quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef svk1985 het volgende:
hiphouse wordt het genoemd volgens mij
neequote:
heel goedquote:
quote:Het verhaal speelt zich af in de jaren '60 in een nieuwbouwdorp dat uit één straat bestaat, en het aanliggende bos, en vertelt het verhaal van de mensen die in deze straat wonen. Tijdens de Nationale Filmquiz 2006 verklaarde Van Warmerdam dat hij dit zelf zijn beste film vindt. Voor deze film won hij een Gouden Kalf voor de beste regie, en kreeg een nominatie voor de International Fantasy Film Award. Rudolf Lucieer won ook een Gouden Kalf voor beste acteur voor zijn vertolking van de boswachter Anton. In 2007 werd de Canon van de Nederlandse film bekend gemaakt en daar is deze film ook op terechtgekomen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef svk1985 het volgende:
noorderlingen?
terecht.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
TVP
(ik heb geen punten gekregen van het vorige topic)
fixed, ik had je nieuw in de lijst gezetquote:Op maandag 16 februari 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
TVP
(ik heb geen punten gekregen van het vorige topic)
O ben jij er zo één!! Zo naar, die mensen die zich 10x aan je voorstellen........quote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
fixed, ik had je nieuw in de lijst gezet
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
O ben jij er zo één!! Zo naar, die mensen die zich 10x aan je voorstellen........
![]()
thanx!
zutphen is fout, de andere 4 goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef tomtomaat het volgende:
nijmegen arnhem apeldoorn doetinchem zutphen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |