quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef ralfie het volgende:
[..]
Je haat de studie niet, maar leren wel? Wat denk je dat je na je studie gaat doen? Rest van je leven anios zonder enige vorm van bijscholing?
@dotKoen: Ik ga nutteloze discussies vortaan uit de weg. Heb ooit tegen zo'n psycholoog gezegd dat ik hun communicatietraining maar onzin vond na 2 jaar coschappen. Of ik na de les even met haar verder wilde babbelen. Ja daag.
Laat ik het zo zeggen dat ik het leren na een week lang alle plaatsen, functies, types, subtypes, neurotransmitters, uitzonderingen van alle 100 miljoen receptoren die je in je lichaam hebt in je hoofd stampen aardig zat benquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef ralfie het volgende:
[..]
Je haat de studie niet, maar leren wel? Wat denk je dat je na je studie gaat doen? Rest van je leven anios zonder enige vorm van bijscholing?
@dotKoen: Ik ga nutteloze discussies vortaan uit de weg. Heb ooit tegen zo'n psycholoog gezegd dat ik hun communicatietraining maar onzin vond na 2 jaar coschappen. Of ik na de les even met haar verder wilde babbelen. Ja daag.
pieperdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik het leren na een week lang alle plaatsen, functies, types, subtypes, neurotransmitters, uitzonderingen van alle 100 miljoen receptoren die je in je lichaam hebt in je hoofd stampen aardig zat ben
Als het nou na morgen voor bij was, dan was het niet zo ernstig, maar het ergste is nog dat ik volgende week de hele week alle ontstekingsmediatoren etc in mn hoofd mag gaan stampenquote:
Dat soort dingen moet je ook gewoon niet lerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als het nou na morgen voor bij was, dan was het niet zo ernstig, maar het ergste is nog dat ik volgende week de hele week alle ontstekingsmediatoren etc in mn hoofd mag gaan stampen
Blijkbaar wel, want de vorige keer deed ik het niet en toen had ik een 5quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook gewoon niet leren
Allereerst wens ik je oma veel sterkte toe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef dotKoen het volgende:
Fijn, familie die om 22:30 advies van je wil over de twee TIAs van je oma een paar uur daarvoor... Was wel gezien door vervangende huisarts, inmiddels.
10% per jaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef dotKoen het volgende:
Weet niet of dat echt handig was, heb niet echt een goed antwoord gegeven op recidiefkans denk ik.
Ik speel vaak van de domme als ze om advies vragen, dus zo vaag mogelijk antwoorden. Als ze echt advies willen gaan ze maar naar hun huisarts.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef dotKoen het volgende:
Wat doen jullie in dergelijke situaties? (moet bekennen dat mijn betweterige inmenging in topics in LIF nu ook wel in een nieuw licht zie)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Spyronius het volgende:
Hoppaaaa, ronde 1 van summa gehaald, nu nog 41 mensen wegspelen en ik word ook arts
welke? waar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:31 schreef starla het volgende:
Maandag is het zover...mijn laatste stage...de klinische stage....
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Spyronius het volgende:
Hoppaaaa, ronde 1 van summa gehaald, nu nog 41 mensen wegspelen en ik word ook arts
Hmm helaas. Vooral over benenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:36 schreef Repeat het volgende:
Gaat het over die kerel die hun penis afsnijden?
Succesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Spyronius het volgende:
verkorte opleiding waarbij zowel klinische geneeskunde als fundamenteel onderzoek gecombineerd worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
SuccesSumma is verkorte geneeskunde opleiding toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |