ja, jij hebt nu weer wat ik nu nog in mijn korte periode ook heb.. de peuken bijna uit iemand hand kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoop het ook . De eerste paar dagen na zo'n mededeling zijn het moeilijkste waarschijnlijk (tenzij ik niet snel wat anders vind want dan gaat de verveling ook meetellen) . Ik vind het ook zonde natuurlijk om die 6 maanden zonder sigaret weg te gooien maar toch moet ik wel even wegkijken bij elke sigarenboer (terwijl ik dat in de januari niet meer zo erg had)
quote:
Doe me best . Gebruiken jullie trouwens hulpmiddelen? Ik heb het tot nu toe zonder gedaan, behalve dat ik me helemaal gek vreet aan de mentos-kauwgom en dat ik altijd honger heb. Geloof eerlijk gezegd niet in nicotinekauwgom of pleisters ofzo. Denk gewoon dat het iets psychisch is, zeker aangezien je lichamelijke verslaving na 3 dagen al verdwenen is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh het zou zo zonde zijn om nu terug te vallen, hou vol joh!!!
ja erg is dat he? . Je ziet echt elke sigaret. Op de een of andere manier valt het dan pas op hoeveel mensen er eigenlijk roken. En als ze dan langslopen en die geur van een brandende sigaret komt dan meequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, jij hebt nu weer wat ik nu nog in mijn korte periode ook heb.. de peuken bijna uit iemand hand kijken.
Als je je te erg gaat vervelen, dan gaan we samen het hattrick topic volspammen, maar eerst ff werk vinden
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik niks anders, van nicotine kauwgum krijg ik onwijs de hik
Ik heb een grote doos hele zure appelbubblegum staan op mn werk, daar ga ik echt van over mn nek en krijg ik kramp in mn kaken van
Ik wil wel suikervrije chubbachubs maar die zijn overal op
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. Ik ga maar even de huiskamer poetsen geloof ik
Wonen jullie ver van Haarlem ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Nee die waren maandag al op toen ik van Greys die tip kreeg.
Ik wil gewoon zuigen
Kauwen is niet echt een goed alternatief
Ik heb ze gekocht bij de super de boer en bij kleinere sigarenwinkeltjes!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik niks anders, van nicotine kauwgum krijg ik onwijs de hik
Ik heb een grote doos hele zure appelbubblegum staan op mn werk, daar ga ik echt van over mn nek en krijg ik kramp in mn kaken van
Ik wil wel suikervrije chubbachubs maar die zijn overal op
Hoeveel onderzoeken wil je Maarten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En zesje... is dat spul wel getest ?
Nee joh, dat wil je helemaal niet, met je kindje in je buik.quote:
Oeh ik ga morgenaaf wel ff naar de Super!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht bij de super de boer en bij kleinere sigarenwinkeltjes!
Zijn van zulke doosjes: klik
Anders heb ik er ook nog wel 3
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Mylene, when you are at it; ik mag naar de jaar stoppers!
Dat inderdaad ja En het feit dat het wennen is als je ff ergens zit waar je niet mag roken en je hebt dan ff pauze dat je niet naar buiten hoeftquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja erg is dat he? . Je ziet echt elke sigaret. Op de een of andere manier valt het dan pas op hoeveel mensen er eigenlijk roken. En als ze dan langslopen en die geur van een brandende sigaret komt dan mee
Goed plan . Maar inderdaad eerst wat anders vinden
Amaaazing!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef zesje het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoeken wil je Maarten.
Ik zou zeggen lees het stukje van Yvonne die legt het prima uit. Ik heb zelf geen enkel belang bij of ervaring met Tabex maar aangezien er zoveel mensen op zoek zijn naar een niet nicotine houdend hulpmiddel en die nu allemaal uitkomen de belachelijk dure Champix van Farmaceutische reus Pfizer. En dat terwijl er een natuurlijker en vele malen goedkoper vergelijkbaar alternatief is met Tabex. Toch de moeite waard om te proberen. Op Stoppen met roken blog zijn verschillende mensen succesvol gestopt mbv Tabex.
Gefeliciteerd .quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Heb ik ook gedaanDoe ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, jij hebt nu weer wat ik nu nog in mijn korte periode ook heb.. de peuken bijna uit iemand hand kijken.
Als je je te erg gaat vervelen, dan gaan we samen het hattrick topic volspammen, maar eerst ff werk vinden
haha mooi op tijd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanDoe ik ook.
Vandaag trouwens een heerlijk dagje gehad, Niet ecth extreme behoefte aan nicotine gehad, en veel minder koffie gedronken. Heb zowaar de behoefte om naar bed te gaan zometeen.
Dammit, wat ongelofelijk goed van je! Feli!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Amaaazing!
Ik ga voor de dure agressieve variant. Dat is beter. Voor Cc ook, die doet het ook goed op chemische troep.
Ik ben zoooooooo trots op je! Wat zullen je hondjes ook blij zijn dat ze van die rookmeur af zijn!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Three days, 9 hours, 19 minutes and 54 seconds. 47 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,19. Life saved: 3 hours, 55 minutes.
Vanochtend werd ik voor het eerst een beetje blij van die teller die aan sprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |