Of je moet geld zet hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:54 schreef Yuin het volgende:
Als je daar een mac voor aanschaft ben je niet goed wijs
ik stond een paar maanden geleden voor precies hetzelfde dillemma als jou : mac of pcquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Heleu ik ga een nieuwe computer kopen alleen ik twijfel tussen een mac of een pc..
Ik heb nu een windows vista draaien op een toshiba p106..
Wat ik op mijn computer doe
- Internetten (hyves/fok!/mail enzo)
- Limewire (muziek en films downloaden)
- Itunes (Om muziek op myn iPod Touch te zetten)
- Office (Dit heb ik veel nodig om te werken en ik ontvang veel .doc dus kan niet naar iwork overstappen)
- Af en toe beetje gamen zoals warrock, battlefield 2.. (meer kan mijn pc niet aan)
Nja dat was het wel, kunnen de bovenste dingen ook op een mac en welke mac raden jullie dan aan?
Bedankt
En waar wordt je gek van dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik word geak van windows, al die onnodige shit! Mijn budget zo'n 1000 euro
Bullshit ik game ook op mijn MacBook Pro. Maar voor 1000,- heb je geen mac...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:00 schreef Intocable het volgende:
Mac is er niet voor gemaakt om op te gamen.
Premiere, Photoshop, QuarkXpress gaan ook perfect op een pc.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik merk toch heel vaak bij veel mensen dat het "hip" is om een Apple te hebben, dan ben je de shit, lol. De meeste mensen staan er dan ook niet bij stil dat de gemiddelde gebruiker beter af is met een PC.
Ik zou zeggen, pak je een Mac als je programma's zoals Premiere, Photoshop, QuarkXpress wilt runnen, die werken heerlijk op die iMac met dat prachtige scherm + kleuren.
Wil je gamen, internetten of office'en, gebruik dan een PC (alhoewel internet/office ook op mac gaat, maar daarvoor is een Mac te duur imo en overbodig)
Dat klopt, alleen QuarkXpress niet, of in ieder geval gebruikt ieder beschaafd mens InDesign op de PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Premiere, Photoshop, QuarkXpress gaan ook perfect op een pc.
Maar je hebt gamen en gamen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bullshit ik game ook op mijn MacBook Pro. Maar voor 1000,- heb je geen mac...
Er bestaan wel spellen, maar niet zo veel als op Windows.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik vind 2de hands prima en het gamen is niet noodzakelijk heur!
Maar er bestaan toch spellen speciaal voor de mac? En een mac mini kost maar 500 euro
Dat ligt dan meer aan jou dan aan Windows.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik vind windows niet bepaald gebruiksvriendelijk.. En wat vinden jullie daarvan bij mac?
Ligt aan persoonlijke smaak & jouw hoofd doeleind.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Maar ik vind windows niet bepaald gebruiksvriendelijk.. En wat vinden jullie daarvan bij mac?
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.
Kom op zeg, Windows XP/Vista en Apple OSX zijn nagenoeg hetzelfde in gebruik. Ik werk met ze allebei en als je met allebei ervaring hebt opgedaan merk je dat de verschillen en mogelijkheden minimaal zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 12:09 schreef Appelmoesjeee het volgende:
en ik denk dat elke Windows gebruiker kan be-amen dat Windows gebruiksvriendelijker is.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
Mac is in mijn optiek vele malen gebruiksvriendelijker dan Windows, en ik denk dat elke Mac user dat wel kan beamen.
Maar koop je een Mac om op te gamen ??quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef boskameel het volgende:. Het enige voordeel van Windows vind ik dat je er beter op kunt gamen. Verder niet.
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Intocable het volgende:
[..]
Maar koop je een Mac om op te gamen ??
Ja elke MAC user wel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef dottinator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:21 schreef boskameel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Er is niets mis met de discussie. Maar zo'n beetje alles wat jij wil kan prima met een Mac hoor, alleen kan het ook op een PC.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:23 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Ik weet dat dit een eeuwen lange discussie is.. Ik ga maar eens alles uitlpuizen en er een overzicht over schrijven over de voor en nadelen! Ik heb toch vakantie
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ga je m'n vraag nog beantwoorden of ben je gewoon de meute aan het naouwehoeren over Windows??
Goed beargumenteerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Rustig man.. Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam!
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Appelmoesjeee het volgende:
[..]
Ik gebruik windows vista, zwaar kut en langzaam (net als wat jij ff moet gaan doen, rustig!)!
Vista is dan ook niet gemaakt voor oude krotten van PC's, denk jij dat OSX 10.5 lekker draait op een MAC van 5 jaar terug met 512MB.quote:Af en toe beetje gamen zoals warrock, battlefield 2.. (meer kan mijn pc niet aan)
Dan heb jij je nog niet goed ingelezen in de mac vs. pc literatuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Appelmoesjeee het volgende:
- Office (Dit heb ik veel nodig om te werken en ik ontvang veel .doc dus kan niet naar iwork overstappen)
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dan heb jij je nog niet goed ingelezen in de mac vs. pc literatuur.
Dit hele topic staat vol met ononderbouwde kreten over zowel Mac als PC, maar je weet míjn post eruit te pikken, die nota bene wél een argument bevat? Get a lifequote:Op maandag 16 februari 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja elke MAC user wel ja. Wij van WC-eend.....
In mij optiek is het niet zo. en nu?
AR-GU-MEN-TEN!! Jehova;s altijd...
Wij van WC-Eend..........quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef dottinator het volgende:
TS, misschien is dit een nuttige objectieve bron voor jou: http://www.appleinsider.com/article.php?id=3633
Het gaat over een onderzoek onder pc en mac-gebruikers om te kijken over welk systeem men het meest tevreden is. Windows Vista staat onderaan en Mac OS X staat bovenaan. Zegt genoeg lijkt me.
"Members are credentialed professionals who spend their everyday lives working on the frontline of technological change."quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef dottinator het volgende:
[..]
Het is een onafhankelijk onderzoek.
Dit ook:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef dottinator het volgende:
[..]
Het is een onafhankelijk onderzoek.
Heel onderzoek kan de prullebak in:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef dottinator het volgende:
TS, misschien is dit een nuttige objectieve bron voor jou: http://www.appleinsider.com/article.php?id=3633
Het gaat over een onderzoek onder pc en mac-gebruikers om te kijken over welk systeem men het meest tevreden is. Windows Vista staat onderaan en Mac OS X staat bovenaan. Zegt genoeg lijkt me.
geen virussen voor Macquote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef n8n het volgende:
Waarom probeer je geen Mac, alle dingen die jij opnoemt kunnen ze zo in elke Apple retailer laten zien. Ze kunnen je verder nog informeren en laten je gerust van alles en nog wat uitproberen. Ik heb hier de keus tussen een PowerMac G4 op 733MHz (OS X.4) en een P3 3.0Ghz (XP) om mee te werken, toch zal ik altijd voor de Mac gaan, ondanks het krachtverschil werk ik hier gewoon sneller mee, maar dat is natuurlijk persoonlijk, Wat ik onder andere prettiger vindt aan OS X dan een willekeurige Windows-versie:Geen virussen, malware oid, dus geen scanner nodig en je kan alles met een gerust hart downloaden.
Geen idee, zal er morgen eens op lettenquote:Consistente interface, die op mijn Mac met 32MB videogeheugen sneller aanvoelt dan de P3 met daarin 128MB videogeheugen.
Op het werk al heel vaak OSX opnieuw moeten installeren omdat de shit niet meer werkte zoals hoorderquote:Ik heb nog nooit een OS X-installatie kunnen vernielen, terwijl ik toch aardig wat ongein uithaal.
ook niet waar, scanproblemen op mac op het werk, niets reageerde meer behalve rebootquote:Als een applicatie al vastloopt heeft de rest van je systeem daar geen last van.
op dit punt geef ik je gelijkquote:Alles wat overbodig is wordt weggelaten, wat je terug ziet in de kabels die uit je computer komen, een systeemkast, alles zit in het scherm en ook de interface is erg clean of anders zo te maken.
Verklaar dat eens??quote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef n8n het volgende:Alles wat overbodig is wordt weggelaten, wat je terug ziet in de kabels die uit je computer komen, een systeemkast.
Noem eens 3 grootschalige infecties in de afgelopen 2 jaar?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geen virussen voor Macgoede grap man
Zoals je eigen link zegt, zijn er dus wel virussen voor de Mac. Het is wel zo dat de Mac minder interessant is voor virussen en hun maker omdat het een minder grote en vaker meer ervaren doelgroep is.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Noem eens 3 grootschalige infecties in de afgelopen 2 jaar?. Voor de Mac dan hè. Ik geef je alvast een tip:
http://tweakers.net/nieuw(...)ac-os-x-ontdekt.html
er komt als je dat wilt 1 kabel uit, de netkabel, en een systeemkast heeft een Mac niet, want die zit in het scherm, alhoewel ik hier wel de iMac voor ogen had. Dat vind ik nu wel een nadeel, de Mac mini is veel te duur en/of te lanzaam, een Mac Pro geen optie ivm het budget dus een iMac of Macbook blijven over.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
geen virussen voor Macgoede grap man
[..]
Link? Onder OS9 misschien, dat komt uit het Windows 95-tijdperk
Geen idee, zal er morgen eens op letten
[..]
Onder XP zie ik vaak dat de inhoud van de vensters blijft hangen, menu's die niet komen waardoor je nogmaals klikt, Msn-popups die blijven hangen enz.
Op het werk al heel vaak OSX opnieuw moeten installeren omdat de shit niet meer werkte zoals hoorder
[..]
ISinds ik met een Mac werk en vrienden en mensen om me heen het hebben leren kennen, zijn er nu 6 op een Mac overgegaan, waarvan 3 absolute combuternoobs. Nog nooit heb ik OS X opnieuw hoeven installeren, de meeste 'fouten' die ik heb gezien kwamen nog uit hun manier van werken met Windows.
ook niet waar, scanproblemen op mac op het werk, niets reageerde meer behalve reboot
[..]
Ik heb 1 keer een vastgelopen Mac meegemaakt, dat bleek aan later geinstalleerd RAM te hebben gelegen, RAM verwijderd, opnieuw opgestatrt en het werkte weer als een zonnetje.
op dit punt geef ik je gelijk
Bij een notebook komt er ook maar 1 kabel uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef n8n het volgende:
[..]
er komt als je dat wilt 1 kabel uit, de netkabel, en een systeemkast heeft een Mac niet, want die zit in het scherm, alhoewel ik hier wel de iMac voor ogen had. Dat vind ik nu wel een nadeel, de Mac mini is veel te duur en/of te lanzaam, een Mac Pro geen optie ivm het budget dus een iMac of Macbook blijven over.
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Zoals je eigen link zegt, zijn er dus wel virussen voor de Mac. Het is wel zo dat de Mac minder interessant is voor virussen en hun maker omdat het een minder grote en vaker meer ervaren doelgroep is.
quote:Nadat de gebruiker het .tgz-bestand op zijn harddisks heeft opgeslagen moet deze het handmatig uitpakken door er op te dubbelklikken waarna het 'virus' pas geactiveerd wordt zodra de gebruiker dubbelklikt op het enige zichbare bestand wat het archief bevat. Indien de gebruiker niet is ingelogd als admin, moet deze tevens zijn wachtwoord invoeren om het virus te installeren. Een uitgebreide analyse van het virus is te lezen op het forum van Ambrosia Software. Andrew Welch, die het virus uitgebreid heeft bestudeerd, is van mening dat het zeer onwaarschijnlijk is dat iemand 'ongemerkt' met het 'virus' wordt besmet.
Ik zie nergens waar het specifiek om een notebook gaat, en dat is heel anders dan een desktop al is het maar om de resolutie en het bijbehorende comfort van een groter scherm.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij een notebook komt er ook maar 1 kabel uit.
Verschrikkelijk non argument dus.
Mja als je bedoel design-wise dan vind ik de Mac wel mooier, maar voor gebruiksgemak heeft dit geen enkele invloed.... maar er zijn voor PC genoeg cases tekoop die evenmooi zoniet mooier zijn dan de mac.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij een notebook komt er ook maar 1 kabel uit.
Verschrikkelijk non argument dus.
Klopt, is ook zo onder Windows, maar iedereen slaat advies in de wind en werkt al local admin.quote:
Ik ben het eens met je, maar ik denk dat hij deze mac bedoelde; hij zei dat de kast in het scherm zat, wat bij jouwe niet het geval is, bij deze welquote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten idd geen kabels op een MAC.
[ afbeelding ]
Hou toch eens op met dat soort achterlijke nutteloze zaken erbij te halen. Nogmaals. niets mis met OSX, maar dit soort "argumenten" vind ik altijd zo zielig.
Das een iMac, er zijn meer smakenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je, maar ik denk dat hij deze mac bedoelde;
[ afbeelding ]
Nee, ik zei dan ook dat de TS beter een PC kan kopenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een iMac, er zijn meer smaken. En werkt die met wireless-240V ofzo?
.
En dan nog, is dat een argument om dan maar wel een MAC te nemen?.
Voor sommige mensen wel en die gaan er dan Windows op draaien....quote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das een iMac, er zijn meer smaken. En werkt die met wireless-240V ofzo?
.
En dan nog, is dat een argument om dan maar wel een MAC te nemen?.
Op dezelfde manier waarop een handleiding Format C: suggereert dat het nodig is om je systeem te verbeteren oid. Als je daar in trapt ben je wel heel stom.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
En, is het een virus of niet dan>?
klopt maar onder een Windows account met restricties kan je veel minder dan bij een absoluut veilige Mac-variant. Dan moet je al een wachtwoord invoeren als je een door het systeem gebruikte .png wilt wijzigen. Maar toch kan je als je dat wilt bijvoorbeeld Firefox 'installeren'.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo onder Windows, maar iedereen slaat advies in de wind en werkt al local admin.
Mac Pro aanhalen bij een budget van ¤1000,-quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten idd geen kabels op een MAC.
[ afbeelding ]
Hou toch eens op met dat soort achterlijke nutteloze zaken erbij te halen. Nogmaals. niets mis met OSX, maar dit soort "argumenten" vind ik altijd zo zielig.
Ik zeg ook niet dat Mac even vatbaar is voor virussen als PC, maar om te stellen als een feit dat er voor de Mac geen virussen zijn, is gewoon niet waar.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Op dezelfde manier waarop een handleiding Format C: suggereert dat het nodig is om je systeem te verbeteren oid. Als je daar in trapt ben je wel heel stom.
[..]
klopt maar onder een Windows account met restricties kan je veel minder dan bij een absoluut veilige Mac-variant. Dan moet je al een wachtwoord invoeren als je een door het systeem gebruikte .png wilt wijzigen. Maar toch kan je als je dat wilt bijvoorbeeld Firefox 'installeren'.
Zolang er domme mensen bestaan is niks veilig.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Op dezelfde manier waarop een handleiding Format C: suggereert dat het nodig is om je systeem te verbeteren oid. Als je daar in trapt ben je wel heel stom.
[..]
klopt maar onder een Windows account met restricties kan je veel minder dan bij een absoluut veilige Mac-variant. Dan moet je al een wachtwoord invoeren als je een door het systeem gebruikte .png wilt wijzigen. Maar toch kan je als je dat wilt bijvoorbeeld Firefox 'installeren'.
[..]
Mac Pro aanhalen bij een budget van ¤1000,-![]()
bij het bericht staat dat het euvel (wat je dus zelf installeerde!) dezelfde dag nog verholpen was, dus nee er bestaan op het moment van schrijven geen virussen voor de versies van OS X sinds 16 februari 2006.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Mac even vatbaar is voor virussen als PC, maar om te stellen als een feit dat er voor de Mac geen virussen zijn, is gewoon niet waar.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik blijf erbij, als de TS wilt gamen, en een budget heeft van "maar" 1000 euro moet ie weg blijven bij mac imo
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het kan wel een potentieel TS bash topic opleveren als die toch een Mac koopt en een week later in KLB een topic opent dat het traag werkt en geen spel werkt.
dat een virus verholpen is betekend niet dat het niet bestaat. Als je verkouden bent en van de dokter een medicijn krijgt, betekend dat ook niet dat je nooit ziek bent geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
bij het bericht staat dat het euvel (wat je dus zelf installeerde!) dezelfde dag nog verholpen was, dus nee er bestaan op het moment van schrijven geen virussen voor de versies van OS X sinds 16 februari 2006.
Als je geboren bent na dat de pest verholpen is kan je stellen dat de ziekte voor jou niet bestaat.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat een virus verholpen is betekend niet dat het niet bestaat. Als je verkouden bent en van de dokter een medicijn krijgt, betekend dat ook niet dat je nooit ziek bent geweest.
Maar dat was dus niet het gevat, aangezien het virus verscheen nadat OSX al released wasquote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je geboren bent na dat de pest verholpen is kan je stellen dat de ziekte voor jou niet bestaat.
De pest bestond toch ook pas na het ontstaan van de mensheid, maar nu heb je nergens last van, mits je het meest recent OS gebruikt. Anders is het hetzelfde als naar een derde wereldland gaan en klagen dat je ziek bent geworden door het drinkwater.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet het gevat, aangezien het virus verscheen nadat OSX al released was
Is dat zo?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:55 schreef n8n het volgende:
[..]
De pest bestond toch ook pas na het ontstaan van de mensheid.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Als ik ongeveer de zelfde games kan spelen als op mijn toshiba satellite p105 (sorry in mijn startbericht had ik foutje) op deze pc kan ik warrock spelen maar niet helemaal vloeiend.. Ik vind het ook niet erg om 2e hands te kopen hoor!
Da's niet waar. Het is veel moeilijker om een virus te maken voor de Mac. Juist een onontdekte doelgroep als Mac-gebruikers zouden juist super interessant moeten zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Zoals je eigen link zegt, zijn er dus wel virussen voor de Mac. Het is wel zo dat de Mac minder interessant is voor virussen en hun maker omdat het een minder grote en vaker meer ervaren doelgroep is.
Hehehequote:Op maandag 16 februari 2009 13:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://macwereld.nl/forum/2008/03/warrock_op_mac_os_x
tip van dat forum: Windows op je mac installeren
Ja, het is een virus. Een virus zoals het verkoudheidsvirus een virus is, vergeleken met ebola. Zo'n soort virusquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
En, is het een virus of niet dan>?
TS koop een Mac mini en installeer Paralleles! Heb je je mac ( want ik merk dat je toch een beetje loopt te geilen op mac )+ je windows partitie voor je games. Opgelost slotje!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:56 schreef Appelmoesjeee het volgende:
Als ik ongeveer de zelfde games kan spelen als op mijn toshiba satellite p105 (sorry in mijn startbericht had ik foutje) op deze pc kan ik warrock spelen maar niet helemaal vloeiend.. Ik vind het ook niet erg om 2e hands te kopen hoor!
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, het is een virus. Een virus zoals het verkoudheidsvirus een virus is, vergeleken met ebola. Zo'n soort virus.
http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.htmlquote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe draait Vista op zo'n Imac of ibook ding? Vergelijkbaar qua snelheid en prestatie met een normale moderne PC / laptop?
Ja, ik weet het. Daarvoor koop je geen mac natuurlijk. Maar toch..voor de applicaties bijvoorbeeld waarvoor geen macalternatief is.
met een budget van 1000 euro zal dat niet lukkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.html
Over niet lezen gesproken.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ptop-is-een-mac.html
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Over niet lezen gesproken.
Ze hebben een HANDVOL laptops getest waaronder 1 MAC, en van DIE groep laptops was de Macbook pro het snelste, het is dus niet de beste laptop voor Vista overall..
*zucht*.
Precies, lekker moeilijk een recente peperdure Macbook Pro tegen een budget Acer ofzoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.
Vast toen net de nieuwe Macbook Pro uit was.
Nee, want die kwam in oktober 2008 uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien is het een onderzoek uit 2007.
Vast toen net de nieuwe Macbook Pro uit was.
Makkelijk zeggen, maar dat was niet zoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, lekker moeilijk een recente peperdure Macbook Pro tegen een budget Acer ofzo. Mag het dat die MAC sneller is?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |