Dan voel ik me heul niet meer speciaal...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja joh, iedereen is welkom, maak er een orgie van
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan voel ik me heul niet meer speciaal...![]()
Ik wou voor op jou komen!
Ik wilde niet alleen mijn naam in de TT, en dit was het enige wat ik gezien had van de laatste pagina. En ik moest snel zijn, anders krijg ik Rival op mijn dak..quote:
Quote voor het nageslacht. Al ben ik waarschijnlijk alweer te laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan voel ik me heul niet meer speciaal...![]()
Ik wou voor jou komen!
Ja, dan had je beter neer kunnen zetten : Waar JB een orgie houdt bij haar thuis.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde niet alleen mijn naam in de TT, en dit was het enige wat ik gezien had van de laatste pagina. En ik moest snel zijn, anders krijg ik Rival op mijn dak..
Van Ludo en mij?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. Al ben ik waarschijnlijk alweer te laat.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht. Al ben ik waarschijnlijk alweer te laat.
Flikker eens op met die kutmuts, Dquote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
Door jezelf aangemaakte naamtopics.
Newbie zeker?
Het begint inderdaad wel een beetje zijn signature te wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Flikker eens op met die kutmuts, D
ze is braaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde niet alleen mijn naam in de TT, en dit was het enige wat ik gezien had van de laatste pagina. En ik moest snel zijn, anders krijg ik Rival op mijn dak..
Enthousiasme druipt er vanaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Jij mag ook nog een keer als je wil.
Sluit maar achteraan, trek maar nummertjes ofzo.
Hij wiilde voor jou komen. Tja. Quotewaardig.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan had je beter neer kunnen zetten : Waar JB een orgie houdt bij haar thuis.
Maar dat paste zeker niet?
[..]
Van Ludo en mij?
deed MLI dat ook niet altijd?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
Newbie zeker?
Ik vraag jou toch ook niet om je zonnebril af te zetten?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Flikker eens op met die kutmuts, D
Ja zeg, zoals ik zei; ik heb de laatste pagina niet gevolgd dus kon niets verzinnen. Lekker belangrijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef dawg het volgende:
Newbie zeker?
Niet echt he?quote:
Speciaal voor haar trouwens.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij wiilde voor jou komen. Tja. Quotewaardig.
Nee, zo ben ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan had je beter neer kunnen zetten : Waar JB een orgie houdt bij haar thuis.
Maar dat paste zeker niet?
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, zoals ik zei; ik heb de laatste pagina niet gevolgd dus kon niets verzinnen. Lekker belangrijk.
Zie mij happen dan
Volgens mijn bronnen (quote:
Inderdaad, dat wilde ik even bevestigenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
De TT klopt in elk geval wel, dat scheelt dan toch.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen () als "hebben geneukt"
Don't shoot the messenger
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Baas boven baas, kwaak
Maar heb je geen iPhone uit principe of moet ie nog komen?
Nul keer geloof ik, maar als je aanvullingen hebt: PMquote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe vaak sta ik ondertussen al op je lijstje?
dan is het niet waar, ik heb alleen maar tevreden vrouwen achtergelatenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was et echt heeeeel erg slecht, want ik kan me er werkelijk niets van herinneren
ArTiC, je bent lief
Of gewoon de prullenbak in en de suggestie open laten. Dat is veel beter voor het popcorngehalte.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rip, tijd dat je je lijstje eens publiek maakt, vind ik.
Dan zal het wel niet waar zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan is het niet waar, ik heb alleen maar tevreden vrouwen achtergelaten
neuh, dan vind ik het lijstje wel goed zoals het isquote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nul keer geloof ik, maar als je aanvullingen hebt: PM
Zal ik Yvonne al vast maar even roepen, voor je het weet ga je weer dreigen, en moet je weer 48 uur afkoelen enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan is het niet waar, ik heb alleen maar tevreden vrouwen achtergelaten
Ha! Maar je zegt niet dat het klopt! Dus er is iets aan te vullen!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, dan vind ik het lijstje wel goed zoals het is
Popcorn is way overratedquote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Of gewoon de prullenbak in en de suggestie open laten. Dat is veel beter voor het popcorngehalte.
okee, het klopt.. al weet ik niet wat er allemaal in het lijstje staat natuurlijk.. daten/zoenen/hand&spandiensten/full pull etc... tsjah, geen idee wat er allemaal in staatquote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Maar je zegt niet dat het klopt! Dus er is iets aan te vullen!
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Maar je zegt niet dat het klopt! Dus er is iets aan te vullen!
Als het zo'n mooi lijstje is als die van Sedan, is het wel lachen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rip, tijd dat je je lijstje eens publiek maakt, vind ik.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het zo'n mooi lijstje is als die van Sedan, is het wel lachen.
Laten we de definitie van het Boebiedoe neuklijstje maar aan houden - elke handeling die eventueel tot een orgasme zou kunnen leidenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
okee, het klopt.. al weet ik niet wat er allemaal in het lijstje staat natuurlijk.. daten/zoenen/hand&spandiensten/full pull etc... tsjah, geen idee wat er allemaal in staat
hoe denk je dat JB en ik op dat lijstje komenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het zo'n mooi lijstje is als die van Sedan, is het wel lachen.
Kan je ook orgasmes krijgen van eten en/of drinken?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we de definitie van het Boebiedoe neuklijstje maar aan houden - elke handeling die eventueel tot een orgasme zou kunnen leiden(ja, ook zoenen)
voor op je lijstje:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laten we de definitie van het Boebiedoe neuklijstje maar aan houden - elke handeling die eventueel tot een orgasme zou kunnen leiden(ja, ook zoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |