http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.htmlquote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe draait Vista op zo'n Imac of ibook ding? Vergelijkbaar qua snelheid en prestatie met een normale moderne PC / laptop?
Ja, ik weet het. Daarvoor koop je geen mac natuurlijk. Maar toch..voor de applicaties bijvoorbeeld waarvoor geen macalternatief is.
met een budget van 1000 euro zal dat niet lukkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.html
Over niet lezen gesproken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.html
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Over niet lezen gesproken.
Ze hebben een HANDVOL laptops getest waaronder 1 MAC, en van DIE groep laptops was de Macbook pro het snelste, het is dus niet de beste laptop voor Vista overall..
*zucht*.
Precies, lekker moeilijk een recente peperdure Macbook Pro tegen een budget Acer ofzoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.
Vast toen net de nieuwe Macbook Pro uit was.
Nee, want die kwam in oktober 2008 uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.
Vast toen net de nieuwe Macbook Pro uit was.
Makkelijk zeggen, maar dat was niet zoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, lekker moeilijk een recente peperdure Macbook Pro tegen een budget Acer ofzo. Mag het dat die MAC sneller is?
.
Dan nog klopt dat bericht niet, je kon op dat moment (bijv) bij Dell een veel snellere machine kopen...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen, maar dat was niet zo
Hetzelfde hier. Ook nog nooit een mac gehad, maar het ziet er toch allemaal verdomd gelikt uit allemaal. Wel zou ik dan ook vista erop zetten erbij. Maar dan die prijs he! Daarbij speelt dan natuurlijk ook het 'ja, maar dat is nog beter!' effect. Je hebt dan dus de normale macbook en de pro. De pro lijkt dan toffer. En daarvan heb je dan ook weer de 17 inch. Kolere zeg, da's pas echt een duur ding.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:12 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Nog nooit een mac computer gehad en toch geil ik erop.. zucht.. Ik wil best op een mac zowel osx als vista draaien alleen dan moet ik nog een tijdje sparen denk ik!
Wel een mac maar dan met Vista.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ook nog nooit een mac gehad, maar het ziet er toch allemaal verdomd gelikt uit allemaal. Wel zou ik dan ook vista erop zetten erbij. Maar dan die prijs he! Daarbij speelt dan natuurlijk ook het 'ja, maar dat is nog beter!' effect. Je hebt dan dus de normale macbook en de pro. De pro lijkt dan toffer. En daarvan heb je dan ook weer de 17 inch. Kolere zeg, da's pas echt een duur ding.
Daarom zei ik al, laat 'm maar paralleles draaien. Voor ieder wat wils.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel een mac maar dan met Vista.
Sommige dingen zijn gewoon echt niet beschikbaar voor de macquote:Op maandag 16 februari 2009 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel een mac maar dan met Vista.
Omdat je niet naar Public Enemy hebt geluisterd:quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Gvd.. Ik weet geeneens waarom ik een mac wil! Omdat het zo mooi is?
En omdat je een meeloper bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Gvd.. Ik weet geeneens waarom ik een mac wil! Omdat het zo mooi is?
Ik ken niemand met een mac.. Sukkelquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En omdat je een meeloper bent.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En omdat je een meeloper bent.
Kun je op een Mac eigenlijk echt toffe spellen als Rollercoaster Tycoon en Transport Tycoon/OTTD ook installeren?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een mac om maar 1 reden... OSX.
Bijvoorbeeld het gemak waarmee je onder OSX applicaties installeert: http://dl.getdropbox.com/u/286351/ff305osxinstall.swf
Ow ik speel nu op mijn macbookje onder OSX games als C&C3, Spore en SimCity 4.
Ik alleen WoWquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een mac om maar 1 reden... OSX.
Bijvoorbeeld het gemak waarmee je onder OSX applicaties installeert: http://dl.getdropbox.com/u/286351/ff305osxinstall.swf
Ow ik speel nu op mijn macbookje onder OSX games als C&C3, Spore en SimCity 4.
Ach, Windows bashen kan je ook niet onderbouwen, dus het verbaasd me ook totaal niet waarom je niet kan onderbouwen waarom je een Mac wiltquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een mac.. Sukkel
http://www.apple.com/games/quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je op een Mac eigenlijk echt toffe spellen als Rollercoaster Tycoon en Transport Tycoon/OTTD ook installeren?
Luister, ik heb totaal geen verstand van computers en vraag fokkers om hun mening en dan krijg ik jou gezeik.. Daar heeft NIEMAND toch wat aan, ga in bad zitten ofzo!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, Windows bashen kan je ook niet onderbouwen, dus het verbaasd me ook totaal niet waarom je niet kan onderbouwen waarom je een Mac wilt
* Netsplitter mompelt iets over een open deur....quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Luister, ik heb totaal geen verstand van computers en vraag fokkers om hun mening en dan krijg ik jou gezeik.. Daar heeft NIEMAND toch wat aan, ga in bad zitten ofzo!
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik word geak van windows, al die onnodige shit! Mijn budget zo'n 1000 euro
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik vind windows niet bepaald gebruiksvriendelijk.. En wat vinden jullie daarvan bij mac?
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!
Nee dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |