FOK KNJB!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn bijna alleen maar ajax mods hier
Ja en wat boeit dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon 75 procent is dus ajax mod
Ben jij geen Ajaxied ???????????????quote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja en wat boeit dat?
En nee, ik ben geen Ajaxied.
Gelukkig nietquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben jij geen Ajaxied ???????????????
Ow, doe mij dan maar weer op zwart!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
Sjimz, dit hadden we niet afgesproken.
Vraag anders je moeder even of ze Sjimz wil mailen dat hij moet stoppen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn bijna alleen maar ajax mods hier
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
Jezus, wat is dit. Verzuurde ex-crew die terugkeert
What's next? Golfer die Bliksemsgigt komt vervangen?
Daar zou ik best voor willen stoppenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
Alleen om mij te kutten natuurlijk. For God's sake, laat die man nooit meer terug in de crewquote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar zou ik best voor willen stoppen.
Dat zal ook niet gebeuren geloof ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen om mij te kutten natuurlijk. For God's sake, laat die man nooit meer terug in de crew
Er gebeuren tegenwoordig gekkere dingen hier op VBL..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zal ook niet gebeuren geloof ik.
nouhou.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Er gebeuren tegenwoordig gekkere dingen hier op VBL..
Alsof Jezus antwoord geeftquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
Het is meer een uiting van verbazing Tong. Ik denk dat niemand, dus ook ik niet, dit zag aankomen.quote:
Maakt niet uit van welke club.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef sjimz het volgende:
moet ik anders een Feyenoord UI nemen
Maar je bent toch wel een beetje blijquote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is meer een uiting van verbazing Tong. Ik denk dat niemand, dus ook ik niet, dit zag aankomen.
ze hebben altijd een voorkeur voor ajax usersquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja en wat boeit dat?
En nee, ik ben geen Ajaxied.
Ik keek er ook overheenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is meer een uiting van verbazing Tong. Ik denk dat niemand, dus ook ik niet, dit zag aankomen.
Nou, stuur een mailtje naar de FA's, maar laat ons met rustquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hebben altijd een voorkeur voor ajax users
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |