quote:
ja maar als ik het gewoon doe ben ik bang dat ze boos word...quote:
Dan doe je het als ze ligt te slapen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ja maar als ik het gewoon doe ben ik bang dat ze boos word...
ik ben geen vieze gaylord...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef DoctorB het volgende:
neem een vriend. Die zijn daar meestal wel voor in.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef LasTeR het volgende:
Oh ja, laat haar eerst douchen daarvoor, om die vervelende nasmaak te voorkomen.
Met wat? heb je schurft aan je lip zitten?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef big_n_fan het volgende:
ze wil het trouwens niet doen omdat ze bang is om besmet te worden
is dat terecht of niet?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef big_n_fan het volgende:
is dat terecht of niet?
Besmet met vaagheid?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:03 schreef big_n_fan het volgende:
is dat terecht of niet?
Nou als je iemands anus wilt neuken met je tond kom je daar toch redelijk dicht in de buurt hoor. Verschil is hooguit dat je je tong door iets minder haar moet worstelen.quote:
Je bent wel hard op weg...quote:
Bestaan die beflapjes nog?quote:
Ja maar hij wil zijn tong er in duwen! Dat gaat dan toch niet zo makkelijk?quote:
ja ik wil een heel lekkere geile vrouwen kont neuken met m'n tongquote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou als je iemands anus wilt neuken met je tond kom je daar toch redelijk dicht in de buurt hoor. Verschil is hooguit dat je je tong door iets minder haar moet worstelen.
Dat is toch flinterdun dat spul? Denk ik. Heb dat altijd zo'n typisch iets gevonden. Beffen met een lapje. Net als pijpen met condoom, ook zo non-geil.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef LasTeR het volgende:
Ja maar hij wil zijn tong er in duwen! Dat gaat dan toch niet zo makkelijk?
Sowieso, condooms zijn voor ziektedragers.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch flinterdun dat spul? Denk ik. Heb dat altijd zo'n typisch iets gevonden. Beffen met een lapje. Net als pijpen met condoom, ook zo non-geil.
een soaquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
een soa
maar ja we zijn ook pas 14 voor ons is dit nog allemaal nieuw en we hebben geen zin in een soa ofzo
Oh ze zijn pas 14.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
een soa
maar ja we zijn ook pas 14 voor ons is dit nog allemaal nieuw en we hebben geen zin in een soa ofzo
hoezo datquote:
www.sexwoordenboek.nlquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
hoezo dat
omdat ik de hele dag aan niks anders kan denken dan aan sex met m'n vriendin...
ze ze...quote:
ja hoor we hebben zowat alles al wel eens uitgeprobeerd behalve dit danquote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]Heb je sowieso al eens normaal seks gehad? Of word je geil van dit fantasietje en de reacties?
Ik ook, gelukkig mag ik je vriendin wel anaal neuken. Niet alleen met mijn tong.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ja hoor we hebben zowat alles al wel eens uitgeprobeerd behalve dit dan
ik heb nu eigelijk ook wel zin in een pijpbeurt
ik snap die zin nietquote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ze ze...
Hij heeft waarschijnlijk niet eens een vriendin en zelfs DIE wijst hem af. Nu al.
tnx dudequote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
www.sexwoordenboek.nlVolgens mij kun je daar wel terecht.
geven of krijgen?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef big_n_fan het volgende:
*proest*quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
een soa
Dat je heel geen vriendin hebt. Dat je dat verzint. En dat je in je eigen verzinsel toch nog afgewezen wordt. Wat valt er niet te snappen. Of gaat het om de juf?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat je heel geen vriendin hebt. Dat je dat verzint. En dat je in je eigen verzinsel toch nog afgewezen wordt. Wat valt er niet te snappen. Of gaat het om de juf?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
ja hoor we hebben zowat alles al wel eens uitgeprobeerd behalve dit dan
14quote:we hebben zowat alles al wel eens uitgeprobeerd
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
14![]()
Kijk eens, een kleurplaat van de juf:
[ afbeelding ]
Hij is nog jong en durft nog niet zo goed. Hij moet nog aan het idee wennen,quote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef Frasier het volgende:
Wat een smerig jong ben jij. En probeer je nou niet extreem hetero voor te doen, die homoseksuele trekjes zijn er bij jou wel degelijk.
Ik vind dat een mooie kledingkast. Waar gekocht???quote:Op maandag 16 februari 2009 15:49 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hij is nog jong en durft nog niet zo goed. Hij moet nog aan het idee wennen,
[ afbeelding ]
kkjoodquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef trifko het volgende:
als je het zo graag wilt mag je je tong wel in die van mijne duwen.. ik heb wel van die gedroogde poep aan mijn bilhaar..
"Aarskruim"quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef trifko het volgende:
als je het zo graag wilt mag je je tong wel in die van mijne duwen.. ik heb wel van die gedroogde poep aan mijn bilhaar..
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef trifko het volgende:
Dat zijn tweequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Natrium het volgende:
Voor dit topic is maar 1 smiley geschikt:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |