Ik weet niet of je veel ergernis hebt meegemaakt, ik wel, de laatste jaren. Trek je niks aan van de onkunde van andere mensen, het is niet jouw probleem en je hoeft het ook niet op te lossen. Stop de ergernis en richt je op jezelf. Doe wat je leuk vindt en tot je verrassing merk je dan dat er allemaal leuke mensen op je pad komen en op een dag denk je: Goh ik ben nog nooit zo happy geweest als nu.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef -RockYourBody- het volgende:
Zijn er nog zonnige happy kanten of moeten we maar accepteren dat de wereld een plaats van enorme ergernis is.
Nee, da's leuk. Raken je koffers kwijt tijdens de tussenlanding op Bangkok airportquote:
Dan heb je een doel en word je afgeleidquote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nee, da's leuk. Raken je koffers kwijt tijdens de tussenlanding op Bangkok airport
Dan heb je pas ergenis....
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde man en op het eindt weet je eigenlijk niet meer waarvoor jet het deed. Elke dag dezelfde kut baan, elk weekend dezelfde kut activiteiten, elke dag opstaan in dezelde kutte wereld. Het is een reis van constante kutheid.
ze ik toch liever deze op als ik een ''pestbui'' heb........quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef -ChampagneSupernova- het volgende:
Oh, en als toevoeging het helpt om naar Oasis te luisteren ...
Wie zegt dat reizen vluchten is? Je kunt het ook zien als jezelf juist tegenkomen en er dan wel mee kunnen dealen omdat je niet kunt weglopen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:17 schreef Symn het volgende:
[..]
vluchten is geen oplossing, jezelf neem je toch overal mee naar toe.
Daarnaast kan een compleet andere omgeving, met andere mensen, en een ander leefritme ook een ander persoon in je tot bloei laten komen [/zweverig-mode]quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zegt dat reizen vluchten is? Je kunt het ook zien als jezelf juist tegenkomen en er dan wel mee kunnen dealen omdat je niet kunt weglopen.
Fight Club oprichten.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef -RockYourBody- het volgende:
Heeft iemand nog wat tips om de wereld wat zonniger tegemoet te treden? Want op dit moment voel ik een enorme woede ten aanzien van de wereld zonder een direct aanwijsbare reden. Maar ik stoor me bijzonder aan hoe de wereld is. Zijn er nog zonnige happy kanten of moeten we maar accepteren dat de wereld een plaats van enorme ergernis is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |