Heb je eigenlijk wel geluisterd naar me?quote:
Ik ben net zo actief als andersquote:Op maandag 16 februari 2009 11:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel drinken, dan ben je wat actiever op de maandagmorgen.
Eg wel!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel geluisterd naar me?
Niet genoeg, blijkbaarquote:
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
Omdat jullie het niet graag willen. toch wat meer foto's op mijn fobo gezet.
Is er trouwens een snelle manier om op iemands fobo te komen? behalve dan via fotoboek bovenaan en de user opzoeken. [verkapte ik ben een newbie op het gebied van fobo - post]
deja vous!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
Is er trouwens een snelle manier om op iemands fobo te komen? behalve dan via fotoboek bovenaan en de user opzoeken. [verkapte ik ben een newbie op het gebied van fobo - post]
ninja editquote:Op maandag 16 februari 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.
Alleen niet iedereen zet dat aan.
hey ik lees dubbel!... Misschien moet ik wat minder kikkerlikken in het weekend! Het is toch wat meer halucinierender dan ik dachtquote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
quote:
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt! jouw engelenstem kan ik natuurlijk daaaaaaaagen naar luisteren!
Thnx, had het niet aanstaan in optiesquote:Op maandag 16 februari 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.
Alleen niet iedereen zet dat aan.
is net dat misselijkmakende topic vol en dat post jij zo'n tekst waar ik misselijk van wordquote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey ik lees dubbel!... Misschien moet ik wat minder kikkerlikken in het weekend! Het is toch wat meer halucinierender dan ik dacht
best schattig je foboquote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, had het niet aanstaan in opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |