hoi, neuken?quote:
Ik denk dat er al een koffie of 4000 doorheen zijn gegaan, maar dit is echt de eerste keer dat ie moeilijk doetquote:Op maandag 16 februari 2009 11:11 schreef ArTiC het volgende:
de mijne heeft dat ook al een sgeflikt, en die van mijn ouders ook...ook het afsluitrubber wil wel eens gaan lekken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef Levitation het volgende:1. De dertiger jaren stadswoning van bleiblei en Stormqueen! : 3 punten. BB en SQ hebben dat mooi geflikt! 2. Trapladen (laden maken tussen de treden in) : 2 punten. Juup's spontane ingevingen. 3. Ingridh007 & davinci's jaren 30 huis : 1 punt. Mooi project.
Naapert.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:10 schreef ArTiC het volgende:
1: De dertiger jaren stadswoning van bleiblei en Stormqueen! = 3 pnt
2: Trapladen (laden maken tussen de treden in) = 2 pnt
3:. Ingridh007 & davinci's jaren 30 huis = 1 pnt
maar dat is dan ook een ècht apparaat, voor dat geld koop je 10 senseo'squote:Op maandag 16 februari 2009 11:14 schreef r8ality het volgende:
De Saeco van mijn pa (voorheen nog beide ouders) zit denk ik al op 20.000.
Klopt. Je hebt ook 38x keer lekkerdere koffiequote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat is dan ook een ècht apparaat, voor dat geld koop je 10 senseo's
is ook absoluut waar hoor. Als ik het geld had voor zo'n ding kocht ik 'm directquote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt ook 38x keer lekkerdere koffie. En goede bonen zijn net zo duur of goedkoper dan goede pads
.
Aldus mijn pa, ik drink geen koffie.
en hoe lang issie per kopje bezig?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt ook 38x keer lekkerdere koffie. En goede bonen zijn net zo duur of goedkoper dan goede pads
.
Ik proef het verschil niet. Vind Senseo lekker en dan schijn je geen smaak te hebben. Koffie moet echt goor zijn, wil ik het niet lusten... uit zo'n grote automaat ofzo, of een bezuinigende huisvrouw die een pot koffie op 1 schepje koffie zet. Verder proef ik het verschil echt niet tussen koffie en koffie.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
.
OMG! Ze zijn nog dommer dan ik dacht.quote:Alfie gelooft zijn vriendin met de wijze woorden "Die stomme jongens liegen". Hij is bereid om een dna-test te doen, ook al wist hij nog niet wat dat was. "Mijn moeder heeft uitgelegd dat ik daarmee kan bewijzen dat ik de vader ben. Als dat nodig is om anderen hun mond te laten houden dan zal ik dat doen".
ik vind Senseo ook prima hoor. Het is maar net wat je wil. Ik drink voornamelijk bakken koffie, en geen espresso's. Dus ga ik ook niet investeren in een peperdure espressomachine, simple as thatquote:Op maandag 16 februari 2009 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik proef het verschil niet. Vind Senseo lekker en dan schijn je geen smaak te hebben. Koffie moet echt goor zijn, wil ik het niet lusten... uit zo'n grote automaat ofzo, of een bezuinigende huisvrouw die een pot koffie op 1 schepje koffie zet. Verder proef ik het verschil echt niet tussen koffie en koffie.
Fijnproever zijn lijkt me zo vermoeiend.Dan lust je dus écht niets meer.
ik stalk jequote:
Is helemaal fout.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef ArTiC het volgende:
je mag senseo idd niet lekker vinden op 1 of andere manier...ach
Ik ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom er voor uit, ik vind senseo best lekker![]()
Niet waar, je wederhelft mist hetquote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar ik had toch al geen smaak volgens een heleboel mensen.
Ah, is dat de reden waarom behalve mensen uit dit topic, niemand ons een puntje guntquote:Op maandag 16 februari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is helemaal fout.Net als een huis kopen dat geen 30-er jaren woning is of wél een 30-er jaren woning kopen en dan de ensuite deuren er uit halen.
Of de schouw uit de keuken willen slopen.
![]()
Dat mag momenteel gewoon niet.Over 10 jaar weer wel... zo is het leven.
Dat laatste is pure noodzaak.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet waar, je wederhelft mist hetJij hebt best smaak hoor
Alleen dat je kant-en-klare pannenkoeken eet, dat blijft onbegrijpelijk
Maar die schouw zit er toch nog gewoon? Ze hebben toch hun zin?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, is dat de reden waarom behalve mensen uit dit topic, niemand ons een puntje gunt.
De schouwquote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, is dat de reden waarom behalve mensen uit dit topic, niemand ons een puntje gunt.
Aanbellen?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat deed de stoute doos lego SQ?
Ik eet alleen maar extra dark, van die milde word ik verdrietig. Als ik naar Amaranta ga neem ik mijn eigen pads meequote:Op maandag 16 februari 2009 11:43 schreef -moppie- het volgende:
Vind de extra dark roast senseo wel lekker.
We staan dankzij jullie wel bovenaan nuquote:Op maandag 16 februari 2009 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die schouw zit er toch nog gewoon? Ze hebben toch hun zin?![]()
Zoals het er nu uit ziet zouden Juups trapladen nog wel eens kunnen winnen!
Vooral de radiator.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De schouw
En natuurlijk onze "bijkeuken", vergeet die niet
Ik vind de smaak van de caffeïnevrije het lekkerst.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar extra dark, van die milde word ik verdrietig. Als ik naar Amaranta ga neem ik mijn eigen pads mee!!
Maar wij zijn straks allemaal al geweest en dan komt de rest van de 30-er-jaren-huis-nazi's en dan dalen jullie weer.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We staan dankzij jullie wel bovenaan nu![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die kan ècht niet
volgens mij was dat onze eerste ontmoeting![]()
En vergeet die electrische installatie niet.quote:
De eerste ontmoeting met reaal was ook zeer heftig.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij was dat onze eerste ontmoeting![]()
in een PTA topic?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De eerste ontmoeting met reaal was ook zeer heftig.
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
En vergeet die electrische installatie niet.Buizen over de muur, in je bijkeuken! Hoe verzin je het! Bijkeuken moet minstens zo mooi zijn als de keuken. Stel je voor dat iemand je bijkeuken ziet. Erger nog: stel dat Beatrix bij de buren op bezoek is, een peuk in de tuin staat te roken en perongeluk over de schutting kijkt, DAN ZIET ZE DIE BIJKEUKEN! Dat is toch vreselijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |