Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Intocable het volgende:
[..]
Maar koop je een Mac om op te gamen ??
Ja elke MAC user wel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:21 schreef boskameel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Er is niets mis met de discussie. Maar zo'n beetje alles wat jij wil kan prima met een Mac hoor, alleen kan het ook op een PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??
Goed beargumenteerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Rustig man.. Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam!
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!
Vista is dan ook niet gemaakt voor oude krotten van PC's, denk jij dat OSX 10.5 lekker draait op een MAC van 5 jaar terug met 512MB.quote:Af en toe beetje gamen zoals warrock, battlefield 2.. (meer kan mijn pc niet aan)
Dan heb jij je nog niet goed ingelezen in de mac vs. pc literatuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Appelmoesjeee het volgende:
- Office (Dit heb ik veel nodig om te werken en ik ontvang veel .doc dus kan niet naar iwork overstappen)
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dan heb jij je nog niet goed ingelezen in de mac vs. pc literatuur.
Dit hele topic staat vol met ononderbouwde kreten over zowel Mac als PC, maar je weet míjn post eruit te pikken, die nota bene wél een argument bevat? Get a lifequote:Op maandag 16 februari 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja elke MAC user wel ja. Wij van WC-eend.....
In mij optiek is het niet zo. en nu?
AR-GU-MEN-TEN!! Jehova;s altijd...
Wij van WC-Eend..........quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef dottinator het volgende:
TS, misschien is dit een nuttige objectieve bron voor jou: http://www.appleinsider.com/article.php?id=3633
Het gaat over een onderzoek onder pc en mac-gebruikers om te kijken over welk systeem men het meest tevreden is. Windows Vista staat onderaan en Mac OS X staat bovenaan. Zegt genoeg lijkt me.
"Members are credentialed professionals who spend their everyday lives working on the frontline of technological change."quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef dottinator het volgende:
[..]
Het is een onafhankelijk onderzoek.
Dit ook:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef dottinator het volgende:
[..]
Het is een onafhankelijk onderzoek.
Heel onderzoek kan de prullebak in:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef dottinator het volgende:
TS, misschien is dit een nuttige objectieve bron voor jou: http://www.appleinsider.com/article.php?id=3633
Het gaat over een onderzoek onder pc en mac-gebruikers om te kijken over welk systeem men het meest tevreden is. Windows Vista staat onderaan en Mac OS X staat bovenaan. Zegt genoeg lijkt me.
geen virussen voor Macquote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef n8n het volgende:
Waarom probeer je geen Mac, alle dingen die jij opnoemt kunnen ze zo in elke Apple retailer laten zien. Ze kunnen je verder nog informeren en laten je gerust van alles en nog wat uitproberen. Ik heb hier de keus tussen een PowerMac G4 op 733MHz (OS X.4) en een P3 3.0Ghz (XP) om mee te werken, toch zal ik altijd voor de Mac gaan, ondanks het krachtverschil werk ik hier gewoon sneller mee, maar dat is natuurlijk persoonlijk, Wat ik onder andere prettiger vindt aan OS X dan een willekeurige Windows-versie:Geen virussen, malware oid, dus geen scanner nodig en je kan alles met een gerust hart downloaden.
Geen idee, zal er morgen eens op lettenquote:Consistente interface, die op mijn Mac met 32MB videogeheugen sneller aanvoelt dan de P3 met daarin 128MB videogeheugen.
Op het werk al heel vaak OSX opnieuw moeten installeren omdat de shit niet meer werkte zoals hoorderquote:Ik heb nog nooit een OS X-installatie kunnen vernielen, terwijl ik toch aardig wat ongein uithaal.
ook niet waar, scanproblemen op mac op het werk, niets reageerde meer behalve rebootquote:Als een applicatie al vastloopt heeft de rest van je systeem daar geen last van.
op dit punt geef ik je gelijkquote:Alles wat overbodig is wordt weggelaten, wat je terug ziet in de kabels die uit je computer komen, een systeemkast, alles zit in het scherm en ook de interface is erg clean of anders zo te maken.
Verklaar dat eens??quote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef n8n het volgende:Alles wat overbodig is wordt weggelaten, wat je terug ziet in de kabels die uit je computer komen, een systeemkast.
Noem eens 3 grootschalige infecties in de afgelopen 2 jaar?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geen virussen voor Macgoede grap man
Zoals je eigen link zegt, zijn er dus wel virussen voor de Mac. Het is wel zo dat de Mac minder interessant is voor virussen en hun maker omdat het een minder grote en vaker meer ervaren doelgroep is.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Noem eens 3 grootschalige infecties in de afgelopen 2 jaar?. Voor de Mac dan hè. Ik geef je alvast een tip:
http://tweakers.net/nieuw(...)ac-os-x-ontdekt.html
er komt als je dat wilt 1 kabel uit, de netkabel, en een systeemkast heeft een Mac niet, want die zit in het scherm, alhoewel ik hier wel de iMac voor ogen had. Dat vind ik nu wel een nadeel, de Mac mini is veel te duur en/of te lanzaam, een Mac Pro geen optie ivm het budget dus een iMac of Macbook blijven over.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geen virussen voor Macgoede grap man
[..]
Link? Onder OS9 misschien, dat komt uit het Windows 95-tijdperk
Geen idee, zal er morgen eens op letten
[..]
Onder XP zie ik vaak dat de inhoud van de vensters blijft hangen, menu's die niet komen waardoor je nogmaals klikt, Msn-popups die blijven hangen enz.
Op het werk al heel vaak OSX opnieuw moeten installeren omdat de shit niet meer werkte zoals hoorder
[..]
ISinds ik met een Mac werk en vrienden en mensen om me heen het hebben leren kennen, zijn er nu 6 op een Mac overgegaan, waarvan 3 absolute combuternoobs. Nog nooit heb ik OS X opnieuw hoeven installeren, de meeste 'fouten' die ik heb gezien kwamen nog uit hun manier van werken met Windows.
ook niet waar, scanproblemen op mac op het werk, niets reageerde meer behalve reboot
[..]
Ik heb 1 keer een vastgelopen Mac meegemaakt, dat bleek aan later geinstalleerd RAM te hebben gelegen, RAM verwijderd, opnieuw opgestatrt en het werkte weer als een zonnetje.
op dit punt geef ik je gelijk
Bij een notebook komt er ook maar 1 kabel uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef n8n het volgende:
[..]
er komt als je dat wilt 1 kabel uit, de netkabel, en een systeemkast heeft een Mac niet, want die zit in het scherm, alhoewel ik hier wel de iMac voor ogen had. Dat vind ik nu wel een nadeel, de Mac mini is veel te duur en/of te lanzaam, een Mac Pro geen optie ivm het budget dus een iMac of Macbook blijven over.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |