Niets ten nadele van Common, mag ik hopen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind het voornamelijk kut dat Common er ookk aan meedoet.
Vroeger was het zoo veel beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Common, mag ik hopen?
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef TheClown1 het volgende:
vroeger was alles beter, rappers wisten waarover ze lullen en gingen niet mee met die hype maar ach geld is geld...
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef -AnneX- het volgende:
kayne west is toch die knakker die 90% van "zijn" nummers gemaakt heeft met samples van bestaande nummers?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:11 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik The Chronic en Doggystyle nog luister...en goed vindt.
American Psycho ftwquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Een met bloed besmeurde Patrick Bateman die een straathoer achterna rent met een kettingzaag maakt een hoop goed!
Jij zit te twijfelen! Oh, friend indeed.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Kanye West heeft echt geniale albums op z'n naam staan. Hij deed lekker z'n eigen ding en dat kwam ontzettend goed uit de verf.
Maar waarom moet Kanye met z'n nieuwe album mee met de massa ? Ik heb het niet eens geluisterd. Na 2 singels te gehoord hebben op de TV ben ik me echt af gaan vragen of Kanye West ooit nog iets geniaals gaat maken, die robotstem zit vast op z'n hele nieuwe album.
Klacht : Kanye West van tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef LasTeR het volgende:
The college dropout![]()
Late registration![]()
Graduation![]()
808s & Heartbreak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |