Wat?quote:
Dat scheelt hequote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef tripack het volgende:
[..]
dat scheeltof is dat juist jammer?
quote:
Heeft ie al gedaanquote:
que ?quote:
lekker hoorquote:
fijne avond en tot morgenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef tripack het volgende:
zo lekker opruimen en naar huis![]()
fijne avond iedereen
Mogguh WLquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:16 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh allemaal!
Om het wereldrecord te breken, moet je dan méér dan 42.195 bakken koffie drinken binnen 2:03.59 (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_(sport))quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Sterf!
nou ik ben behoorlijk slaapdronken nog. tering zeg...
* WhiteLightning gaat even een koffie marathon houden.
Eind maart in Noord-Amerika dus, Europa mag nog even wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , nou die gasten zoeken het maar uit.ik hou verschrikkelijk van sport, ik kijk er graag naar
hey wanneer komt metallica nou met GH ?
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
godver zeg , haha das niet normaal man!![]()
nou eerst maar ff downloaden dan. (als het dvd5 is dan) dvd9 werkt niet bij mij
wanneer pasen en pinksteren op dezelfde dag vallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , nou die gasten zoeken het maar uit.ik hou verschrikkelijk van sport, ik kijk er graag naar
hey wanneer komt metallica nou met GH ?
haha, goed -Madsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik vind ze allemaal té lastig op expertquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thanks
Er zaten wel wat lastige nummertjes tussen hoor..
Vooral TTFAF was erg lastig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
niet in jezelf lullenGOEIEMORREGEEEN!!
Bier ?riiight, like im gonna clickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ja maar kijk, daarom ben ik een eindbaas, en jij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal té lastig op expert
je wil wel, geef maar toe!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
riiight, like im gonna click
ik wist het welquote:
dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil wel, geef maar toe!
Hangt er vanaf!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ey, als iemand op de knien gaat voor je telefoonnummer, doe je het goed..toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja meestal ga ik bier drinken als ik het ga spelen, dus ik heb een handicapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daarom ben ik een eindbaas, en jij niet
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Met 2 biertjes speel je wel iets beter GH dan normaal gesprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja meestal ga ik bier drinken als ik het ga spelen, dus ik heb een handicap
Alleen hoe meer het er worden, hoe lastiger het wordt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ey, als iemand op de knien gaat voor je telefoonnummer, doe je het goed..toch?
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Mogguh
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist het welik ben trots op je!
, ik heb em als wallpaper, hier op mijn werk
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |