 niet..quote:
Ja het zal vast. Na 5 jaar had je er wel heel erg goed in moeten zijn, dan zou je echt niet meer zo'n beginnersfout maken. Volgens mij gebeurd dit vaker.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is nog maar de eerste keer dat het gebeurd in uhm 5 jaar ofzo..
Maar wel handig
Ja, kan ook, en als ie moet werken, moet ie ws eerder aanrijden dan de kindjes uit bed zijn, dus ik zie een mogelijkheidquote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, 1 dag heen, andere dag terug
dat ook... want dat zou impliceren dat ik nu ook een relatie zou hebben. We hebben elkaar alleen ma/di niet gezienquote:Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ken je die dagen niet dat gewoon van alles misgaat?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja het zal vast. Na 5 jaar had je er wel heel erg goed in moeten zijn, dan zou je echt niet meer zo'n beginnersfout maken. Volgens mij gebeurd dit vaker.
organisch nee, vers hrmm ja bijna elke dag wel ja.. Ik ga ook zo nog even langs de super voor ik naar huis ga om wat dingetjes te kopen. Denk dat ik het mezelf wel makkelijk maak, even wat van die voorgesneden italianse wokgroente, tomatenpuree haal en dat bij elkaar wok en met wat pasta af serveer!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee?Heb jij de tijd om elke dag een organische topmaaltijd in elkaar te draaien?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ken je die dagen niet dat gewoon van alles misgaat?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken je die dagen niet dat gewoon van alles misgaat?
Hahaha.. zo erg is het gelukkig nog nietquote:
*knuffel*quote:
Nou, als ik om een uur of 8 thuis kom heb ik daar niet altijd meer zin inquote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
organisch nee, vers hrmm ja bijna elke dag wel ja.. Ik ga ook zo nog even langs de super voor ik naar huis ga om wat dingetjes te kopen. Denk dat ik het mezelf wel makkelijk maak, even wat van die voorgesneden italianse wokgroente, tomatenpuree haal en dat bij elkaar wok en met wat pasta af serveer!
Avondquote:
ach gevoel van mn ex van net is gelukkig alweer weg hahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*knuffel*
Las alle ellende.. jammer altijd
quote:
Idem!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Dank je
Het gaat prima met mij. Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
vragen kan altijd toch!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn moeder zal vragen of de kindjes daar mogen logeren vrijdag
Dat komt vanzelf welquote:Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach gevoel van mn ex van net is gelukkig alweer weg hahaha
nu de rest nog een beetje
Dankje, maar zo was ie eigenlijk niet bedoeldquote:
quote:
Nee, dat begrijp ikquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef ProbeerMe het volgende:
Dankje, maar zo was ie eigenlijk niet bedoeld
als t wekelijks gaat gebeuren zou t misschien ernstig zijn maar dan nog ze kunnen ook gewoon NEE zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt
dadelijk maar bellen, voel me alleen soms zo bezwaard
Ze zijn vast blij dat ze hun kleinkinderen weer eens zien.. en anders haal ik ze op en breng ze naar je zusje..quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt
Je probeert die illustere windows-versie van weleer nog aan de man te brengen?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef ProbeerMe het volgende:
Nee die is bar slechtquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
Je probeert die illustere windows-versie van weleer nog aan de man te brengen?
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn vast blij dat ze hun kleinkinderen weer eens zien.. en anders haal ik ze op en breng ze naar je zusje..
Ik heb iets in mn hoofd en dat krijg ik er dan niet uit, heel irritant is datquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t wekelijks gaat gebeuren zou t misschien ernstig zijn maar dan nog ze kunnen ook gewoon NEE zeggen
wordt gewoon tijd dat meneer bij jou langs kan komen volgens mij, maakt t een stuk makkelijker
Daar hebben ze pas een slaapfeestje gehadquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn vast blij dat ze hun kleinkinderen weer eens zien.. en anders haal ik ze op en breng ze naar je zusje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Komt wellicht omdat je voor diegene denkt die je wil bellen. Als in: "Die zal wel denken, dat ... <vul maar in>".quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan was MNR's associatie wellicht toch juist.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef ProbeerMe het volgende:
Nee die is bar slecht, het is meer van het engels afgeleid "Try Me....!"
Wat heb je in je hoofd zitten?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb iets in mn hoofd en dat krijg ik er dan niet uit, heel irritant is dat
Vertelquote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
Vol![]()
![]()
Snap trouwens meteen wat MLI bedoelde na het teruglezen van al die topics
Ik ben bang dat ik teveel vraagquote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat je voor diegene denkt die je wil bellen. Als in: "Die zal wel denken, dat ... <vul maar in>".
Haal de interessante punten eens terugquote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
Vol![]()
![]()
Snap trouwens meteen wat MLI bedoelde na het teruglezen van al die topics
gewoon een idee, iets wat ik wil doen en het nadeel is dathet er nu eenmaal zo in zit en ik het eigenlijk niet meer anders wilquote:
Geven ze ook aan, dat het teveel is? Of is dat alleen iets wat jij je in je hoofd haalt?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben bang dat ik teveel vraag
Erg veel cryptischer wordt het niet meer, mensen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
gewoon een idee, iets wat ik wil doen en het nadeel is dathet er nu eenmaal zo in zit en ik het eigenlijk niet meer anders wil
Wat zij zegt ja, ik heb namelijk niet echt een idee waar je op doelt. En zoals je misschien nog niet opgevallen was, ben ik vrij nieuwsgierigquote:Op maandag 16 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haal de interessante punten eens terug
I ben er bang voor, zij vinden dat voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Geven ze ook aan, dat het teveel is? Of is dat alleen iets wat jij je in je hoofd haalt?
Jij?! Nieuwsgierig?!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zij zegt ja, ik heb namelijk niet echt een idee waar je op doelt. En zoals je misschien nog niet opgevallen was, ben ik vrij nieuwsgierig
Ja, want het blijft leuk, JB afzeikenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zij zegt ja, ik heb namelijk niet echt een idee waar je op doelt. En zoals je misschien nog niet opgevallen was, ben ik vrij nieuwsgierig
Een tikjequote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij?! Nieuwsgierig?!
Valt toch wel mee...?
pot ketelquote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij?! Nieuwsgierig?!
Valt toch wel mee...?
JB, ik heb niks tegen jou en ik vraag me alleen af in hoeverre iemand iets uit dat hysterische verhaal herkent. Het is niet mijn schuld hequote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want het blijft leuk, JB afzeiken
Inderdaad, maar dan in de tartende zin (There is only one way to find outquote:Op maandag 16 februari 2009 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan was MNR's associatie wellicht toch juist.
Ging het daarom?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan doe je het jezelf aan, schat. Vind je dat niet enorm zonde van je energie?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
I ben er bang voor, zij vinden dat voor zover ik weet niet.
Daarom vraag ik het wel, maar doe ik het met tegenzin
Ow, en of er msischien nog een ander gedoe is WAAR IK DAN NIKS VAN WEETquote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, ik heb niks tegen jou en ik vraag me alleen af in hoeverre iemand iets uit dat hysterische verhaal herkent. Het is niet mijn schuld he
Hier heb je iets te doen terwijl je op antwoord wachtquote:
Ik zeg er toch verder niks van?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan doe je het jezelf aan, schat. Vind je dat niet enorm zonde van je energie?
En dit:quote:Op maandag 16 februari 2009 18:16 schreef ProbeerMe het volgende:
Inderdaad, maar dan in de tartende zin (There is only one way to find out)
was schalks geveinsde onschuldigheid?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef ProbeerMe het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier heb je iets te doen terwijl je op antwoord wacht
http://www.dumpert.nl/med(...)zijn_2_vrienden.html
Ja! Vooral al er zoveel gelogen wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is er nu dan niet waar?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja! Vooral al er zoveel gelogen wordt
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Ripley het volgende:
Ow, en of er msischien nog een ander gedoe is WAAR IK DAN NIKS VAN WEET
Loog jij oko met je verhaal dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja! Vooral al er zoveel gelogen wordt
Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
het vreet aan je hè, dat je hooguit the tip of the iceberg hier hoort?
Waarom zo verdedigend?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg er toch verder niks van?
Ik merk gewoon dat ik het lastig vind, al weet ik dat ik dat niet hoef te vinden.
Dat is niet nodig als je weet dat je gelijk hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Loog jij oko met je verhaal dan?
Okequote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je weet dat je gelijk hebt
Rip ik doelde op iets wat MLI had verteld en ik eindelijk snapte.
PM nou eens dan mensen, jeetjequote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je weet dat je gelijk hebt
Rip ik doelde op iets wat MLI had verteld en ik eindelijk snapte.
Ow Rip, moet je zien!quote:
Als je haar pmt wil ik ookquote:
Volgens mij stelde ik alleen wat normale vragen. Maar ok, point taken.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat je doorgaat op iets wat geen issue is...
Het is niet zozeer erotisch gerelateerd hoor, meer hoe je het in de context van een zin plaatstquote:Op maandag 16 februari 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
was schalks geveinsde onschuldigheid?
Je laat het aan de associatie van de ander, zogezegd. 'Erotisch gerelateerd', bijvoorbeeld, zoals je zelf al aanstuurtgeeft.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:28 schreef ProbeerMe het volgende:
Het is niet zozeer erotisch gerelateerd hoor, meer hoe je in de context van een zin plaatst
Ik was niet degene die die suggestie wekte, maargoed point takenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
Je laat het aan de associatie van de ander, zogezegd. 'Erotisch gerelateerd', bijvoorbeeld, zoals je zelf al aanstuurtgeeft.
Dat klopt.. maar dat duurt allemaal zo langquote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij hebben al een deal toch?
Ik pm niemand op het moment
Gaat ook niet om jouquote:Op maandag 16 februari 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij stelde ik alleen wat normale vragen. Maar ok, point taken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook PM's met sappige verhalen...ohnee, die heb ik al
Dit ging niet over jou schat, kan wel als je dat wilquote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook PM's met sappige verhalen...ohnee, die heb ik al
vooral die van jou jaquote:
Hehehequote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Godtje het volgende:
Ze zouden die PM's moeten verbieden.
Alle roddels gaan nu per pm over het hele forum. Vroeger sprak iemand nog wat makkelijker zijn mond voorbij om het zo maar even te zeggen.
Dat is nu nog wel eens hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Godtje het volgende:
Alle roddels gaan nu per pm over het hele forum. Vroeger sprak iemand nog wat makkelijker zijn mond voorbij om het zo maar even te zeggen.
Mja die van mij zijn zeeeér spannend!quote:
Maakt mij niet uit hoor, maar dan gaan mensen huilen of dreigen dat ze langskomenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Godtje het volgende:
daar was ik ook niet bang voor.quote:
Waar ik naartoe wilde, is dat het idd heel normaal is om die gedachten te hebben, maar het wordt anders als je je daardoor laat sturen. Dus als je jezelf daarop betrapt, kun je tegen jezelf zeggen: "ik kan helemaal niet invullen voor een ander hoe die het zal vinden dat ik wat van ze vraag, dus ik kan het gewoon vragen, dan zie ik het daarna wel weer."quote:En ik had al antwoord gegeven, het ligt niet aan hen, maar aan mij, dat weet ik en daarom vraag ik het ook gewoon, maar mn gevoel zegt iets anders, daar heb ik weleens last van
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja die van mij zijn zeeeér spannend!
Het is nu erger omdat ze op woensdag ook al veel bij hen zijn... daarvoor had ik er meestal niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daar was ik ook niet bang voor.![]()
[..]
Waar ik naartoe wilde, is dat het idd heel normaal is om die gedachten te hebben, maar het wordt anders als je je daardoor laat sturen. Dus als je jezelf daarop betrapt, kun je tegen jezelf zeggen: "ik kan helemaal niet invullen voor een ander hoe die het zal vinden dat ik wat van ze vraag, dus ik kan het gewoon vragen, dan zie ik het daarna wel weer."
En uiteindelijk doe je dat ook, zeg je, ik bedoel alleen: het is zonde van je energie als daar een hele mentale worsteling met jezelf aan voorafgaat.
Komen mensen echt vrijwillig bij je langs?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar dan gaan mensen huilen of dreigen dat ze langskomen![]()
Zelden eigenlijk en naar omstandigheden gaat het goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is nu nog wel eens hoor
Hoe is het eigenlijk met je? Alles al een beetje 'rustig'?
Oke, gelukkig maarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk en naar omstandigheden gaat het goed.
Vraag me niet hoe, blijkbaar!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komen mensen echt vrijwillig bij je langs?
Soms is het wel lastig - merk ik bij mezelf - om een overtuiging uit je hoofd te halen. Komt meestal door vervelende ervaringen in het verleden. Maar (!) je hebt wel gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
daar was ik ook niet bang voor.![]()
[..]
Waar ik naartoe wilde, is dat het idd heel normaal is om die gedachten te hebben, maar het wordt anders als je je daardoor laat sturen. Dus als je jezelf daarop betrapt, kun je tegen jezelf zeggen: "ik kan helemaal niet invullen voor een ander hoe die het zal vinden dat ik wat van ze vraag, dus ik kan het gewoon vragen, dan zie ik het daarna wel weer."
En uiteindelijk doe je dat ook, zeg je, ik bedoel alleen: het is zonde van je energie als daar een hele mentale worsteling met jezelf aan voorafgaat.
Sedan, foei!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe, blijkbaar!
Artic kan het wel even toelichten als je wil.
Lief doen & ophoudenquote:
Ben ik niet dus gaat een beetje moeilijkquote:
aah nu wordt het duidelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben ik niet dus gaat een beetje moeilijk
Had die moeten bedenken voordat de internet held me bedreigde
Sedannetje... je bent wel lief en je kunt ook heel goed aardig en normaal doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik begrijp goed dat het makkelijk praten is hè, van mijn kant, zo lekker veilig achter mijn eigen toetsenbord, eens even zeggen wat je 'maar moet denken'. Die nare situatie is voor JB iets wat haar leven voor een groot deel beheerst, en als het zo dichtbij staat, met zoveel geschiedenis, is dat helemaal niet zo gemakkelijk. Zal (wellicht in mindere mate) hetzelfde zijn voor jou, en voor iedereen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Soms is het wel lastig - merk ik bij mezelf - om een overtuiging uit je hoofd te halen. Komt meestal door vervelende ervaringen in het verleden. Maar (!) je hebt wel gelijk
Jaja, maar jij was toen ook stoutquote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedannetje... je bent wel lief en je kunt ook heel goed aardig en normaal doen.
Weet je wat? Je bent stukken charmanter als je aardig doet. That's my opinion
we hebben even op je gewachtquote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
Ben ik even weg, is er weer bijna drama!
Laat me raden, naar de texaco geweest?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
Jawel, hij kan het welquote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vraagt volgens mij iets wat niet mogelijk is.
Ookal kan hij wel eens lief zijn.
Doe ons nou eerst eens een sluitende definitie van een 'nico'.quote:
Of de friettent!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Laat me raden, naar de texaco geweest?
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
jongens ga ff allemaal naar www.rtl.nl/takemeout of zoiets
Weet ik best, geen zin in tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedannetje... je bent wel lief en je kunt ook heel goed aardig en normaal doen.
Weet je wat? Je bent stukken charmanter als je aardig doet. That's my opinion
Nee, mezelf even opfrissen voor de kroegquote:Op maandag 16 februari 2009 18:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Laat me raden, naar de texaco geweest?
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |