Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanavond en morgenavond wel lekker volleyballendus zal wel vrij snel weer op 70 zitten denk ik,
Moet jij niet gewoon je weegschaal wegdoen BJ en je broeken als leidraad nemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
me 2 TINK, maar ik vind het nog best lastig, na vorig weekend een dieptepunt van 68,5 kg gezien te hebben...
(wat te licht is voor mij) ben ik meer gaan eten, en toen was ik van de week ineens 73 kg (!!!!) wtf, zal wel veel vocht geweest zijn, maar was wel erg moelijk om niet in paniek te raken. (terwijl ik niet eens heeeeel veel heb gegeten of enorm slecht)
nu 2 dagen later weer 71,4 kg...
Als je smalle heupen hebt (zoals BJ volgens mij), heeft dat niet veel zin omdat ze waarschijnlijk eerst op andere plaatsen aankomtquote:Op maandag 16 februari 2009 12:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon je weegschaal wegdoen BJ en je broeken als leidraad nemen?
Ja, leuk. Wát freelancen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga freelancen. En het kan heeeeeel lang duren voordat je winst maakt en tot die tijd (en ook als je al wel winst maakt) kan je fijn al je gemaakte kosten (denk: auto, printer, computer, telefoonrekening) van de belasting aftrekken. Wel zorgen dat je minimaal 2 klantjes per jaar heb, maar ook dat is te regelen![]()
Tenminste, zo werkt het in Duitsland.
Veel "dates"quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiedag!![]()
Ik zie dat Greys en Kim goed bezig zijn mbt niet-roken en baan-zoekeritis!![]()
En dat Miss_S jarig is --> gefelie!
En eh. What else did I miss?
Geen ideequote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wát freelancen dan?. En die kosten zullen meevallen aangezien mijn wederhelft al freelance werk doet. Wat er tevens ook voor zorgt dat we een bijzonder instabiel inkomstenpatroon genereren met z'n tweetjes en derhalve nooit meer een nieuwe hypotheek krijgen....
Ah, ivm valentijnsdag? Hopelijk hebben jullie het dan allemaal tof gehadquote:
dat denk ik zelf ook.... ik ben op die plaatsen niet snel dikker... bij mij verdeeld het zich over het gehele lichaam... dus als ik iets zwaarder ben zie je dat vooral aan mijn sleutelbeenderen (minder mooi zichtbaar) en mijn bovenbuik...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je smalle heupen hebt (zoals BJ volgens mij), heeft dat niet veel zin omdat ze waarschijnlijk eerst op andere plaatsen aankomt
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, ivm valentijnsdag? Hopelijk hebben jullie het dan allemaal tof gehad![]()
Ik was niet thuis met vriendje, maar wij doen dan ook niet aan valentijn, is ook een beetje too much als je je 'zoveel-jaar-samen-jubileum' al op de 6e februari hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Psssst. We hebben een nieuw codewoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, ivm valentijnsdag? Hopelijk hebben jullie het dan allemaal tof gehad![]()
Ik was niet thuis met vriendje, maar wij doen dan ook niet aan valentijn, is ook een beetje too much als je je 'zoveel-jaar-samen-jubileum' al op de 6e februari hebt
Dat weet ik niet. De enige reden dat ik al jaren in de ICT zit is omdat ik niet beter weet. Hier ben ik goed in en krijg ik werk. Mijn secretaressediploma is inmiddels al bijna zo goed als waardeloos omdat niemand me meer aan wil nemen omdat ik al zolang ICT werk doe *bohh*quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, wat wíl je dan?
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat is lastig. Wat doe je eigenlijk in de ICT? Ik vind het altijd zo'n paraplubegrip.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De enige reden dat ik al jaren in de ICT zit is omdat ik niet beter weet. Hier ben ik goed in en krijg ik werk. Mijn secretaressediploma is inmiddels al bijna zo goed als waardeloos omdat niemand me meer aan wil nemen omdat ik al zolang ICT werk doe *bohh*
En leuke kansen zijn op het moment niet voorradig, aangezien de helft van de vacatures ook nog eens een keer ingetrokken worden. Ik moet dus met een goed en concreet plan komen wil ik slagen in het vinden van non ICT werk.
Zálig he, zo'n dagje! Geniet ervan!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Goedemiddag.. Kan merken dat ik weer een echte vrije dag heb sinds tijden. Niks afgesproken, vriendlief is ook vrij. Had geen wekker gezet. Werden we wakker om 11.45. En dan ook nog van een borende bovenbuurman. Genieten dit. Nu met een dekentje op de bank. Lekker een dagje niks doen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef mspoez het volgende:
Maar BJ, als je dat dan zo goed weet, waarom dan elke dag wegen? Je bent op gewicht en prachtig zoals je zijn wil, je ziet het snel genoeg als je niet meer eruit ziet zoals je wil. Eens per week wegen is dan toch vaak zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |